reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Televizi Nova v prvním kvartálu konečně začaly stoupat výnosy

09:29, 7. 5. 2014
Televize Aleš Borovan

Přátelský přístup obchodníků CET 21 k reklamním zadavatelům, který loni naordinoval nový faktický vlastník Time Warner (na fotce dosazený ředitel Christoph Mainusch), začal nést první slibné plody.

Televize Nova za první kvartál 2014 získala výnosy ve výši 777 milionů korun (přepočet podle příslušného kursu ČNB), v meziročním srovnání o 133 milionů více. OIBDA (provozní zisk před odpisy, zdaněním a amortizací) se vyhoupl na plus 54 milionů korun, o rok dříve to byl těžký minus 138 milionů korun. I přes lepšící se výkon je Nova stále pod konkurenční Primou (viz odkaz dole).

CET 21 v loňském roce díky brutálně nepovedené obchodní politice uteklo na tržbách okolo 1,7 miliardy (!!) korun. Pro letošní rok televize nasadila výhodnější podmínky pro mediálky a firmy spolu s nabídkou významných slev. Spolu se zvyšujícími se tržbami jde i politika nekompromisních škrtů v nákladech (vyhazov několika desítek lidí, stopka pro program MTV Czech plus nižší platy pro stávající zaměstnance).