reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Miliardáři Křetínský s Tkáčem vstoupili do sítě e-shopů Rockaway

10:18, 15. 9. 2014

Majitelé Blesku, miliardářské duo Daniel Křetínský (foto) a Patrik Tkáč, rozšiřují své internetové aktivity. Jejich investiční společnost Czech Media Invest (vlastnictví 50 na 50) majetkově vstoupila do sítě e-shopů E-commerce Holding.

Tu vlastní investiční skupina Rockaway Jakuba Havrlanta. Zatím není jisté, zda jde o majoritní nebo minoritní vstup. E-commerce Holding s 1,5 milionem zákazníků zahrnuje síť specializovaných e-shopů, které se zaměřují na vysokomaržové kategorie zboží jako je sport, móda, dětské zboží a vybavení domácnosti. V současně době pod hlavičkou E-commerce Holding fungují e-shopy se sportovním vybavením (Sporty.cz, Snowboards.cz) s módou (BigBrands.cz) a dětským zbožím (Proděti.cz). Síť by se v krátké době měla rozšířit o další weby.

„Projekt E-commerce Holding považuji za zajímavou příležitost s velkým potenciálem, která může vhodně doplnit naše hlavní internetové aktivity, tedy on-line divizi společnosti Czech News Center,“ uvedl Křetínský. E-commerce Holding, kterému šéfuje někdejší šéf Allegro Group Jan Jírovec, by v budoucnu měla vstoupit na evropský trh.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Internetový investor Havrlant se zbavil minoritního podílu v brazilské firmě Creditas

Vedení Havrlantovy skupiny Rockaway rozšířila Andrea Lauren

Havrlantova Rockaway Ventures získala minoritu v personální platformě Techloop

Internetový investor Havrlant může spolknout cenový srovnávač Heureka.cz

Robert Chmelař novým investment partnerem v Havrlantově Rockaway

Novou šéfkou obchodu e-sámošky Kolonial.cz Loudová

Tomáš Čupr investuje do uklízecí platformy LidskaSila.cz

Vydavatel Forbesu koupil doménu newsweek.cz od Křetínského

Havrlant, Křetínský a Tkáč poslali do Kolonialu miliony korun

Rockaway a Roklen spustí platformu pro investice do start-upů

Bartův bulvár Extra.cz se obchodně spojuje s Bleskem

Bavič Tydýt Pavlásek pracuje pro Křetínského

Babišovci jako vydavatel Blesku proti provizím

Havrlantova skupina Rockaway expanduje do zahraničí a láká startupy

Czech News Center

Miliardáři Křetínský a Tkáč rozhodnou o další budoucnosti deníku E15

Krycí firma Serafico získala od Savova přes 30 mediálních titulů plus manažery

Internetový žralok Havrlant sondoval spojenectví na mediálním trhu

Havrlantova Rockaway rozšíří investice do technologických start-upů

V hledáčku miliardářů Křetínského a Babiše uvízla další mediální firma

Vydavatelskému domu Tkáče a Křetínského klesly tržby o 152 milionů

Mlsný investor Havrlant ovládl slibný projekt, číhá na obří kšeft

Havrlant s podporou Křetínského a Kellnera má v kapse ztrátový e-shop Mall.cz a Heureku.cz

V uplynulých letech prodělečný velký e-shop/řetězec prodejen zhubl o více než 100 milionů

V zadluženém impériu miliardáře Křetínského se rozjel nový vehikl

Havrlant s Křetínským navýšili podíl ve slibném on-line byznysu

Internetový investor Havrlant do důležitého byznysu majetkově pustil dalšího hráče

Internetový investor Havrlant posiluje byznys se strategickým partnerem

Křetínského operátor Bleskmobil má skoro 400 tisíc zákazníků

Křetínského Czech News Center chce vydělávat na platebních kartách

Poslední byznysový zásek Ringier Axel Springer Media v Česku měl slušné grády

Miliardáři Křetínský a Tkáč museli dát Blesk a spol. do frcu

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Burda Praha: vydavatelství startuje nový magazín Loving, zaměřený na millennials. Šéfredaktorkou titulu s půlroční periodicitou je Stanislava Lindenthalová Pecková, která je zároveň ředitelkou publicistiky v časopise Marie Claire.

  • Media Bohemia: velká mediální skupina může získat majoritu v Hitrádiu Vysočina 94,3 FM. Vysílací rada nyní povolila převod 20 procentního podílu od spolumajitele Petra Dvořáka (nejedná se o šéfa ČT, pozn. aut.) na Media Bohemia. Ta doposud v rádiu držela 50 procent.

  • Hlidacipes.org: menší zpravodajsko-publicististický portál rozšiřuje obsah o dvě regionální mutace - pro Ústecký a pro Olomoucký kraj. Server na to od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (podnikatelé Cichoň, Hák, Kaucký, Winkler nebo Silke Horáková) dostal 1,78 milionu korun.

Hit dne

Další, téměř dvouminutový trailer k sedmé řadě Game of Thrones. Nová řada startuje v červenci.

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Autor libreta a hudby nového muzikálu Iago Janek Ledecký pořádá první casting, který se uskuteční ve čtvrtek 16. února v pražském divadle Hybernia.

Recenze

Rammstein: Paris

Přestože v posledních době čas od času problesknou zprávy, že němečtí industriální metalisté Rammstein pomalu chystají novou studiovou desku (údajně mají několik desítek skladeb v různém stádiu rozpracovanosti), obří manažerský/byznysový/vydavatelský stroj kolem kapely jede dál ve stejných kolejích. Stále na lačné fanoušky chrlí množství merchandisingu a při absenci vydaného nového materiálu i řadu hudebních/obrazových nosičů.

A tak nedlouho po živáku Rammstein in Amerika (nahráno 2010 v Madison Square Garden, vydáno 2015) je tu další živé (video)album Paris. To se nahrávalo ve dvou dnech v roce 2012 v pařížské aréně Palais Omnisports de Paris-Bercy. Pro všechny, kteří před několika dny minuli dva pražské koncerty Rammstein, je Paris docela slušnou náhražkou. Obzvláště, když si lze vybrat z opravdu bohatého rejstříků edic s nejrůznějšími bonusy.

Znalci by měli zastříhat ušima již při znalosti faktu, že režisérem živého záznamu z Paříže se stal renomovaný Jonas Åkerlund. Ten pro skupinu natočil například videoklipy Mann gegen Mann nebo Pussy. Kromě toho spolupracoval i s Madonnou, Metallicou, U2, Britney Spears, Blink-182 nebo Lady Gaga. A hlavně, kdysi dávno v 80. letech hrál v kultovní švédské blackmetalové kapele Bathory.

Åkerlund arénu zaplnil 25 kamerami, narval je mezi diváky, k muzikantům na pódium, na strop, kde se dalo. Samotný záznam pak není pouhým sestřihem jednotlivých záběrů, ale je i obohacen řadou nejrůznějších triků, dotáček, vsunutých sekvencí, zpomalovaček. Paris tak působí vysoce dynamickým dojmem plus tentokráte promo tirády opravdu nelhaly, divák se ke kapele dostane skutečně mimořádně blízko. Stejně jako u Rammstein in Amerika i zde platí: kvalitně udělaný produkt.