reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vydavatelství Mafra sloučí prodej printové a digitální inzerce

14:05, 14. 10. 2014

Vydavatelství ministra financí Andreje Babiše Mafra od 1. listopadu sloučí doposud oddělené obchodní týmy pro printovou a digitální inzerci do jednoho oddělení. Jeho vedením byl pověřen stávající obchodní ředitel Mafra Digital Jiří Otevřel (foto).

Roman Stolejda, který vedl od jara 2014 printový obchod vydavatelského domu, odchází k 31. říjnu. "Mafra vychází vstříc aktuálním potřebám obchodních partnerů i našich přímých klientů na propojení obchodních nabídek v jednotlivých mediatypech," uvedl ředitel Mafry Štěpán Košík. Vedení dílčích obchodních týmů zůstává beze změn. Oddělení klíčových zákazníků povede Jiří Peták, oddělení regionální inzerce Karel Drbal, oddělení gratis titulů Miroslav Mareš, oddělení magazínů Michaela Hromádková a obchodní internetové týmy Karel Vizinger.