reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Lagardére Active expanduje do koncertního byznysu

11:28, 23. 1. 2013
Rádia Koncerty Aleš Borovan

Největší radiová skupina Lagardére Active ČR (na fotce šéf Michal Fleischmann) chce do budoucna získávat nové příjmy z koncertního byznysu. V těchto týdnech naostro rozjíždí koncertní divizi No Limits, která zajišťuje koncertní vystoupení umělců, klientské eventy nebo organizuje roadshow rádia Evropa 2. Zatímco loni na zkoušku uspořádala pět koncertů (Elán, Richard Müller atd.), letos se vrhne na dvě velká turné - Tublatanky a Dalibora Jandy.

Zatímco u Tublatanky to vypadá, že No Limits budou zajišťovat celou šňůru deseti vystoupení v březnu a dubnu, u Jandy by se mělo jednat o organizace části rozsáhlého turné, které letos zahrnuje dvacet koncertů plus akci v libeňské Aréně. Potenciálním klientům již přicházejí nabídky na reklamní partnerství, jehož cena se podle informací Borovan.cz v případě novoročního koncertu Tublatanky (partnerství zahrnuje spotovou kampaň na Frekvenci 1 nebo vizuály) pohybuje okolo 90 tisíc korun.

Kromě koncertů a eventů mají No Limits v portfoliu i vydávání e-books. "Aktuálně  pro český tým pracuje šest lidí a minulý týden jsme rozjeli pobočku No Limits na Slovensku, kde Lagardere operuje s jedním rozhlasovým produktem, Europou 2. Tam je aktuálně jeden nový kolega, ale věříme, že po zavedení divize na trh se pobočka rozroste. Stejně tak věříme, že i s přibývajícími projekty se bude divize No Limits rozrůstat i v Česku," uvedl ředitel No Limits Lagardére Martin Pokorný.

Vaší pozornosti doporučujeme:

Evropa 2 má další ranní show