reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Omnicom Media Group propouští zaměstnance

aktualizováno
15:31, 30. 1. 2013
Reklama/PR Aleš Borovan

Jedna z největších mediálních skupin Omnicom Media Group (OMG, zahrnuje například mediálky OMD Czech nebo PHD) čelí ekonomické nepřízni. Podle informací Borovan.cz vedení OMG (na fotce výkonný ředitel Petr Bažant) v těchto týdnech přistoupilo k propouštění části zaměstnanců. Odchody se týkají plošně celé skupiny, v hledáčku jsou i seniorské pozice. Podle zdrojů Borovan.cz by se to doposud mělo týkat cca 20 lidí. Jedním z důvodů nelehkých opatření může být odchod některých klientů.

Jak uvedly zdroje Borovan.cz, OMD Czech přišlo například o rozpočet obřího maloobchodního řetězce Tesco Stores. "Ano, nákup mediálního prostoru řešíme již s jinou agenturou vybranou na základě centrálního řízení. Je to Mindshare," potvrdil Jan William Dvořák, corporate affairs manager Tesca. Již před rokem zase skupina Omnicom ztratila Lidl ČR.

Mediální agentury OMG v uplynulých letech zaznamenaly razantní pokles výkonů. Souhrnné tržby OMD Czech, PHD a Attention! Media klesly v meziročním srovnání o skoro 500 milionů na 4 miliardy korun v roce 2011. Jen tržby OMD Czech spadly v uvedeném období o 18 procent na 2,45 miliardy korun.