reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Primáci nakonec budou prodávat reklamní čas skupiny TV Barrandov

16:47, 16. 11. 2015

Rozumné řešení pro obě strany. Po týdnech handrkování o výši minimální garance pro příští rok a dalších obchodních podmínkách se týmy FTV Barrandov a Empresa Media nakonec dohodly o spolupráci pro rok 2016. 

Mediální zastupitelství Media Club (vlastník Prima) pro daný rok uzavřelo se společností Media Master (Jaromír Soukup - na fotce vpravo) deal o neexkluzivním prodeji televizní reklamy všech TV kanálů skupiny Barrandov. Media Club tak začne nabízet produkt Bundle Total s následujícím zastoupením stanic: Prima 46 procent, Prima Cool 12 procent, Prima Love 7 procent, Prima Zoom 7 procent, Prima Max 2 procenta, Barrandov Group 18 procent a ostatní stanice zastupované Media Clubem 8 procent.

Dohoda obou stran tak nejvíce "ukousla" zastoupení FTV Prima: Prima přišla o 9 procentních bodů, Prima Cool o 3 procentní body, Prima Love o 2 procentní body, Prima Zoom o 1 procentní bod a Prima Max rovněž o 1 procentní bod.

Změna se promítne také do nového balíčku zaměřeného na děti. Ke stanicím Prima, Prima Cool, Prima Comedy Central a Nickelodeon se začlení kanál Barrandov Plus s dětským pásmem a hlavní kanál TV Barrandov s pásmem Animáček. Skupina Barrandov bude mít v tomto balíčku 21 procentní podíl.