reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Na Renčovo historické drama Lída Baarová přišlo přes 100 tisíc diváků

15:16, 25. 1. 2016
Film Aleš Borovan

Názorná ukázka, zda nepříznivé recenze mohou v českých podmínkách nějakým podstatnějším způsobem narušit filmový byznys. Podle všeho ne v případě účasti známých jmen, při výběru třaskavé historické látky a při použití mohutné promo kampaně (těch faktorů samozřejmě bude více).

Za premiérový týden dorazilo na historické drama režiséra Filipa Renče Lída Baarová více než 115 tisíc diváků. K tomu je třeba připočíst skoro 10 tisíc diváků na slovenském kinotrhu. Výsledek v Česku zařadil Lídu Baarovou na velice slušné páté místo v žebříčku podle výsledků premiérového víkendu. Čtvrtý je Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka se 116 tisíc diváky, na prvním místě kralují Babovřesky s více než 140 tisíci diváky.

Další číslo: čeští návštěvníci kin zaplatili za kinolístky za první týden promítání filmu přes 15 milionů korun. To by jej umístilo dokonce na čtvrté místo - za Babovřesky, Tři bratry a Kajínka. Lídu Baarovou produkovala společnost Nogup agency, distribuci má na starosti Cinemart.