reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Na streamovací TV trh vstoupil nový hráč Stream Circle

Na teprve se rozvíjející trh televizního kontinuálního streamingu vstoupil nový hráč Stream Circle. Ten od začátku roku nabízí stejnojmennou cloudovou platformu pro spuštění internetových televizních kanálů.

Za Stream Circle stojí technologická společnost DCIT (majoritní podíl drží Josef Vašica - foto, Lenka Vašicová a Karel Miko), která televizím a rádiím dodává traffic systém Provys (evidence obsahu, prodej reklamy, příprava vysílání, autorskoprávní vykazování a kontrola, rozpočtování televizní výroby atd.). Stream Circle dokáže na základě dodané grafické šablony, obsahu a programového schematu vytvořit kontinuální stream, který další hráči trhu, distributoři jako O2 nebo České Radiokomunikace, mohou dostat ke koncovým divákům. Celý systém se dá zintegrovat s plánováním a prodejem internetové reklamy.

Novinku je možné využít kupříkladu k přenosům z rozsáhlejších sportovních eventů, k podpůrnému vysílání pro velké reality show, pro potřeby IPTV, pro vysílání přes webové stránky (například YouTube) nebo k vytvoření aplikací pro smart TV či pro mobilní televize. Cílovými zákazníky Stream Circle jsou televizní a rádioví broadcasteři, velké korporace, mediální domy, neziskové organizace i státní správa, sportovní kluby (televize velkých fotbalových klubů) nebo nejrůznější vlastníci obsahu.

Poplatek za měsíční využívání Stream Circle se pohybuje okolo 46 tisíc korun. V současné době probíhají jednání Stream Circle se všemi celoplošnými televizemi a dvěma mediálními domy.