reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Agentura McCann Prague udržela tržby od klientů nad 300 miliony

12:40, 24. 8. 2016
Reklama/PR Aleš Borovan

Komunikační a reklamní agentura McCann Prague (provozní firma McCann-Erickson Prague; majitel skupina Interpublic) v uplynulém roce mírně navýšila tržby o 5 milionů na 331 milionů korun.

Je to třetí mírný růst v řadě za sebou. Naopak v porovnání s první dekádou nového tisíciletí je loňské číslo o několik stovek milionů nižší. Kupříkladu v roce 2004 agentura dosáhla tržeb ve výši 828 milionů korun. Tehdy byla ovšem součástí konsolidačního celku ještě mediálka Universal McCann. Zisk firmy pod vedením Jana Binara (foto) za rok 2015 dosáhl 10,4 milionu, v meziročním srovnání o 1,7 milionu méně.

McCann Prague se v loňském roce vzhledem k nárůstu investic klientů do digitálu více soustředila právě na digitální komunikaci. Firma pracovala/pracuje kupříkladu pro Vodafone, Mastercard, L´Oréal, Baťa nebo Nokian Tyres.