reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Mediazastupitelství Atmedia zdraží nejžádanější reklamní balíčky až o 20 procent

Mediazastupitelství Atmedia Czech (AC, majitelem polská skupina Atmedia), které prodává reklamní prostor tematických televizních stanic (momentálně jich je 25), v příštím roce zdraží v průměru o 15 procent. U nejžádanějších balíčků dochází ke zdražení až o 20 procent.

Podle obchodní ředitelky AC Ivy Pantůčkové je hlavním důvodem zvýšení cen pro rok 2017 vysoká vyprodanost televizí. Úprava ceníku má rovněž další důvody. V letošním roce firma začala zastupovat dva kanály JOJ Group - filmový JOJ Cinema a rodinný JOJ Family. Zároveň dochází k postupnému navyšování sledovanosti dalších stanic. Cílem mediálního zastoupení pod vedením Michaely Vasilové (foto) je dosáhnout na jaře 2017 podílu na TV sledovanosti ve výši 5 procent.

Druhou velkou změnou v obchodní politice Atmedia pro rok 2017 je zrušení bonusů pro mediální agentury a přímé zadavatele. "Obchodní podmínky budou přehlednější a každý má možnost dostat se k transparentní nabídce," uvedla Pantůčková. Naopak společnost zachovává pro další rok nákupní cílové skupiny 15+, 15 - 54 a 4 -14.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn12

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Česká spořitelna: z týmu externí komunikace odchází Kristýna Havligerová a Klára Pačesová. Vedením útvaru a funkcí mluvčího Spořitelny byl dočasně pověřen František Bouc.

  • Euromedia Group: změny v orgánech knižního obra - v představenstvu vystřídal Michala Marinova Lukáš Novák (E-commerce Holding), v dozorčí radě místo Štěpána Rázgy zasedl Robert Chmelař (investment partner Rockaway; Rockaway je nový vlastník).

  • Kanzelsberger: jeden z největších knihkupeckých řetězců (majitel Jan Kanzelsberger) za rok 2015 navýšil tržby z 326 milionů na 355 milionů korun. Čistý zisk vyskočil z milionu na 6,6 milionu korun.

Hit dne

Další, téměř dvouminutový trailer k sedmé řadě Game of Thrones. Nová řada startuje v červenci.

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Transformers: Poslední rytíř

Nové pokračování filmové frančízy Transformers více než kdy jindy vypadá, jako by bylo financováno z dotací Evropské unie - je nesnesitelně přešlehané nákladnými digitálními triky, nesmyslné a zhola zbytečné. A to i v kontextu předchozích autobotích "trháků" režiséra Michaela Baye.

Pod nánosem monstrózních akčních scén se nadobro vytrácí i náznak toho dobrého, co kdy v sérii o Transformerech bylo a co kdy mohla přinést. Samozřejmě, pokud přijmeme diskutabilní tezi, že tam kdy něco takového bylo. A přitom například předchozí Bayův film 13 hodin: Tajní vojáci z Benghází ukazuje, že tento tvůrce umí točit chytře a nápaditě. A to i v případě, že děj je napěchován bojovými akcemi. Jen mít v ruce kvalitní a inteligentní scénář a moc ho nepokazit.

To bohužel není případ Posledního rytíře. I ti, kdo nad předchozími filmy Transformers zlomili hůl, budou tentokrát překvapeni explozí nesmyslnosti, která se z plátna na diváka vyřine jako jarní bystřina. Základní konflikt hodní Transformeři versus zlí Transformeři je nyní nešťastně znepřehledněn vstupem dalších hráčů do děje (zde dávní Transformeři z minulosti, král Artuš a Merlin nebo jakási člověčí polopovstalecká organizace, která je ovšem pro jakoukoliv naraci absolutně zbytečná).

Jednotlivé figurky mizí a zase se objevují zarputile nahodile či bizzarně, občas někdo změní stranu a uprostřed takové skrumáže pak divákovi ani nevadí chaotičnost jednání jednotlivých postav. Bay nenabídne zhola nic, žádný styl, nápaditost režijní rukopisu, moderní způsob vyprávění. Dokonce tu chybí i základní koření v podobě hustých/vtipných hlášek. Jen přehuštěné a předem odhadnutelné scény na efekt, mířící na první signální soustavu. Ovšem, že to bude zase byznysová bomba, o tom žádná.