reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Mediazastupitelství Atmedia zdraží nejžádanější reklamní balíčky až o 20 procent

Mediazastupitelství Atmedia Czech (AC, majitelem polská skupina Atmedia), které prodává reklamní prostor tematických televizních stanic (momentálně jich je 25), v příštím roce zdraží v průměru o 15 procent. U nejžádanějších balíčků dochází ke zdražení až o 20 procent.

Podle obchodní ředitelky AC Ivy Pantůčkové je hlavním důvodem zvýšení cen pro rok 2017 vysoká vyprodanost televizí. Úprava ceníku má rovněž další důvody. V letošním roce firma začala zastupovat dva kanály JOJ Group - filmový JOJ Cinema a rodinný JOJ Family. Zároveň dochází k postupnému navyšování sledovanosti dalších stanic. Cílem mediálního zastoupení pod vedením Michaely Vasilové (foto) je dosáhnout na jaře 2017 podílu na TV sledovanosti ve výši 5 procent.

Druhou velkou změnou v obchodní politice Atmedia pro rok 2017 je zrušení bonusů pro mediální agentury a přímé zadavatele. "Obchodní podmínky budou přehlednější a každý má možnost dostat se k transparentní nabídce," uvedla Pantůčková. Naopak společnost zachovává pro další rok nákupní cílové skupiny 15+, 15 - 54 a 4 -14.

reklama
Share on Facebook1Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn12

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • ČTÚ: z chystané aukce kmitočtů 3,7 GHz vypadla společnost Radio Spectrum CZ (Airspan), která ve stanovené lhůtě nesložila peněžní záruku. Aukční fáze se tak může zúčastnit šest zájemců: Nordic Telecom 5G, O2, PODA, Suntel Net, T-Mobile a Vodafone. Start 13. června.

  • Grunex: agentura (provozní firma Boosters), specializující se na marketingové a PR aktivity se zaměřením na počítačové hráče, koupila česko-slovenský komunitní portál Dota2.cz věnovaný free-to-play hře Dota 2.

  • FTV Prima: internetové portfolio rozšířila o web PrimaNapady.cz, zaměřený na hobby segment.

Hit dne

Nový trailer k Spiderman: Homecoming

  • Na turné

    Michal Hrůza
    20. 5.17. 6.
  • Castingy

    Autor libreta a hudby nového muzikálu Iago Janek Ledecký pořádá první casting, který se uskuteční ve čtvrtek 16. února v pražském divadle Hybernia.

Recenze

Král Artuš: Legenda o meči

Brilantní film na pomezí strhujícího dobrodružství a fantasy, od kterého si studio Warner Bros. hodně slibovalo a do jehož výroby zainvestovalo slušných 175 milionů dolarů. Bohužel, již z prvních týdnů na klíčovém americkém kinotrhu je jasné, že půjde o jeden z největších letošních byznysových propadáků v kinech (diváci v USA a Kanadě za prvních 14 dní promítání utratili za lístky jen 22 milionů dolarů). To je obrovská škoda - pro diváky a hlavně pro autorský tým, který zde odvedl výbornou práci.

Přitom Král Artuš strčí drtivou většinu soudobé fantasy/akční produkce hravě do kapsy, ať již díky moderní a opravdu chytré režii Guye Ritchieho (Sherlock Holmes, Podfu(c)k atd.), skvělým střihem a kamerou, zdařilou choreografií bojových scén, podmanivým vizuálním ztvárněním nebo epickou hudební složkou.

To vše je korunováno dobře napsanými a výtečně ztvárněnými hlavními postavami: Charlie Hunnam jako Artuš je oslnivý, přesně ten charismatický a inteligentní ranař-sympaťák, který dokáže oslovit dámské i pánské publikum. Hodně mu pomáhá jeho protihráč, jako většinou vynikající Jude Law coby zlý král Vortigern.

Film jako celek má akorát strhující tempo, je tu přesně ten správný poměr mluveného slova, cool nadsázky, hravosti a nápaditě vystavěných bitek. Ritchieho vypravěčský styl místy ohromí (viz střihové pasáže, vměstnávající dlouhý časový úsek do pár minut), po celou dobu filmu hlavně baví. Ještě jednou, je to strašná škoda a těžko říci, kdo u Warnerů odflákl svou práci, zda jen průzkum, nebo i marketing. Filmaři to rozhodně nebyli a modleme se, aby kvůli tomuto flopu nezapadl jasný Hunnamův talent.