reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Největší prodejce venkovní reklamy BigMedia zvýšil tržby o 130 milionů

08:41, 26. 11. 2016

Největší prodejce outdoorové reklamy BigMedia, který prodává většinu venkovních reklamních ploch mateřské skupiny BigBoard Praha, v roce 2015 zvedl tržby meziročně o 130 milionů na 865 milionů korun.

Nárůst je dán pokračující integrací prodeje reklamních ploch sesterských společností Czech Outdoor a outdoor akzent (ta si část billboardů prodává prostřednictvím vlastního obchodního oddělení). Ztráta ve výši 19 milionů v roce 2014 se vzhledem k růstu obratu a změny kalkulace obchodní marže překlopila v loňský plus 12,3 milionu korun.

Celá skupina BigBoard Praha (vlastnictví Richard Fuxa, Touzimsky Media a Richard Flimel) dosáhla za rok 2015 konsolidovaných tržeb 932 milionů oproti 897 milionů o rok dříve. Projevil se zde vliv loňské akvizice společnosti Queep. EBITDA (zisk před zdaněním, úroky, odpisy a amortizací) narostl z 207 milionů na 220 milionů korun. Čistá ztráta se prohloubila ze 17 milionů na 33 milionů korun. Čistý dluh skupiny se k 31. prosinci 2015 zvýšil o 17 milionů na 618 milionů korun.