reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Prezident Fleischmann: Růst Lagardére Active za rok 2016 se bude pohybovat okolo pozitivní nuly

Obchodní tým největší rádiové skupiny v Česku Lagardére Active se v těchto měsících pere jako lev s propadem reklamních investic. Zatímco zářijová čísla ještě dopadla podle plánu, v říjnu došlo podle zástupců skupiny k prudkému propadu, stejně jako v listopadu.

Podle všeho reklamní trh začal luxovat "vysavač" komerčních televizí, které nasazují atraktivní nabídky a tím rádiovému trhu přetahují zadavatele.

I přes tyto nepříjemné karamboly by celá Lagardére (rádia Evropa 2, Frekvence 1, Bonton, Zet, Koule.cz, Pigy.cz atd.) měla podle prezidenta skupiny Michala Fleischmanna (ano, na fotce je skutečně on) v letošním roce skončit na "pozitivní nule" oproti roku 2015. Tj. jak v tržbách, tak v celkovém výsledku by mělo dojít oproti loňsku jen k nepatrnému růstu. A to i při nemalých investicích do rozvoje digitálních projektů. V uplynulých letech se tržby Lagardére pohybovaly mezi 970 až 1100 miliony korun, čistý zisk osciloval mezi 50 až 60 miliony.

Čisté investice inzerentů a mediálních agentur do segmentu rozhlasové reklamy (ceníkové ceny minus bartery a slevy, nezahrnuje bonusy agentur, zastupitelství a obchodníků) za první tři kvartály 2016 přesáhly miliardu korun a dosáhly úrovně 1,016 miliardy korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 29 milionů korun.

Vaší pozornosti doporučujeme:

Reklamní investice do rádií za tři kvartály přesáhly miliardu korun

Jedna z největších mediálních skupin restrukturalizuje TOP management

Prezident Lagardére Fleischmann odstoupil ze statutárních orgánů Evropy 2 a Frekvence 1

Šoumen Leoš Mareš rozšiřuje eventový byznys, vyprodává Kellnerovu Arénu

Nová šéfka Lagardére Říhová se bude muset poprat s katastrofálně neposlouchaným Rádiem ZET

Těžkej Pokondr i přes konflikt a ohlášený odchod pokračuje v byznysu s Lagardére Active

Velké rádiové zastupitelství Radiohouse (Lagardére + Media Bohemia) skončilo v desetimilionovém prodělku

Prezident Lagardére Fleischmann dál bojuje s vysílací radou jako lev o prodělečné radio Zet

Koncerty Leoše Mareše skončily v ekonomickém plusu, tržby se pohybovaly ve vysokých milionech

Michal Beran odchází z mediazastupitelství Radiohouse, firma změní vnitřní strukturu

Do vedení Rádia Junior Českého rozhlasu nastoupí Zettner

Vysílací rada opět zatrhla změnu licenčních podmínek prodělečného Rádia ZET

Tiskovou mluvčí mediální skupiny Lagardére Active opět Nevoralová

Nákladné koncerty Leoše Mareše získaly hlavního partnera, obří e-shop

Novou tiskovou mluvčí Lagardére Active Lucie Ryss (ex-Český rozhlas)

Miroslav Hrnko zamířil do čela rádiového a online mediazastupitelství Radiohouse

Manažer Hrnko končí na pozici ředitele mediální skupiny Lagardére Active

Digitální prodeje Lagardére Active má navýšit Heřmanová

Fleischmannova licenční finta se zpravodajským rádiem Zet vyšla jen napůl

Duo Těžkej Pokondr vyráží na turné do tisícových hal, koncerty organizuje Live Nation

Moderátor Leoš Mareše přidává druhý „koncert“, zvažuje se třetí akce

Eventová divize Lagardére Active uspořádá první koncert Leoše Mareše