reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Prezident Fleischmann: Růst Lagardére Active za rok 2016 se bude pohybovat okolo pozitivní nuly

Obchodní tým největší rádiové skupiny v Česku Lagardére Active se v těchto měsících pere jako lev s propadem reklamních investic. Zatímco zářijová čísla ještě dopadla podle plánu, v říjnu došlo podle zástupců skupiny k prudkému propadu, stejně jako v listopadu.

Podle všeho reklamní trh začal luxovat "vysavač" komerčních televizí, které nasazují atraktivní nabídky a tím rádiovému trhu přetahují zadavatele.

I přes tyto nepříjemné karamboly by celá Lagardére (rádia Evropa 2, Frekvence 1, Bonton, Zet, Koule.cz, Pigy.cz atd.) měla podle prezidenta skupiny Michala Fleischmanna (ano, na fotce je skutečně on) v letošním roce skončit na "pozitivní nule" oproti roku 2015. Tj. jak v tržbách, tak v celkovém výsledku by mělo dojít oproti loňsku jen k nepatrnému růstu. A to i při nemalých investicích do rozvoje digitálních projektů. V uplynulých letech se tržby Lagardére pohybovaly mezi 970 až 1100 miliony korun, čistý zisk osciloval mezi 50 až 60 miliony.

Čisté investice inzerentů a mediálních agentur do segmentu rozhlasové reklamy (ceníkové ceny minus bartery a slevy, nezahrnuje bonusy agentur, zastupitelství a obchodníků) za první tři kvartály 2016 přesáhly miliardu korun a dosáhly úrovně 1,016 miliardy korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 29 milionů korun.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn12

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Velké rádiové zastupitelství Radiohouse (Lagardére + Media Bohemia) skončilo v desetimilionovém prodělku

Prezident Lagardére Fleischmann dál bojuje s vysílací radou jako lev o prodělečné radio Zet

Koncerty Leoše Mareše skončily v ekonomickém plusu, tržby se pohybovaly ve vysokých milionech

Michal Beran odchází z mediazastupitelství Radiohouse, firma změní vnitřní strukturu

Do vedení Rádia Junior Českého rozhlasu nastoupí Zettner

Vysílací rada opět zatrhla změnu licenčních podmínek prodělečného Rádia ZET

Tiskovou mluvčí mediální skupiny Lagardére Active opět Nevoralová

Nákladné koncerty Leoše Mareše získaly hlavního partnera, obří e-shop

Novou tiskovou mluvčí Lagardére Active Lucie Ryss (ex-Český rozhlas)

Miroslav Hrnko zamířil do čela rádiového a online mediazastupitelství Radiohouse

Manažer Hrnko končí na pozici ředitele mediální skupiny Lagardére Active

Digitální prodeje Lagardére Active má navýšit Heřmanová

Fleischmannova licenční finta se zpravodajským rádiem Zet vyšla jen napůl

Duo Těžkej Pokondr vyráží na turné do tisícových hal, koncerty organizuje Live Nation

Moderátor Leoš Mareše přidává druhý „koncert“, zvažuje se třetí akce

Eventová divize Lagardére Active uspořádá první koncert Leoše Mareše

Evropě 2 sílí konkurence, Český rozhlas posílá Radio Wave do nového multiplexu

Skupina Radio United dokončila sjednocení programové sítě Kiss, povede ji Lehner

Obchodní týmy kolem Radiohouse získaly v rádiích a na internetu téměř 1,5 miliardy

Lagardére Active a Media Bohemia chtějí těsněji propojit své obchodní firmy

Reklamní investice do rádií za tři kvartály přesáhly miliardu korun

Jedna z největších mediálních skupin restrukturalizuje TOP management

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Newcast: contentová agentura, která je součástí komunikační skupiny Publicis One, spouští v Česku platformu Leaders (ta vzníkla v Izraeli v roce 2009) zaměřující se na práci s influencery na sociálních sítích.

  • Česká lékařská komora: spouští vlastní online magazín na doméně Nasezdravotnictvi.cz, který se bude věnovat zdravotnickým tématům. Šéfredaktorem magazínu je David Garkisch (ex-TV Nova, ex-MF Dnes).

  • Kašpar PR: PR agentura Pavla Kašpara získala nového klienta, síť realitních kanceláří Century 21.

Hit dne

Chystaná marvelovská pecka: trailer k Black Panther.

  • Na turné

    Kabát
    11. 10.28. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Blade Runner 2049

Hypotetická situace: získal by Blade Runner 2049 stejně kultovní postavení jako jednička, pokud by byl právě on prvním filmem série a byl by uveden ve stejném roce, tedy v roce 1982 (když odhlédneme od samotného vývoje filmových technologií)? Pokud by šlo jen o vizuální složku, tak bezpochyby ano. Noir atmosféra a dokonalé scenérie dystopického světa, tuna efektů, výprava a krásná kamera Rogera Deakinse vytvářejí pastvu pro divácké oči. A bodují i dnes, kdy si divák může vybrat z řady podobně laděných filmů. Co teprve před 35 lety.

Palec nahoru si povětšinou zaslouží i herecké výkony. Důstojník losangeleské policie K Ryana Gosliga je silným nástupcem Ricka Deckarda Harrisona Forda (který se zde rovněž objeví). Škoda jen, že autoři Goslingovi nevytvořili stejně úchvatného protihráče, jakým byl Rutger Hauer v "jedničce". Pochvala platí i pro podmanivou hudbu hypertalentovaného Hanse Zimmera.

A tak hlavním místem, kde Blade Runner 2049 oproti předchůdci kulhá či, kde má největší rezervy, je režijní rukopis. Režisér Denis Villeneuve (rozpačitá sci-fi Příchozí, povedený film Zmizení atd.) není tak sebejistý, invenční, vizionářský a inteligentní autor jako Ridley Scott. A nutno dodat, že mu příliš nepomáhá ani autor scénáře Hampton Fancher (podílel se i na scénáři k prvnímu Blade Runnerovi), který z velké části opakuje témata nahozená před třiceti a který se občas nevyhnul nelogičnostem v ději. Natažení filmu na téměř tři hodiny je tak místy drobnou zkouškou divákovy koncentrace.

Sečteno podtrženo: Blade Runner 2049 coby úvodní snímek "runnerovského" světa by měl slušnou šanci na získání podobně výsostné pozice. Takto je třeba zatleskat solidně vymyšlené a vyrobené "dvojce", která by většinu fanoušků Blade Runnera neměla zklamat.