reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Lagardére Active a Media Bohemia chtějí těsněji propojit své obchodní firmy

10:12, 16. 12. 2016

Dva velcí rádioví hráči Lagardére Active a Media Bohemia chtějí ještě těsněji propojit svá obchodní zastupitelství Media Marketing Services (majitel MB) a Regie Radio Music (majitel LA). Ta v současné době tvoří joint venture Radiohouse půl na půl s propojenými obchodními týmy.

Obě strany podaly v uplynulých dnech k antimonopolnímu úřadu "úplný návrh na povolení spojení soutěžitelů". Podle něj má "Radiohouse... naplnit znaky společně kontrolovaného soutěžitele, který bude dlouhodobě plnit všechny funkce samostatné hospodářské jednotky, jež dosud neplnil". Případné námitky je možné na antimonopolní úřad zaslat do 17. prosince.

Radiohouse v loňském roce (první úplný rok fungování) utržil 640 milionů korun, účetní zisk se přiblížil 2 milionům korun.

reklama
Share on Facebook1Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Koncerty Leoše Mareše skončily v ekonomickém plusu, tržby se pohybovaly ve vysokých milionech

Michal Beran odchází z mediazastupitelství Radiohouse, firma změní vnitřní strukturu

Vysílací rada opět zatrhla změnu licenčních podmínek prodělečného Rádia ZET

Tiskovou mluvčí mediální skupiny Lagardére Active opět Nevoralová

Nákladné koncerty Leoše Mareše získaly hlavního partnera, obří e-shop

Novou tiskovou mluvčí Lagardére Active Lucie Ryss (ex-Český rozhlas)

Miroslav Hrnko zamířil do čela rádiového a online mediazastupitelství Radiohouse

Manažer Hrnko končí na pozici ředitele mediální skupiny Lagardére Active

Digitální prodeje Lagardére Active má navýšit Heřmanová

Fleischmannova licenční finta se zpravodajským rádiem Zet vyšla jen napůl

Programovou divizi Media Bohemia bude řídit Neuman

Eventová divize Lagardére Active uspořádá první koncert Leoše Mareše

Reklamní zadavatelé nalili do českých rádií téměř půl miliardy korun čistých investic

Evropě 2 sílí konkurence, Český rozhlas posílá Radio Wave do nového multiplexu

Obchodní týmy kolem Radiohouse získaly v rádiích a na internetu téměř 1,5 miliardy

Prezident Fleischmann: Růst Lagardére Active za rok 2016 se bude pohybovat okolo pozitivní nuly

Media Bohemia se zakousla do dalšího showbyznysového aktiva

Mocné mediální uskupení Media Bohemia buduje novou byznysovou strukturu

Jedna z největších mediálních skupin restrukturalizuje TOP management

Mediální skupina Lagardére Active pokročila v budování obchodního oddělení

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • UPC Česká a Slovenská republika: do marketingového oddělení kabelového operátora nastoupili Jindřich Rampulka (rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy) a Tomáš Janovec (online kampaně B2B pro malé a střední podniky ).

  • Publicis One: jedna z mediálních agentur skupiny mění celosvětově název z Mediavest/Spark na Spark Foundry. Během léta dojde k rebrandingu i české lokální pobočky.

  • AMI Communications: PR agentura získala nového klienta, letos těžce zkoušenou e-sámošku Rohlik.cz (kauza se zaměstnáváním Ukrajinců), pro kterou zajistí služby produktové a korporátní komunikace. Za Rohlik.cz doposud mluvila Michala Gregorová.

Hit dne

Nový story trailer k chystané PC/konzolové hře Kingdom Come: Deliverance (launch únor 2018).

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Po strništi bos

Dlouho očekávaný prequel ke slavné Obecné škole se všemi svými přednostmi i nectnostmi. S tím, že těch druhých bohužel poněkud převažuje. Zatímco u Školy se mělký příběh, spíše volně nahozený sled scének, díky skvělým dialogům, přehršli vtipů a výborným hereckým výkonům ještě snesl, u dějového předfilmu Po strništi bos absence nějakého výraznějšího děje už hodně dráždí.

A to nejen vzhledem k výrazně menšímu počtu laskavě humorných scének, povedených hlášek atd, ale i kvůli způsobu vzniku scénáře. Film nezapře, že vznikl jako "sesypaný" scenáristický pelmel ze stejnojmenné, autobiograficky laděné povídkové knížky Zdeňka Svěráka. Vydobytí místa v klukovské partě na malém městě nebo náhled do dávné rodinné historie (jejíž pointu navíc divák odhadne dávno před koncem filmu) jsou sice hezké náměty pro několik "bakalářských" povídek, samy o sobě však rozsáhlý prostor celovečerního filmu neunesou.

A tak hlavními devizami novinky Jana Svěráka jsou povedené výkony herců, zejména představitelů dětských rolí. Především Alois Grec coby "malý Zdeněk Svěrák" září - je roztomilý, nikoliv přeslazený, a rozhodně se nenechá zastínit plejádou slavných hereckých kolegů (Tereza Voříšková, Oldřich Kaiser, Hynek Čermák, novou polohu dědečka ukázal Jan Tříska). Jedinou výjimkou je nadaný Ondřej Vetchý, který v roli tatínka působí poněkud bezkrevně a zakřiknutě.

I přes mělkost příběhu se však dá čekat, že se na Po strništi bos pohrnou davy. Oba Svěráci totiž vše dokázali (ostatně jako u několika předchozích snímků) umně zaobalit jakousi aurou hřejivých a nostalgických vzpomínek na dětství/předchozí roky, které jsou univerzální pro všechny.