reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Webový míchač müsli Mixit má pro letošek smělé plány. Firma vlastněná Martinem Wallnerem a Tomášem Huberem chce překročit metu 100 milionů tržeb, což by znamenalo roční růst o 70 procent. Základem má být expanze do zahraničí - Mixit je přítomen v Polsku a na Slovensku, první frančíza byla spuštěna v Kanadě. V plánu je pak postup do dalších středoevropských zemí.

foto: radana čechová

Režisérka Helena Třeštíková (foto) dokončila po třinácti letech další časosběrný dokument Mallory. Film vznikl v koprodukci společnosti Negativ a České televize s podporou fondu kinematografie a ve spolupráci s HBO. Distributorem je Aerofilms. Kinopremiéra je naplánována na 23. července.

foto: negativ

Herečka Soňa Norisová (foto) získala hlavní roli v připravovaném detektivním seriálu Primy s pracovním názvem VIP vraždy. Sekundovat jí bude Patrik Děrgel coby mladý detektiv. Natáčení začíná v těchto dnech, kreativním producentkou a spoluautorkou seriálu je Kateřina Bártů.

foto: ftv prima
    

Produkční společnosti Apfel Production a first.Frame začaly na hradě Kost vyrábět pohádku režisérky Marty Ferencové Řachanda. Herecké obsazení je exkluzivní - Bolek Polívka, Petr Čtvrtníček (oba foto), Oldřich Kaiser, Jan Hrušínský, David Novotný, Jaromír Nosek, Vilma Cibulková, Martin Dejdar atd. Premiéra je naplánována na jaro 2016 (distribuce Cinemart).

foto: first.frame
 

Prima prodloužila kontrakt s licenční firmou FremantleMedia

14:32, 4. 3. 2013

Televize Prima prodloužila rámcovou obchodní dohodu se společností FremantleMedia (majitel RTL), která drží licenční práva k velkým show typu SuperStar nebo Talent. Borovan.cz to potvrdil programový ředitel Primy Petr Vladyka (na fotce). Původní kontrakt měl vypršet na přelomu března a dubna.

Prima v minulosti od FremantleMedia koupila licenci na soutěže X Factor, Česko Slovensko má talent nebo castingový pořad Farmář hledá ženu. Od FremantleMedia odebíraly pořady i další televize - Nova soutěžní show SuperStar a Česká televize Vysokou hru.

Z prodeje každé licence má FremantleMedia miliony korun. Cena licence představuje částku do deseti procent z celkových rozpočtů pořadů, které se pohybují mezi 80 až 100 miliony korun.

          
reklama
reklama

Přihlášení

Krátce

  • Digi TV: satelitní platforma pod novým vlastníkem Lama Energy Group odbourává některé poplatky - za výměnu dálkového ovladače a změnu údajů ve smlouvě.

  • PR.Konektor: agentura vyhrála tendr na realizaci PR aktivit společnosti Sodexo.

  • T-Mobile: do finálního kola neveřejného tendru na BTL agenturu postoupily týmy Havas, Hullabaloo, Intuo, KLAN a Young&Rubicam. Maximálně dva vítězové budou oznámeni do konce července.

Hit dne

Trailer k chystané PC hře Kholat.

  • Na turné

    Kryštof
    19. 10.03. 11.
  • Castingy

    Postprodukční studio Universal Production Partners rozšiřuje svůj tým a nabízí spolupráci pro pozice PR specialista pro web a sociální sítě a HR Recruiter.

Recenze

Dítě číslo 44

Zvláštní film, doširoka rozkročený mezi dvěma světy, které se v podstatě nikdy neprotly, a nedošlo k tomu bohužel ani v případě Dítě číslo 44. Tedy na jedné straně hollywoodské vnímání světa, které je pevně ukotveno v kultuře Západu, kde věci fungují, jak mají, a kde má jednání lidí určitou logiku. Na straně druhé komunistický systém, vycházející z asijské brutality a pohrdání člověkem a fungující naprosto nevypočitatelně a iracionálně.

Je tak otázka, koho by Dítě číslo 44 mohlo zaujmout - pro západní publikum je téma málo sexy a příliš vzdálené, diváka z postkomunistických zemí bude stále a znovu napadat myšlenka "takhle to nebylo, takhle to nefungovalo". Samozřejmě, ve filmu obecně se může stát cokoliv a realita ztvárnit jakkoliv. Pokud se ale tvůrci Dítě číslo 44 ohánějí historickým kontextem, nemělo by docházet k tak znatelnému vychýlení. Dva příklady za všechny: těžko asi čekat, že by dělníci v 50. letech v SSSR jezdili do práce v masovém měřítku osobním vozem anebo, že by paranoidní a profízlované Stalinské Rusko nechalo vyšetřovatele v klatbě v klidu cestovat vlakem tam a sem.

K tomu se přidávají rezervy v rovině filmařského řemesla. Nepříliš známý režisér Daniel Espinosa neumí pracovat s atmosférou a napětím, což je u pokusu o temný thriller docela problém. Druhá půlka filmu navíc přestává fungovat po scenáristické stránce a zmatené finále je vyloženě křeč. Z celého toho spektáklu je možné vytáhnout jen skvělý výkon Toma Hardyho (Gary Oldman nedostal příliš prostoru) a fakt, že se z drtivé většiny točil v Česku. Příliš málo.