reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Rada Českého rozhlasu dnes schválila rozpočet stanice (na fotce ředitel Peter Duhan) na rok 2015. Ten byl sestaven jako vyrovnaný se shodným objemem nákladů a výnosů ve výši 2 233 milionů korun. Výnosy z reklamy, sponzoringu a ostatních obchodů by měly dosáhnout skoro 86 milionů korun, o 10 procent méně v porovnání s letoškem.

  

Dnes bude mít v Jižní Koreji premiéru film Ode to My Father (screen), který se částečně točil v ostravských dolech. Práce téměř 150ti členného štábu v Česku probíhala v srpnu 2013, natáčení organizovala produkče Axman Production Karly Stojákové. Ode to My Father, který se představí i na Berlinale, je milostný příběh dvou lidí, kteří “společně bojují za svůj osud na pozadí korejských dějin”.

   

Další nákupy festivalu Colours of Ostrava pro příští rok: libanonsko-britský zpěvák Mika a američtí alternativci Swans (foto). Již dříve oznámil akvizici norského trumpetisty Nilse Pettera Molvaera nebo Sly Dunbara.

  

Modelka Taťána Kuchařová získala reklamní kontrakt od alternativního dodavatele energií Europe Easy Energy. Hlavním nosičem kampaně jsou tři hrané spoty, jež jsou laděné tematicky – sport, relax, work. V televizi poběží od prosince až do konce března.

foto: čt

Prima prodloužila kontrakt s licenční firmou FremantleMedia

14:32, 4. 3. 2013

Televize Prima prodloužila rámcovou obchodní dohodu se společností FremantleMedia (majitel RTL), která drží licenční práva k velkým show typu SuperStar nebo Talent. Borovan.cz to potvrdil programový ředitel Primy Petr Vladyka (na fotce). Původní kontrakt měl vypršet na přelomu března a dubna.

Prima v minulosti od FremantleMedia koupila licenci na soutěže X Factor, Česko Slovensko má talent nebo castingový pořad Farmář hledá ženu. Od FremantleMedia odebíraly pořady i další televize – Nova soutěžní show SuperStar a Česká televize Vysokou hru.

Z prodeje každé licence má FremantleMedia miliony korun. Cena licence představuje částku do deseti procent z celkových rozpočtů pořadů, které se pohybují mezi 80 až 100 miliony korun.

          
reklama
reklama

Přihlášení

Krátce

  • Mediapoli: mediální skupina začala ve spolupráci s RF Hobby vydávat placený elektronický Magazín Universe.

  • O2 Czech Republic: počet zákazníků digitální televize O2 TV překročil na začátku prosince hranici 182 tisíc. Za uplynulé dva měsíce tak vzrostl o více než čtyři tisíce.

  • Warner Music: tržby gramofirmy za uplynulý fiskální rok (končí v září) – celkové tržby 3,027 miliardy dolarů (meziročně plus 5 procent), digitální tržby 1,196 miliardy (plus 11 procent), ztráta 303 milionů dolarů (zvýšení o 56 procent).

Hit dne

Hans Zimmer: Day One Dark (Interstellar Soundtrack)

 

  • Na turné

    Vanessa
    01. 2.10. 2.
  • Castingy

    Air Bank Petra Kellnera shání vedoucího osmičlenného oddělení marketingové komunikace (Praha). Kromě jiného bude vytvářet veškerou reklamu ve všech médiích, zejména v televizi, online a outdooru.

Recenze

Röyksopp: The Inevitable End

Necelého půl roku po spolupráci se švédskou zpěvačkou Robyn na EP Do It Again přicházejí norští Röyksopp s další deskou. Rozlučkovou nebo chcete-li, alespoň poslední pod touto hlavičkou, neboť duo prý spolu bude nahrávat i nadále. O příčinách tohoto rozhodnutí lze spekulovat, nicméně obsah novinky The Inevitable End napovídá leccos o autorské únavě a vyčerpání.

Do světa taneční hudby Norové vtrhli osobitou produkcí. Trip-hopové rytmy se u nich spájely s bezstarostnými melodiemi, hřejivým analogovým zvukem a všudypřítomnou melancholií. Oba náladové póly se na nahrávkách všemožně proplétaly a doplňovaly, až se na obsáhlém projektu Junior/Senior oddělily do dvojice samostatných, emočně zcela odlišných alb. Novinka obě polohy opětovně propojuje. Vrací se k lehkonohým odlehčeným písničkám, které však mají posmutnělý, nostalgický nádech. I mezi řádky a slokami má navrch druhá složka, jsou plné samoty, odcházení i neschopnosti odejít, vypořádávání se ztrátami a bezvýchodnosti.

Více než kdykoli předtím nad novinkou platí, že se dvojice možná až příliš nechala unést aktuálním děním, především současnou americkou lo-fi produkcí. Proto rozostřený analogový zvuk, proto ponechání skladeb jakoby nedokončených, kdy připomínají spíše pracovní snímky, proto oproti minulosti jednodušší základy i (záměrně) ponechané nedodělky. U interpreta, který proslul citem pro detail i zvukovým perfekcionismem je však odklon od vlastního výrazu k řemeslně sice dokonalé, avšak rutinní, až anonymní produkci, zákonitě i krokem zpět.