reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Prima prodloužila kontrakt s licenční firmou FremantleMedia

14:32, 4. 3. 2013

Televize Prima prodloužila rámcovou obchodní dohodu se společností FremantleMedia (majitel RTL), která drží licenční práva k velkým show typu SuperStar nebo Talent. Borovan.cz to potvrdil programový ředitel Primy Petr Vladyka (na fotce). Původní kontrakt měl vypršet na přelomu března a dubna.

Prima v minulosti od FremantleMedia koupila licenci na soutěže X Factor, Česko Slovensko má talent nebo castingový pořad Farmář hledá ženu. Od FremantleMedia odebíraly pořady i další televize - Nova soutěžní show SuperStar a Česká televize Vysokou hru.

Z prodeje každé licence má FremantleMedia miliony korun. Cena licence představuje částku do deseti procent z celkových rozpočtů pořadů, které se pohybují mezi 80 až 100 miliony korun.

          
reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Česká televize: francouzsko-německý kanál Arte navyšuje rozpočet pro koprodukce s ČT o 100 tisíc eur. Peníze půjdou na sedm společných projektů, mezi jinými na snímky o Tomáši Baťovi, řeckých emigrantech v Československu nebo o pražském fenoménu, defenestraci.

  • Nielsen Admosphere: ceníkové ceny reklamního prostoru v roce 2016 - TV 42,4 miliardy korun (meziročně +19,4 procenta), tisk 19 miliard (+6,5 procenta), rádio 7 miliard (+10,4 procenta), out-of-home 5,2 miliardy (+6,5 procenta). Největší zadavatel 2016 v ceníkových cenách - Procter & Gamble 1,36 miliardy korun (+43 procenta).

  • Grayling: komunikační agentura získala nového klienta, satelitního operátora SES Astra, pro kterého bude pracovat v Česku i na Slovensku. Bude mu poskytovat služby public relations a public affairs, včetně správy a obsahu lokální facebookové stránky.

Hit dne

Klip Tvář z nové povedené desky The.Switch.

  • Na turné

    Xindl X
    28. 2.07. 4.
  • Castingy

    FTV Prima vypsala výběrové řízení na pozici Analytik výzkumu se zaměřením na marketing a program. Více informací na www.iprima.cz.

Recenze

Pod rouškou noci

Je skvělé sledovat, jak talentovaný Ben Affleck (Gone, Baby, Gone, Město, Argo) s každým režijním počinem zraje a získává na jistotě a kreativní troufalosti. A to i v kontextu s jeho předešlou režijní záležitostí, povedeným historickým dramatem Argo (2012), které si vysloužilo Oscara za nejlepší film. Mnohovrstevnatou gangsterkou Pod rouškou noci si Affleck ukousl doposud největší režijní sousto - a to nejen kvůli svému hereckému a scenáristickému angažmá, ale především šíři a komplexnosti látky.

Příběh drobného zlodějíčka, který se v době prohibice ve Spojených státech vypracuje v mocného mafiánského bosse, Affleck pojal kromě jiného jako barvitou exkursi do nepříliš frekventovaných témat - od floridského gangsterského podsvětí přes Ku-Klux-Klan až po zvláštní mix byznysovo-náboženského fanatismu. Nic na tom nemění, že řadu situací, stylizací či podobných postav divák už viděl ve Scorseseho Boardwalk Empire nebo dokonce ve videohrách Mafia. Affleck je dokáže sebejistě propojit v napínavou show s energií a humorem, režijně přitom exceluje zejména ve velkolepě pojatých akčních scénách, od úvodní automobilové honičky až po závěrečné střelecké zúčtování.

Kde naopak Affleck pokulhává, je scénář a zejména dialogy. Paradoxně je to vidět na hlavní postavě, zabijáckém kápovi Joe Coughlinovi. Směs bezohledné brutality a laskavého srdce vyznívá občas dost křečovitě, neuvěřitelně a dokonce i naivně, navíc nepříjemně rozmělňují slušně rozeběhnuté akce. Byť Pod rouškou noci zdaleka nedosahuje mistrovství Gangů New Yorku (opět Scorsese), stále se jedná o řemeslně nadprůměrnou záležitost.