reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Hezké připomenutí z printového deníku Daniela Křetínského (foto) a Patrika Tkáče, jak nyní vypadají sympatie a antipatie mezi velkými hochy. Mediální rány do rozkroku dlouhodobě schytává spolumajitel RPG Byty Zdeněk Bakala, naopak články namířené proti Andrejovi Babišovi jsou dávnou minulostí.

foto: eph

Promotérská agentura Obscure Promotion nakoupila pro podzimní sezónu řadu koncertů. V pražských klubech se tak objeví kapely Bolt Thrower (24. září), In Flames (29. září), Anathema (3. října), Opeth (29. října) nebo Cannibal Corpse (12. listopadu).

foto: obscure
  

Mediazastupitelství atmedia (na fotce ředitel Petr Majerik) uzavřelo dohodu s Viacom International Media Networks týkající se exkluzivního prodeje reklamního prostoru na dětském kanálu Nickelodeon. Deal začne platit od 1. října. Atmedia na trhu zastupuje na tři desítky tematických televizních stanic.

   

Populární popaři Chinaski finišují v anglickém studiu Rockfield (pracovali zde Queen nebo Coldplay) s nahráváním deváté desky, které bude nazváno podle studia. Na kolekci nových skladeb dohlíží producent Greg Haver (Manic Street Preachers). Křest alba Rockfiled je naplánovaný na 24. října do Hard Rock Cafe Praha.

foto: tomáš beran
 

Prima prodloužila kontrakt s licenční firmou FremantleMedia

14:32, 4. 3. 2013

Televize Prima prodloužila rámcovou obchodní dohodu se společností FremantleMedia (majitel RTL), která drží licenční práva k velkým show typu SuperStar nebo Talent. Borovan.cz to potvrdil programový ředitel Primy Petr Vladyka (na fotce). Původní kontrakt měl vypršet na přelomu března a dubna.

Prima v minulosti od FremantleMedia koupila licenci na soutěže X Factor, Česko Slovensko má talent nebo castingový pořad Farmář hledá ženu. Od FremantleMedia odebíraly pořady i další televize – Nova soutěžní show SuperStar a Česká televize Vysokou hru.

Z prodeje každé licence má FremantleMedia miliony korun. Cena licence představuje částku do deseti procent z celkových rozpočtů pořadů, které se pohybují mezi 80 až 100 miliony korun.

          
reklama
reklama

Přihlášení

Krátce

  • NetMonitor: výdaje zadavatelů do internetové display reklamy za srpen dosáhly 420 milionů korun (ceníkové ceny). Největší výkony provozovatelů v této kategorii: Seznam.cz 142 milionů korun, Mafra 82 milionů, Economia 50 milionů, Mladá fronta 25 milionů (vše ceníkové ceny).

  • Warner Bros. Entertainment: zábavní obr z konglomerátu Time Warner propustí asi tisíc lidí, což je cca 10 procent celkového stavu.

  • Sony: technologický a zábavní gigant v čerstvém odhadu zvýšil ztrátu pro probíhající fiskální rok na 2,15 miliardy dolarů. Důvodem jsou chabé výkony divize mobilních telefonů.

Hit dne

Red Hot Chili Peppers: Californication

 

  • Na turné

    Divokej Bill
    14. 11.19. 12.
  • Castingy

    Kancelář Kreativní Evropa – MEDIA hledá kandidáta na pozici vedoucího kanceláře. Jedná se o plný úvazek, pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou dovolenou. Předpokládaný nástup – říjen 2014.

Recenze

Místa

Až nějaký filmový badatel za sto dvě stě let bude zkoumat soudobou tvorbu české kinematografie, bezpochyby si bude lámat hlavu nad jednou bizzarní anomálií – nezvyklou explozí takzvaných chcípácko-famáckých filmů o mladých outsiderech. Co se tehdy v tom Česku stalo, bude mudrovat, nějaká brutální hospodářsko-mentální krize, o které v dobových záznamech neexistuje žádná zmínka? Nebo někdo tajně nahnal několik ročníků FAMU do internačních táborů, kde byly drženy v “otřesných podmínkách”?

Anebo naopak nějaký charismatický profesor FAMU-bezdomovec dokázal strhnout všechny ty mladé bystré muže a ženy (citace Josef Škvorecký) pro krásy tupého lůzrovství? Nevíme, každopádně tato žánrová kategorie v posledních letech v Česku bůhvíproč neuvěřitelně nabobtnala, zklišovatěla a ztratila jakékoliv kouzlo a výpovědní hodnotu. Jako kdyby tyto filmy někdo natáčel přes kopírovací papír: hrdina/hrdinka nevidí žádnou perspektivu a neví, co se sebou (Poupata, Rozkoš, Nic proti ničemu, Zoufalci, Můj pes Killer atd.), super také je, když se děj odehrává pokud možno ve zdevastované, syrově-industriální krajině, plné kouřících komínů (Poupata, Místa) anebo v zoufale bezvýchodné vesnici (Mistři, Můj pes Killer).

Proč tento úvod? Místa Radima Špačka jsou typickou ukázkou chcípáckého filmu, byť trochu cmrndnutého snahou o veksláckou kovbojku 90. let. Jinak vše výše uvedené na ně sedí. Pokud by Místa byla první v řadě, bezpochyby by dokázala zaujmout atmosférou anebo skvělými hereckými výkony, z nichž vyčnívá zejména Jiří Štrébl v roli ústeckého mafiána (na fotce vpravo, bravo!). Takto je ale každý sebemenší náznak filmařské zajímavosti, originality nebo výborné vedení herců režisérem Radimem Špačkem přebit úporně otravným pocitem již tolikrát viděného, což zamrzí zejména u scénáře Ondřeje Štindla. Jaký to protipól Špačkova předchozího filmu Pouta.