reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Obchodní týmy kolem Radiohouse získaly v rádiích a na internetu téměř 1,5 miliardy

První společné číslo za Radiohouse Group. Tržby největšího obchodního seskupení mediazastupitelstvích na rádiovém trhu v roce 2015 dosáhly 1,47 miliardy korun. Meziroční srovnán není možné vzhledem k odlišenému uspořádání v letech 2014 a 2015.

Konglomerát tvoří obchodní týmy Media Marketing Services (MMS; majitel Media Bohemia), Regie Radio Music (RRM; Lagardére Active) a společný podnik Radiohouse, který od konce roku 2014 prodává drtivou většinu rádií obou skupin. Kromě toho jak MMS a RRM získávají samostatné tržby na internetu, z mediálních partnerství vlastních médií a z dalších zdrojů.

Samotné MMS předloni klesly tržby o 30 milionů na 572 milionů korun. Znatelnější pokles za stejné období vykázala RRM - o 311 milionů na 258 milionů korun. Pokles je třeba připsat z velké části vzniku společného podniku a přesunu části obchodu právě sem. Radiohouse, ve kterém mají oba rádioví hráči 50 procent, v roce 2015 (první rok fungování) utržil 640 milionů korun. Celkem tedy za tři mediazastupitelství 1,47 miliardy korun. Hospodářské výsledky: RRM skončila v roce 2015 v zisku 9,3 milionu (o rok dříve 12,3 milionu), RRM vykázala ztrátu 1,7 milionu (v roce 2014 minus 9,2 milionu).

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn10

Odběr newsletteru:

reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Mindshare: mediální agenturu ze sítě GroupM od listopadu posílil Pavel Kozák (ex-Zenith Optimedia), který nastoupil na pozici client leadership senior manager. Pracovat bude v týmu Zuzany Šindelářové, jedné ze čtyř client leadership directorů. Kozák bude mimo jiné dále pokračovat v práci pro klienta Sanofi.

  • TV Nova: seriál Dáma a Král stále drží solidní čísla - pátý díl dosáhl podíl na sledovanosti 30,24 procenta v 15-54 a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 1,512 milionu diváků.

  • DigitalAd: v říjnu 2017 se obrat webů, zastupovaných novou agenturou a realizovaný v rámci metody yield managementu DigitalAd pro RTB systémy, poprvé dostal nad milion korun.

Hit dne

Kauan: Lapsenmuisto.

  • Na turné

    Tři sestry
    17. 11.09. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Liga spravedlnosti

Je to smutné, ale komiksovým adaptacím DC Comics (studio Warner Bros.) se minimálně od Nolanových Batmanů či filmu Man of Steel nedaří vytvořit důstojnou protiváhu marvelovským filmům. Od Batman v Superman, Suicide Squad až po Wonder Woman jsme svědky sice velkolepých produkcí, zato však plochých, nenáročných a prvoplánovitých snímků, cílících spíše na skupinu mládeže do 15 let.

Aktuální Liga spravedlnosti bohužel pokračuje v nastoleném směru, a to i navzdory tomu, že na režisérskou židli usedl talentovaný Zack Snyder (300: Bitva u Thermopyl, Strážci - Watchmen, Sucker Punch). Možná největší slabinou filmu je scénář (Chris Terrio, Joss Whedon), který odpískal jakoukoliv složitější stavbu a strukturování postav. To je patrné zejména u protivníka skupiny superhrdinů, jistého Steppenwolfa a jeho armády křídlatých Paradémonů.

Divák se nedozví, co je příčinou je jednostrunné zavilosti a touhy vše zničit, jestli to bylo nějaké počůrávání v dětství nebo přebraná dívka v mládí. Ostatně, scenáristé si nedali příliš práci ani s Aquamanem, Flashem nebo Cyborgem. Na plátně se tak pohybují spíše karikatury, než plnokrevné figury. Když k tomu přidáme minimum hlášek, zajímavých bojových choreografií, nějakých dějových překvapení, zato povinné politicky korektní vsuvky, tak Liga spravedlnosti v současné době představuje u bohatě prostřeného komiksového stolu chudého příbuzného.

Takto se sice točily komiksové filmy někdy v 90. letech, ale po znamenitých filmech jako Deadpool, X-Men: První třída nebo Logan: Wolverine je takový přístup naprosto trestuhodný.