reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Seznam.cz propojí reklamní systémy Sklik a Advert do jednoho celku

08:46, 24. 2. 2017

Internetový obr Seznam.cz miliardáře Iva Lukačoviče si dal pro letošní rok ambiciózní cíl: propojit reklamní systémy Sklik a Advert (odbavení přímo prodávané inzerce) do jednoho celku. Pro klienty by se nemělo nic změnit - brandy zůstávají, synergie systémů nabídne lepší zákaznický komfort.

Součástí této změny bude kromě jiného nová interní platforma pro správu a flexibilnější segmentaci dat, takzvaná data management platform (DMP), sloužících k přesnější profilaci cílových publik. Do čela této platformy v rámci oddělení cílené reklamy nyní nastoupil Jakub Novotný (foto).

"Díky platformě budeme efektivněji řídit profilaci uživatelského chování pro display reklamu v rámci portfolia webů Seznam.cz i pro programatický nákup v partnerské síti Sklik. Od tohoto kroku si slibujeme flexibilnější segmentaci dat, kterou postupně využijeme pro rozvoj behaviorálního cílení," uvedl manažer oddělení reklamy Seznamu Ondřej Krišica.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn49

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • AdMonitoring: pořadí provozovatelů webu podle získané inzerce v měsíci září - Seznam.cz 255 milionů, Mafra 110 milionů, Economia 75 milionů, Czech News Center 74 milionů korun (čísla v ceníkových cenách).

  • Live Nation: velká agentura přidává další koncert Rogera Waterse (ex-Pink Floyd) na konci dubna 2018. Ten se uskuteční den po původní akci, opět v pražské O2 aréně.

  • Newcast: contentová agentura, která je součástí komunikační skupiny Publicis One, spouští v Česku platformu Leaders (ta vzníkla v Izraeli v roce 2009) zaměřující se na práci s influencery na sociálních sítích.

Hit dne

Chystaná marvelovská pecka: trailer k Black Panther.

  • Na turné

    Oceán
    21. 10.22. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Blade Runner 2049

Hypotetická situace: získal by Blade Runner 2049 stejně kultovní postavení jako jednička, pokud by byl právě on prvním filmem série a byl by uveden ve stejném roce, tedy v roce 1982 (když odhlédneme od samotného vývoje filmových technologií)? Pokud by šlo jen o vizuální složku, tak bezpochyby ano. Noir atmosféra a dokonalé scenérie dystopického světa, tuna efektů, výprava a krásná kamera Rogera Deakinse vytvářejí pastvu pro divácké oči. A bodují i dnes, kdy si divák může vybrat z řady podobně laděných filmů. Co teprve před 35 lety.

Palec nahoru si povětšinou zaslouží i herecké výkony. Důstojník losangeleské policie K Ryana Gosliga je silným nástupcem Ricka Deckarda Harrisona Forda (který se zde rovněž objeví). Škoda jen, že autoři Goslingovi nevytvořili stejně úchvatného protihráče, jakým byl Rutger Hauer v "jedničce". Pochvala platí i pro podmanivou hudbu hypertalentovaného Hanse Zimmera.

A tak hlavním místem, kde Blade Runner 2049 oproti předchůdci kulhá či, kde má největší rezervy, je režijní rukopis. Režisér Denis Villeneuve (rozpačitá sci-fi Příchozí, povedený film Zmizení atd.) není tak sebejistý, invenční, vizionářský a inteligentní autor jako Ridley Scott. A nutno dodat, že mu příliš nepomáhá ani autor scénáře Hampton Fancher (podílel se i na scénáři k prvnímu Blade Runnerovi), který z velké části opakuje témata nahozená před třiceti a který se občas nevyhnul nelogičnostem v ději. Natažení filmu na téměř tři hodiny je tak místy drobnou zkouškou divákovy koncentrace.

Sečteno podtrženo: Blade Runner 2049 coby úvodní snímek "runnerovského" světa by měl slušnou šanci na získání podobně výsostné pozice. Takto je třeba zatleskat solidně vymyšlené a vyrobené "dvojce", která by většinu fanoušků Blade Runnera neměla zklamat.