reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Online obchod Mitonu Bonami loni zvýšil tržby na 500 milionů

14:27, 2. 3. 2017

E-shop s nábytkem a bytovými doplňky Bonami, který ze 65 procent vlastní investiční skupina Miton Boys (foto; procentní údaj se vztahuje ke konci roku 2014, kdy Mitoni vlastnickou strukturu naposledy zveřejnili), loni hlavně díky územní expanzi téměř zdvojnásobil tržby.

Zatímco v roce 2015 utržil 260 milionů (2014 - 100 milionů), o rok později to bylo 500 milionů korun. V letošním roce plánuje utržit 700 milionů. Zisk v řádu milionů korun se v roce 2016 kvůli expanzi překlopil na prodělek.

Firma se loni rovněž více zaměřila na nabídku nábytku. "Obrat z prodeje nábytku se nám podařilo ztrojnásobit a tento rok plánujeme růst o dalších 150 procent. Nejlépe se prodávají pohovky, komody, zákazníci mají zájem také o postele a židle,” vysvětluje CEO Bonami David Šiška.

Bonami působí kromě Česka i v Polsku, na Slovensku a od září 2016 také v Rumunsku, kde využívá slibný potenciál trhu a ochotu místních zákazníků utrácet za značkové a statusové zboží. Kromě Mitonů v Bonami.cz drží minoritní podíl 35 procent zakladatel Václav Štrupl.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn5

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • UPC Česká a Slovenská republika: do marketingového oddělení kabelového operátora nastoupili Jindřich Rampulka (rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy) a Tomáš Janovec (online kampaně B2B pro malé a střední podniky ).

  • Publicis One: jedna z mediálních agentur skupiny mění celosvětově název z Mediavest/Spark na Spark Foundry. Během léta dojde k rebrandingu i české lokální pobočky.

  • AMI Communications: PR agentura získala nového klienta, letos těžce zkoušenou e-sámošku Rohlik.cz (kauza se zaměstnáváním Ukrajinců), pro kterou zajistí služby produktové a korporátní komunikace. Za Rohlik.cz doposud mluvila Michala Gregorová.

Hit dne

Nový story trailer k chystané PC/konzolové hře Kingdom Come: Deliverance (launch únor 2018).

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Po strništi bos

Dlouho očekávaný prequel ke slavné Obecné škole se všemi svými přednostmi i nectnostmi. S tím, že těch druhých bohužel poněkud převažuje. Zatímco u Školy se mělký příběh, spíše volně nahozený sled scének, díky skvělým dialogům, přehršli vtipů a výborným hereckým výkonům ještě snesl, u dějového předfilmu Po strništi bos absence nějakého výraznějšího děje už hodně dráždí.

A to nejen vzhledem k výrazně menšímu počtu laskavě humorných scének, povedených hlášek atd, ale i kvůli způsobu vzniku scénáře. Film nezapře, že vznikl jako "sesypaný" scenáristický pelmel ze stejnojmenné, autobiograficky laděné povídkové knížky Zdeňka Svěráka. Vydobytí místa v klukovské partě na malém městě nebo náhled do dávné rodinné historie (jejíž pointu navíc divák odhadne dávno před koncem filmu) jsou sice hezké náměty pro několik "bakalářských" povídek, samy o sobě však rozsáhlý prostor celovečerního filmu neunesou.

A tak hlavními devizami novinky Jana Svěráka jsou povedené výkony herců, zejména představitelů dětských rolí. Především Alois Grec coby "malý Zdeněk Svěrák" září - je roztomilý, nikoliv přeslazený, a rozhodně se nenechá zastínit plejádou slavných hereckých kolegů (Tereza Voříšková, Oldřich Kaiser, Hynek Čermák, novou polohu dědečka ukázal Jan Tříska). Jedinou výjimkou je nadaný Ondřej Vetchý, který v roli tatínka působí poněkud bezkrevně a zakřiknutě.

I přes mělkost příběhu se však dá čekat, že se na Po strništi bos pohrnou davy. Oba Svěráci totiž vše dokázali (ostatně jako u několika předchozích snímků) umně zaobalit jakousi aurou hřejivých a nostalgických vzpomínek na dětství/předchozí roky, které jsou univerzální pro všechny.