reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Tauberův fond Genesis koupil minoritní podíl v indoor mediálce POS Media Group

11:39, 15. 3. 2017

Loni otevřený fond Genesis Private Equity Fund III (GPEF III) investuje do indoor mediální agentury POS Media Group (česká dcera POS Media Czech Republic), která obchoduje s reklamou v místě prodeje a mezi jejíž hlavní klienty patří maloobchodní řetězce v zemích střední a východní Evropy.

Fond GPEF III získal ve firmě POS Media Group (PMG) 47 procent, kontrolní podíl si ponechal zakladatel a CEO společnosti Richard van het Bolscher. Zbylé podíly drží další členové managementu. Vedení mediálky se ani po vstupu GPEF III nemění. Poradcem GPEF III při transakci byly společnosti Deloitte a Kinstellar.

PMG s obratem 29 milionů eur (2016) působí celkem v šesti zemích - kromě Česka i v Maďarsku, na Slovensku, v Polsku, na Ukrajině a v Rusku. Firma úzce spolupracuje s řetězcem Tesco, k dalším klientům patří Ahold, Kaufland či ruské řetězce Magnit a Lenta. Mezi zadavateli jsou zejména globální FMCG společnosti jako Unilever, Nestlé, Danone nebo Coca-Cola. Kromě prodeje indoor reklamy se PMG zabývá i retailem a podporou prodeje uvnitř řetězců (marketingové prezentace, ochutnávky, merchandising, mystery shopping, digitální řešení podpory prodeje, průzkumy atd.).

Správcem fondů Genesis Capital je Jan Tauber (foto), mezi investory je tradičně Česká spořitelna, Evropský investiční fond nebo Investiční kapitálová společnost Komerční banky. Výše uvedená transakce je po loňském vstupu do farmaceutické firmy Quinta-Analytica druhou investici fondu GPEF III, který nashromáždil prostředky v objemu 80 milionů eur.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn5

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Burda Praha: vydavatelství startuje nový magazín Loving, zaměřený na millennials. Šéfredaktorkou titulu s půlroční periodicitou je Stanislava Lindenthalová Pecková, která je zároveň ředitelkou publicistiky v časopise Marie Claire.

  • Media Bohemia: velká mediální skupina může získat majoritu v Hitrádiu Vysočina 94,3 FM. Vysílací rada nyní povolila převod 20 procentního podílu od spolumajitele Petra Dvořáka (nejedná se o šéfa ČT, pozn. aut.) na Media Bohemia. Ta doposud v rádiu držela 50 procent.

  • Hlidacipes.org: menší zpravodajsko-publicististický portál rozšiřuje obsah o dvě regionální mutace - pro Ústecký a pro Olomoucký kraj. Server na to od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (podnikatelé Cichoň, Hák, Kaucký, Winkler nebo Silke Horáková) dostal 1,78 milionu korun.

Hit dne

Další, téměř dvouminutový trailer k sedmé řadě Game of Thrones. Nová řada startuje v červenci.

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Autor libreta a hudby nového muzikálu Iago Janek Ledecký pořádá první casting, který se uskuteční ve čtvrtek 16. února v pražském divadle Hybernia.

Recenze

Rammstein: Paris

Přestože v posledních době čas od času problesknou zprávy, že němečtí industriální metalisté Rammstein pomalu chystají novou studiovou desku (údajně mají několik desítek skladeb v různém stádiu rozpracovanosti), obří manažerský/byznysový/vydavatelský stroj kolem kapely jede dál ve stejných kolejích. Stále na lačné fanoušky chrlí množství merchandisingu a při absenci vydaného nového materiálu i řadu hudebních/obrazových nosičů.

A tak nedlouho po živáku Rammstein in Amerika (nahráno 2010 v Madison Square Garden, vydáno 2015) je tu další živé (video)album Paris. To se nahrávalo ve dvou dnech v roce 2012 v pařížské aréně Palais Omnisports de Paris-Bercy. Pro všechny, kteří před několika dny minuli dva pražské koncerty Rammstein, je Paris docela slušnou náhražkou. Obzvláště, když si lze vybrat z opravdu bohatého rejstříků edic s nejrůznějšími bonusy.

Znalci by měli zastříhat ušima již při znalosti faktu, že režisérem živého záznamu z Paříže se stal renomovaný Jonas Åkerlund. Ten pro skupinu natočil například videoklipy Mann gegen Mann nebo Pussy. Kromě toho spolupracoval i s Madonnou, Metallicou, U2, Britney Spears, Blink-182 nebo Lady Gaga. A hlavně, kdysi dávno v 80. letech hrál v kultovní švédské blackmetalové kapele Bathory.

Åkerlund arénu zaplnil 25 kamerami, narval je mezi diváky, k muzikantům na pódium, na strop, kde se dalo. Samotný záznam pak není pouhým sestřihem jednotlivých záběrů, ale je i obohacen řadou nejrůznějších triků, dotáček, vsunutých sekvencí, zpomalovaček. Paris tak působí vysoce dynamickým dojmem plus tentokráte promo tirády opravdu nelhaly, divák se ke kapele dostane skutečně mimořádně blízko. Stejně jako u Rammstein in Amerika i zde platí: kvalitně udělaný produkt.