reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Skupině Ogilvy & Mather klesly tržby skoro o půl miliardy

17:30, 7. 3. 2013
Reklama/PR Aleš Borovan

Nepříznivý ekonomický vývoj v uplynulých letech se částečně podepsal i na výsledcích jedné z největších komunikačních skupin v Česku Ogilvy & Mather. Seskupení více než desítky firem, které globálně patří do obří britské korporace WPP, v roce 2011 utržilo skoro 1,8 miliardy korun, takřka o půl miliardy méně než v roce 2010. Naopak zisk zůstal skoro nezměněn a udržel úroveň okolo 86 milionů korun. 

K největším firmám skupiny patří mediální agentura Mindshare (Ogilvy & Mather drží 50 procent), jejíž tržby ve sledovaném období klesly téměř o 300 milionů na 968 milionů korun. K největším klientům agentury tehdy patřily ČSOB, Ford Motor, IBM, Google a Müller Media.

Prakticky všechny podniky skupiny v roce 2011 zaznamenaly pokles tržeb a zisku, s dvěma výjimkami. Zisk Ogilvy & Mather skočil ze dvou milionů na 15 milionů, tržby Ogilvy & Mather Morava vyrostly ze 101 milionů na 140 milionů korun.