reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Úspěšná Lucie vydá napřesrok novou desku a vyjede na halové turné

14:49, 18. 4. 2017

Letošní a příští rok se český hudební byznys ponese do značné míry ve znamení dalšího comebacku úspěšné kapely Lucie. Oproti roku 2014, kdy vyjela "jen" na úspěšné turné, je nyní součástí návratu i nová studiová deska Evolucie.

Novinka je naplánována na jaro 2018, šestnáct let po poslední studiovce Dobrá kočzka která nemlsá (2002). Kapela v klasické sestavě Robert Kodym, David Koller, P.B.Ch. a Michal Dvořák (foto) má nyní rozpracováno 7 skladeb, cca 3 až 4 jsou kandidáty na singl. Autory nového materiálu nebudou jen členové kapely, ale i další, vyzkoušení autoři jako Ivan Král nebo Oskar Petr. Ve hře jsou rovněž zahraniční producenti desky. První singl by měl vyjít ještě letos.

Vydání nového alba (mělo by být k dispozici na CD, LP nebo mp3) je součástí aktuálního přechodu Lucie od manažera Roberta Porkerta pod křídla společnosti BrainZone. Tu vlastní slovenský podnikatel Alexander Čerevka st. (50 procent), David Tkáč (25 procent) a Ladislav Vajdička (25 procent).

Manažerská smlouva mezi Lucií a BrainZone je podepsána do roku 2019. Členy širokého manažerského týmu pro kapelu jsou kromě Vajdičky a Tkáče rovněž Martin Pokorný nebo Marta Říhová. BrainZone pro kapelu kromě managementu zajistí i chod nového webu, expanzi na sociální sítě, PR služby, vydání širokého portfolia merchandisingu a shánění velkých reklamních partnerů.

Součástí plnohodnotného comebacku je i nové halové turné na podzim 2018. Zatím jsou známy jen tři zastávky v listopadu 2018 - Ostrava, Brno a Praha (O2 Aréna). "Určitě budeme přidávat další akce," uvedl Vajdička, podle kterého se plánují vystoupení i na Slovensku. Předprodej turné startuje 20. dubna. Velkou koncertní šňůru v roce 2014 navštívilo 150 tisíc lidí. Celkem Lucie prodala přes milion hudebních nosičů.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn5

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Burda Praha: vydavatelství startuje nový magazín Loving, zaměřený na millennials. Šéfredaktorkou titulu s půlroční periodicitou je Stanislava Lindenthalová Pecková, která je zároveň ředitelkou publicistiky v časopise Marie Claire.

  • Media Bohemia: velká mediální skupina může získat majoritu v Hitrádiu Vysočina 94,3 FM. Vysílací rada nyní povolila převod 20 procentního podílu od spolumajitele Petra Dvořáka (nejedná se o šéfa ČT, pozn. aut.) na Media Bohemia. Ta doposud v rádiu držela 50 procent.

  • Hlidacipes.org: menší zpravodajsko-publicististický portál rozšiřuje obsah o dvě regionální mutace - pro Ústecký a pro Olomoucký kraj. Server na to od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (podnikatelé Cichoň, Hák, Kaucký, Winkler nebo Silke Horáková) dostal 1,78 milionu korun.

Hit dne

Další, téměř dvouminutový trailer k sedmé řadě Game of Thrones. Nová řada startuje v červenci.

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Autor libreta a hudby nového muzikálu Iago Janek Ledecký pořádá první casting, který se uskuteční ve čtvrtek 16. února v pražském divadle Hybernia.

Recenze

Rammstein: Paris

Přestože v posledních době čas od času problesknou zprávy, že němečtí industriální metalisté Rammstein pomalu chystají novou studiovou desku (údajně mají několik desítek skladeb v různém stádiu rozpracovanosti), obří manažerský/byznysový/vydavatelský stroj kolem kapely jede dál ve stejných kolejích. Stále na lačné fanoušky chrlí množství merchandisingu a při absenci vydaného nového materiálu i řadu hudebních/obrazových nosičů.

A tak nedlouho po živáku Rammstein in Amerika (nahráno 2010 v Madison Square Garden, vydáno 2015) je tu další živé (video)album Paris. To se nahrávalo ve dvou dnech v roce 2012 v pařížské aréně Palais Omnisports de Paris-Bercy. Pro všechny, kteří před několika dny minuli dva pražské koncerty Rammstein, je Paris docela slušnou náhražkou. Obzvláště, když si lze vybrat z opravdu bohatého rejstříků edic s nejrůznějšími bonusy.

Znalci by měli zastříhat ušima již při znalosti faktu, že režisérem živého záznamu z Paříže se stal renomovaný Jonas Åkerlund. Ten pro skupinu natočil například videoklipy Mann gegen Mann nebo Pussy. Kromě toho spolupracoval i s Madonnou, Metallicou, U2, Britney Spears, Blink-182 nebo Lady Gaga. A hlavně, kdysi dávno v 80. letech hrál v kultovní švédské blackmetalové kapele Bathory.

Åkerlund arénu zaplnil 25 kamerami, narval je mezi diváky, k muzikantům na pódium, na strop, kde se dalo. Samotný záznam pak není pouhým sestřihem jednotlivých záběrů, ale je i obohacen řadou nejrůznějších triků, dotáček, vsunutých sekvencí, zpomalovaček. Paris tak působí vysoce dynamickým dojmem plus tentokráte promo tirády opravdu nelhaly, divák se ke kapele dostane skutečně mimořádně blízko. Stejně jako u Rammstein in Amerika i zde platí: kvalitně udělaný produkt.