reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

T-Mobile v prvním kvartálu navýšil tržby o 200 milionů, počet zákazníků vzrostl o desítky tisíc

Mobilní operátor T-Mobile (na fotce ředitel Milan Vašina; majitelem telekomunikační skupina Deutsche Telekom) v prvním čtvrtletí 2017 meziročně navýšil tržby o 195 milionů na 6,522 miliardy korun.

Z toho na mobilní služby připadá 4,572 miliardy (meziročně plus 100 milionů korun). Zisk před zdaněním, odpisy, amortizací a úroky (EBITDA) za integrované služby mírně narostl o 10 milionů na 2,735 miliardy korun.

Počet zákazníků mobilních služeb ve stejném období vzrostl meziročně o 1,2 procenta (73 tisíc) na 6,097 milionu. Většinu z nich (3,736 milionu) tvořili tarifní zákazníci. Průměrná měsíční útrata za mobilní služby (ARPU) byla 251 korun, tedy o 4 koruny vyšší než ve stejném období loňského roku. V mezikvartálním srovnání to však představuje pokles o 3 koruny.

Podobná růstová čísla finančních ukazatelů za 1Q 2017 vykázala i konkurenční O2 (miliardář Petr Kellner). Výnosy v prvním kvartálu dosáhly 9,247 miliardy korun, v meziročním srovnání za stejné období loni to představuje nárůst o 199 milionů. EBITDA narostla jen mírně o 30 milionů na 2,533 miliardy korun vzhledem k růstu provozních nákladů o 100 milionů na 2,077 miliardy korun.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn9

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Burda Praha: vydavatelství startuje nový magazín Loving, zaměřený na millennials. Šéfredaktorkou titulu s půlroční periodicitou je Stanislava Lindenthalová Pecková, která je zároveň ředitelkou publicistiky v časopise Marie Claire.

  • Media Bohemia: velká mediální skupina může získat majoritu v Hitrádiu Vysočina 94,3 FM. Vysílací rada nyní povolila převod 20 procentního podílu od spolumajitele Petra Dvořáka (nejedná se o šéfa ČT, pozn. aut.) na Media Bohemia. Ta doposud v rádiu držela 50 procent.

  • Hlidacipes.org: menší zpravodajsko-publicististický portál rozšiřuje obsah o dvě regionální mutace - pro Ústecký a pro Olomoucký kraj. Server na to od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (podnikatelé Cichoň, Hák, Kaucký, Winkler nebo Silke Horáková) dostal 1,78 milionu korun.

Hit dne

Další, téměř dvouminutový trailer k sedmé řadě Game of Thrones. Nová řada startuje v červenci.

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Autor libreta a hudby nového muzikálu Iago Janek Ledecký pořádá první casting, který se uskuteční ve čtvrtek 16. února v pražském divadle Hybernia.

Recenze

Rammstein: Paris

Přestože v posledních době čas od času problesknou zprávy, že němečtí industriální metalisté Rammstein pomalu chystají novou studiovou desku (údajně mají několik desítek skladeb v různém stádiu rozpracovanosti), obří manažerský/byznysový/vydavatelský stroj kolem kapely jede dál ve stejných kolejích. Stále na lačné fanoušky chrlí množství merchandisingu a při absenci vydaného nového materiálu i řadu hudebních/obrazových nosičů.

A tak nedlouho po živáku Rammstein in Amerika (nahráno 2010 v Madison Square Garden, vydáno 2015) je tu další živé (video)album Paris. To se nahrávalo ve dvou dnech v roce 2012 v pařížské aréně Palais Omnisports de Paris-Bercy. Pro všechny, kteří před několika dny minuli dva pražské koncerty Rammstein, je Paris docela slušnou náhražkou. Obzvláště, když si lze vybrat z opravdu bohatého rejstříků edic s nejrůznějšími bonusy.

Znalci by měli zastříhat ušima již při znalosti faktu, že režisérem živého záznamu z Paříže se stal renomovaný Jonas Åkerlund. Ten pro skupinu natočil například videoklipy Mann gegen Mann nebo Pussy. Kromě toho spolupracoval i s Madonnou, Metallicou, U2, Britney Spears, Blink-182 nebo Lady Gaga. A hlavně, kdysi dávno v 80. letech hrál v kultovní švédské blackmetalové kapele Bathory.

Åkerlund arénu zaplnil 25 kamerami, narval je mezi diváky, k muzikantům na pódium, na strop, kde se dalo. Samotný záznam pak není pouhým sestřihem jednotlivých záběrů, ale je i obohacen řadou nejrůznějších triků, dotáček, vsunutých sekvencí, zpomalovaček. Paris tak působí vysoce dynamickým dojmem plus tentokráte promo tirády opravdu nelhaly, divák se ke kapele dostane skutečně mimořádně blízko. Stejně jako u Rammstein in Amerika i zde platí: kvalitně udělaný produkt.