reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

V červnu by měla odstartovat dětská televize Tuty se záhadným majitelem

Český televizní trh by měla od června obohatit nová televizní stanice Tuty, která se zaměří na dětské a mladé diváky od 4 do 17 let. Start, který by měl nastat 1. června, provází záhada: zástupci stanice odmítají z nepochopitelných důvodů prozradit, kdo je jejím skutečným majitelem.

To může působit z hlediska obchodu a sledovanosti kontraproduktivně: pro část rodičů se vzhledem k neprůhledným vlastnickým vztahům Tuty nemusí stát čitelnou a tzv. "bezpečnou" televizí pro jejich děti. Část rodičů novou stanice nezapne již jen proto, že nebudou vědět, kdo vlastně komunikuje s jejich potomky.

Oficiálním provozovatelem Tuty TV je akciová společnost TUTY Broadcasting. Statutárním ředitelem a předsedou správní rady Miloslav Maxa, při zápisu figurovali dva najatí advokáti. Na druhou stranu, TUTY Broadcasting dostala od vysílací rady řádně TV licenci k "provozování celoplošného zemského digitálního televizního vysílání šířeného prostřednictvím vysílačů na 12 let".

Tuty TV by při startu měla být dostupná na Skylinku, v regionální síti 8 Českých Radiokomunikací, na Astře, v kabelech UPC, v jednání je O2 TV. Příprava nové televize spolkla údajně desítky milionů korun, tým tvoří cca 25 lidí, převážně externistů. Obchodně Tuty TV zastupuje Atmedia Czech.

Denní programové schéma začne v 5:30, vysílat se bude do desáté hodiny večerní. Součástí programu budou pořady o youtuberech, seriály jako Teletubbies (foto), LOL, Winx Club, lifestylové magazíny nebo hudební klipy. Počítá se i s vlastním obsahem.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn8

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • UPC Česká a Slovenská republika: do marketingového oddělení kabelového operátora nastoupili Jindřich Rampulka (rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy) a Tomáš Janovec (online kampaně B2B pro malé a střední podniky ).

  • Publicis One: jedna z mediálních agentur skupiny mění celosvětově název z Mediavest/Spark na Spark Foundry. Během léta dojde k rebrandingu i české lokální pobočky.

  • AMI Communications: PR agentura získala nového klienta, letos těžce zkoušenou e-sámošku Rohlik.cz (kauza se zaměstnáváním Ukrajinců), pro kterou zajistí služby produktové a korporátní komunikace. Za Rohlik.cz doposud mluvila Michala Gregorová.

Hit dne

Nový story trailer k chystané PC/konzolové hře Kingdom Come: Deliverance (launch únor 2018).

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Po strništi bos

Dlouho očekávaný prequel ke slavné Obecné škole se všemi svými přednostmi i nectnostmi. S tím, že těch druhých bohužel poněkud převažuje. Zatímco u Školy se mělký příběh, spíše volně nahozený sled scének, díky skvělým dialogům, přehršli vtipů a výborným hereckým výkonům ještě snesl, u dějového předfilmu Po strništi bos absence nějakého výraznějšího děje už hodně dráždí.

A to nejen vzhledem k výrazně menšímu počtu laskavě humorných scének, povedených hlášek atd, ale i kvůli způsobu vzniku scénáře. Film nezapře, že vznikl jako "sesypaný" scenáristický pelmel ze stejnojmenné, autobiograficky laděné povídkové knížky Zdeňka Svěráka. Vydobytí místa v klukovské partě na malém městě nebo náhled do dávné rodinné historie (jejíž pointu navíc divák odhadne dávno před koncem filmu) jsou sice hezké náměty pro několik "bakalářských" povídek, samy o sobě však rozsáhlý prostor celovečerního filmu neunesou.

A tak hlavními devizami novinky Jana Svěráka jsou povedené výkony herců, zejména představitelů dětských rolí. Především Alois Grec coby "malý Zdeněk Svěrák" září - je roztomilý, nikoliv přeslazený, a rozhodně se nenechá zastínit plejádou slavných hereckých kolegů (Tereza Voříšková, Oldřich Kaiser, Hynek Čermák, novou polohu dědečka ukázal Jan Tříska). Jedinou výjimkou je nadaný Ondřej Vetchý, který v roli tatínka působí poněkud bezkrevně a zakřiknutě.

I přes mělkost příběhu se však dá čekat, že se na Po strništi bos pohrnou davy. Oba Svěráci totiž vše dokázali (ostatně jako u několika předchozích snímků) umně zaobalit jakousi aurou hřejivých a nostalgických vzpomínek na dětství/předchozí roky, které jsou univerzální pro všechny.