reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

V červnu by měla odstartovat dětská televize Tuty se záhadným majitelem

Český televizní trh by měla od června obohatit nová televizní stanice Tuty, která se zaměří na dětské a mladé diváky od 4 do 17 let. Start, který by měl nastat 1. června, provází záhada: zástupci stanice odmítají z nepochopitelných důvodů prozradit, kdo je jejím skutečným majitelem.

To může působit z hlediska obchodu a sledovanosti kontraproduktivně: pro část rodičů se vzhledem k neprůhledným vlastnickým vztahům Tuty nemusí stát čitelnou a tzv. "bezpečnou" televizí pro jejich děti. Část rodičů novou stanice nezapne již jen proto, že nebudou vědět, kdo vlastně komunikuje s jejich potomky.

Oficiálním provozovatelem Tuty TV je akciová společnost TUTY Broadcasting. Statutárním ředitelem a předsedou správní rady Miloslav Maxa, při zápisu figurovali dva najatí advokáti. Na druhou stranu, TUTY Broadcasting dostala od vysílací rady řádně TV licenci k "provozování celoplošného zemského digitálního televizního vysílání šířeného prostřednictvím vysílačů na 12 let".

Tuty TV by při startu měla být dostupná na Skylinku, v regionální síti 8 Českých Radiokomunikací, na Astře, v kabelech UPC, v jednání je O2 TV. Příprava nové televize spolkla údajně desítky milionů korun, tým tvoří cca 25 lidí, převážně externistů. Obchodně Tuty TV zastupuje Atmedia Czech.

Denní programové schéma začne v 5:30, vysílat se bude do desáté hodiny večerní. Součástí programu budou pořady o youtuberech, seriály jako Teletubbies (foto), LOL, Winx Club, lifestylové magazíny nebo hudební klipy. Počítá se i s vlastním obsahem.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn8

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • ČTÚ: z chystané aukce kmitočtů 3,7 GHz vypadla společnost Radio Spectrum CZ (Airspan), která ve stanovené lhůtě nesložila peněžní záruku. Aukční fáze se tak může zúčastnit šest zájemců: Nordic Telecom 5G, O2, PODA, Suntel Net, T-Mobile a Vodafone. Start 13. června.

  • Grunex: agentura (provozní firma Boosters), specializující se na marketingové a PR aktivity se zaměřením na počítačové hráče, koupila česko-slovenský komunitní portál Dota2.cz věnovaný free-to-play hře Dota 2.

  • FTV Prima: internetové portfolio rozšířila o web PrimaNapady.cz, zaměřený na hobby segment.

Hit dne

Konečně trailer k sedmé sezóně Game of Thrones. Great War is here. V červnu.

  • Na turné

    Michal Hrůza
    20. 5.17. 6.
  • Castingy

    Autor libreta a hudby nového muzikálu Iago Janek Ledecký pořádá první casting, který se uskuteční ve čtvrtek 16. února v pražském divadle Hybernia.

Recenze

Král Artuš: Legenda o meči

Brilantní film na pomezí strhujícího dobrodružství a fantasy, od kterého si studio Warner Bros. hodně slibovalo a do jehož výroby zainvestovalo slušných 175 milionů dolarů. Bohužel, již z prvních týdnů na klíčovém americkém kinotrhu je jasné, že půjde o jeden z největších letošních byznysových propadáků v kinech (diváci v USA a Kanadě za prvních 14 dní promítání utratili za lístky jen 22 milionů dolarů). To je obrovská škoda - pro diváky a hlavně pro autorský tým, který zde odvedl výbornou práci.

Přitom Král Artuš strčí drtivou většinu soudobé fantasy/akční produkce hravě do kapsy, ať již díky moderní a opravdu chytré režii Guye Ritchieho (Sherlock Holmes, Podfu(c)k atd.), skvělým střihem a kamerou, zdařilou choreografií bojových scén, podmanivým vizuálním ztvárněním nebo epickou hudební složkou.

To vše je korunováno dobře napsanými a výtečně ztvárněnými hlavními postavami: Charlie Hunnam jako Artuš je oslnivý, přesně ten charismatický a inteligentní ranař-sympaťák, který dokáže oslovit dámské i pánské publikum. Hodně mu pomáhá jeho protihráč, jako většinou vynikající Jude Law coby zlý král Vortigern.

Film jako celek má akorát strhující tempo, je tu přesně ten správný poměr mluveného slova, cool nadsázky, hravosti a nápaditě vystavěných bitek. Ritchieho vypravěčský styl místy ohromí (viz střihové pasáže, vměstnávající dlouhý časový úsek do pár minut), po celou dobu filmu hlavně baví. Ještě jednou, je to strašná škoda a těžko říci, kdo u Warnerů odflákl svou práci, zda jen průzkum, nebo i marketing. Filmaři to rozhodně nebyli a modleme se, aby kvůli tomuto flopu nezapadl jasný Hunnamův talent.