reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Zachův Media Club chce navýšit příjmy z regionů, pohltí sesterské radiové obchodníky

Mediazastupitelství Media Club miliardáře Ivana Zacha (prodává reklamní čas kanálů Prima Group, TV Óčko, TV Barrandov nebo Mňam TV) hodlá v nejbližších letech výrazně navýšit příjem z regionálního obchodu.

Nová strategie pro roky 2017 až 2019 počítá se zvýšeným prodejem "zejména v oblasti online produktů, které jsou finančně dostupné i pro menší společnosti s regionálním působením". Z tohoto důvodu Zachovi manažeři plánují sloučit Media Club (nástupnická společnost) se sesterským mediazastupitelstvím Radio United Services (RUS; zanikající firma), které působí zejména v radiovém segmentu.

RUS zastupuje řadu Zachových rádií jako Country Rádio, rádia Kiss, Radio Beat plus největší české rádio Impuls Andreje Babiše. Firma disponuje týmem cca 120 regionálních obchodníků rozloženým po celé České republice. Media Club pod vedením Ladislava Dianišky (foto) již dříve kooperoval s RUS při agenturním a národním prodeji Zachových rádií.

Tržby RUS v roce 2015 vyskočily z 264 milionů na 411 milionů korun. Firma zároveň ve stejném období spadla do ztráty přes 62 milionů oproti prodělku 30 milionů v roce 2014.

Nové propojení obou týmů obchodníků by se mělo projevit i na úrovni velkých klientů. "Spojení umožní na jedné straně efektivní přípravu a prodej kombinovaných nabídek TV/online/rádio na regionální úrovni, ale zároveň i využití synergických efektů při prodeji reklamního času/prostoru na úrovni národní a nadnárodní. Velcí klienti v poslední době poptávají komplexně připravené nabídky na inzerci v elektronických médiích a spojení obou firem je cestou, jak této poptávce vyhovět a zvýšit výnosy jak TV, tak i online a rozhlasové části."