reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

E-shop s oblečením Zoot vydává nové dluhopisy, shání až 150 milionů

08:18, 19. 7. 2017

Rostoucí e-shop Zoot s oděvy a módními doplňky (majitelé Ladislav Trpák, Oldřich Bajer, Petr Ladžov, BHS a 3TS Capital Partners) se vydává na trh pro další desítky milionů korun.

Ve spolupráci se společností BHS vydává novou emisi podřízených dluhopisů v objemu až 150 milionů korun se splatností do roku 2021. Dluhopisy nesou pevný úrokový výnos 6,5 procenta p.a. Vydávají se od konce června, closing emise bylo stanoveno na 1. září 2017. Dluhopisy budou po vydání kotované na Burze cenných papírů. Získané peníze budou použity na pracovní kapitál - financování skladu, IT systémů atd.

Není to první spolupráce Zoot a BHS. Loni na podzim e-shop vydal ve spolupráci s touto společností neveřejné dluhopisy o celkovém objemu 80 milionů korun pro omezený okruh investorů. Ty se podle finančního ředitele Zoot Ladžova rozprodaly během jednoho týdne. Celkem e-shop doposud získal od investorů 10 milionů eur (cca 260 milionů korun), z toho 7,5 milionu připadá na 3TS.

Zoot v roce 2016 navýšil obrat o 250 milionů na 706 milionů korun bez DPH. Trojice Trpák, Bajer a Ladžov v něm stále drží majoritu. Databáze čítá cca 300 tisíc aktivních zákazníků. Letošní růst firma odhaduje na cca 50 procent.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn1

Odběr newsletteru:

reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Mindshare: mediální agenturu ze sítě GroupM od listopadu posílil Pavel Kozák (ex-Zenith Optimedia), který nastoupil na pozici client leadership senior manager. Pracovat bude v týmu Zuzany Šindelářové, jedné ze čtyř client leadership directorů. Kozák bude mimo jiné dále pokračovat v práci pro klienta Sanofi.

  • TV Nova: seriál Dáma a Král stále drží solidní čísla - pátý díl dosáhl podíl na sledovanosti 30,24 procenta v 15-54 a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 1,512 milionu diváků.

  • DigitalAd: v říjnu 2017 se obrat webů, zastupovaných novou agenturou a realizovaný v rámci metody yield managementu DigitalAd pro RTB systémy, poprvé dostal nad milion korun.

Hit dne

Kauan: Lapsenmuisto.

  • Na turné

    Tři sestry
    17. 11.09. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Liga spravedlnosti

Je to smutné, ale komiksovým adaptacím DC Comics (studio Warner Bros.) se minimálně od Nolanových Batmanů či filmu Man of Steel nedaří vytvořit důstojnou protiváhu marvelovským filmům. Od Batman v Superman, Suicide Squad až po Wonder Woman jsme svědky sice velkolepých produkcí, zato však plochých, nenáročných a prvoplánovitých snímků, cílících spíše na skupinu mládeže do 15 let.

Aktuální Liga spravedlnosti bohužel pokračuje v nastoleném směru, a to i navzdory tomu, že na režisérskou židli usedl talentovaný Zack Snyder (300: Bitva u Thermopyl, Strážci - Watchmen, Sucker Punch). Možná největší slabinou filmu je scénář (Chris Terrio, Joss Whedon), který odpískal jakoukoliv složitější stavbu a strukturování postav. To je patrné zejména u protivníka skupiny superhrdinů, jistého Steppenwolfa a jeho armády křídlatých Paradémonů.

Divák se nedozví, co je příčinou je jednostrunné zavilosti a touhy vše zničit, jestli to bylo nějaké počůrávání v dětství nebo přebraná dívka v mládí. Ostatně, scenáristé si nedali příliš práci ani s Aquamanem, Flashem nebo Cyborgem. Na plátně se tak pohybují spíše karikatury, než plnokrevné figury. Když k tomu přidáme minimum hlášek, zajímavých bojových choreografií, nějakých dějových překvapení, zato povinné politicky korektní vsuvky, tak Liga spravedlnosti v současné době představuje u bohatě prostřeného komiksového stolu chudého příbuzného.

Takto se sice točily komiksové filmy někdy v 90. letech, ale po znamenitých filmech jako Deadpool, X-Men: První třída nebo Logan: Wolverine je takový přístup naprosto trestuhodný.