reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Kolem vydavatelství Bauer Media se začalo prát špinavé prádlo, management se brání

18:07, 26. 7. 2017

Bývalý zaměstnanec velkého vydavatelství Bauer Media (majitel německý koncern Heinrich Bauer VerlagMichal Řeháček (2016 až 2017 digital marketing manager) přistoupil v podmínkách a historii tuzemského mediálního trhu k ojedinělé akci.

Založil web (viz odkaz zde), na kterém slibuje odhalit zákulisí údajně nekalých praktik v tomto mediálním domě. Některé z nich i naznačil. Podle něj Bauer Media "proplácela několik měsíců finanční částky firemním subjektům, které neodváděly žádné reálné služby, a celkové částky možných škod šplhají k vyšším statisícům - až milionu korun." To mělo probíhat prostřednictvím "nastrčených subjektů" v období 2015 až 2017.

"Tuto trestnou činnost organizoval/i neznámí pachatel/é uvnitř inzertního oddělení v kompetenci obchodního ředitele Víta Fialy," uvedl na webu Řeháček. Ten rovněž podle vlastních slov podal na policii na Praze 5 i trestní oznámení na neznámého pachatele "ve věci vyvádění finančních prostředků ze společnosti Bauer Media". Podle vlastního vyjádření v záležitosti kontaktoval jak vedení české pobočky Baueru (na fotce pražské sídlo) včetně ředitelky Karin Vedrové, tak i centrálu firmy v Hamburku. V následujících dnech by mělo následovat publikování interních dokumentů Bauer Media.

Mediální firma však ve vyjádření pro Borovan.cz tato sdělení označila za lživá. "Za touto aktivitou stojí jediný zhrzený bývalý spolupracovník, který neobstál ve své práci a po krátkém působení ve společnosti s ním byla ukončena spolupráce. Tento bývalý spolupracovník dlouhodobě nevybíravým způsobem obtěžuje management našeho vydavatelství, řadové zaměstnance, naši advokátní kancelář, ale i vrcholné vedení nadnárodního koncernu Bauer Media Group. Všechna tvrzení uvedená v jeho "tiskové zprávě" se nezakládají na pravdě, jsou smyšlená, odporují zdravému rozumu a lze je beze zbytku označit za lživá," reagoval management Bauer Media.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn69

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • UPC Česká a Slovenská republika: do marketingového oddělení kabelového operátora nastoupili Jindřich Rampulka (rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy) a Tomáš Janovec (online kampaně B2B pro malé a střední podniky ).

  • Publicis One: jedna z mediálních agentur skupiny mění celosvětově název z Mediavest/Spark na Spark Foundry. Během léta dojde k rebrandingu i české lokální pobočky.

  • AMI Communications: PR agentura získala nového klienta, letos těžce zkoušenou e-sámošku Rohlik.cz (kauza se zaměstnáváním Ukrajinců), pro kterou zajistí služby produktové a korporátní komunikace. Za Rohlik.cz doposud mluvila Michala Gregorová.

Hit dne

Nový story trailer k chystané PC/konzolové hře Kingdom Come: Deliverance (launch únor 2018).

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Po strništi bos

Dlouho očekávaný prequel ke slavné Obecné škole se všemi svými přednostmi i nectnostmi. S tím, že těch druhých bohužel poněkud převažuje. Zatímco u Školy se mělký příběh, spíše volně nahozený sled scének, díky skvělým dialogům, přehršli vtipů a výborným hereckým výkonům ještě snesl, u dějového předfilmu Po strništi bos absence nějakého výraznějšího děje už hodně dráždí.

A to nejen vzhledem k výrazně menšímu počtu laskavě humorných scének, povedených hlášek atd, ale i kvůli způsobu vzniku scénáře. Film nezapře, že vznikl jako "sesypaný" scenáristický pelmel ze stejnojmenné, autobiograficky laděné povídkové knížky Zdeňka Svěráka. Vydobytí místa v klukovské partě na malém městě nebo náhled do dávné rodinné historie (jejíž pointu navíc divák odhadne dávno před koncem filmu) jsou sice hezké náměty pro několik "bakalářských" povídek, samy o sobě však rozsáhlý prostor celovečerního filmu neunesou.

A tak hlavními devizami novinky Jana Svěráka jsou povedené výkony herců, zejména představitelů dětských rolí. Především Alois Grec coby "malý Zdeněk Svěrák" září - je roztomilý, nikoliv přeslazený, a rozhodně se nenechá zastínit plejádou slavných hereckých kolegů (Tereza Voříšková, Oldřich Kaiser, Hynek Čermák, novou polohu dědečka ukázal Jan Tříska). Jedinou výjimkou je nadaný Ondřej Vetchý, který v roli tatínka působí poněkud bezkrevně a zakřiknutě.

I přes mělkost příběhu se však dá čekat, že se na Po strništi bos pohrnou davy. Oba Svěráci totiž vše dokázali (ostatně jako u několika předchozích snímků) umně zaobalit jakousi aurou hřejivých a nostalgických vzpomínek na dětství/předchozí roky, které jsou univerzální pro všechny.