reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Nový zdroj příjmů dětské televize Tuty TV: komerční rozbalování zboží

07:57, 20. 10. 2017

Na českém televizním trhu se objevila jedna z prvních TV stanic, která se byznysově inspiruje komerčními praktikami youtuberů a online influencerů.

Dětská televize Tuty TV začne od poloviny listopadu vysílat moderovaný teleshoppingový pořad Unboxing, v jehož rámci bude za úplatu "rozbalováno", prezentováno a testováno zboží, odpovídající cílové skupině televize 4 až 17 let. Součástí pořadu bude i odkaz na obchody, kde je dané zboží k dostání. Tento komerční produkt bude stanice prodávat vlastními silami (při prodeji TV reklamy ji zastupuje Atmedia). Unboxing se bude vysílat dopoledne a v podvečer, zpočátku několik dní v týdnu. Tuty TV již registruje první zadavatele v Unboxingu: nakladatelství Crew, hračkářství Bambule nebo Sparkys.

Televize rovněž posiluje investice do vlastního obsahu. V průběhu podzimu nasadí vlastní pořady VIP U s Filipem Kynychem (foto; start v polovině října) a Denisův svět s youtuberem Denisem. Vlastní tvorba aktuálně tvoří 10 procent programu Tuty TV, 70 procent připadá na akvizice. Tuty pro podzim a zimu 2017 nakoupila akviziční novinky Rat-A-Tat, Regal Academy, anime serii Yu-Gi-Oh nebo hraný teenagerský seriál Degrassi.

Tuty TV odstartovala v června 2017. Terestricky vysílá v rámci regionální digitální sítě RS8 Českých radiokomunikací. Rovněž je přítomna v nabídce Skylink, UPC nebo Poda TV. V jednání je O2 TV. Provozní firmou je Tuty Broadcasting, její zástupci doposud tají skutečného vlastníka firmy.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn11

Odběr newsletteru:

reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Mindshare: mediální agenturu ze sítě GroupM od listopadu posílil Pavel Kozák (ex-Zenith Optimedia), který nastoupil na pozici client leadership senior manager. Pracovat bude v týmu Zuzany Šindelářové, jedné ze čtyř client leadership directorů. Kozák bude mimo jiné dále pokračovat v práci pro klienta Sanofi.

  • TV Nova: seriál Dáma a Král stále drží solidní čísla - pátý díl dosáhl podíl na sledovanosti 30,24 procenta v 15-54 a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 1,512 milionu diváků.

  • DigitalAd: v říjnu 2017 se obrat webů, zastupovaných novou agenturou a realizovaný v rámci metody yield managementu DigitalAd pro RTB systémy, poprvé dostal nad milion korun.

Hit dne

Kauan: Lapsenmuisto.

  • Na turné

    Tři sestry
    17. 11.09. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Liga spravedlnosti

Je to smutné, ale komiksovým adaptacím DC Comics (studio Warner Bros.) se minimálně od Nolanových Batmanů či filmu Man of Steel nedaří vytvořit důstojnou protiváhu marvelovským filmům. Od Batman v Superman, Suicide Squad až po Wonder Woman jsme svědky sice velkolepých produkcí, zato však plochých, nenáročných a prvoplánovitých snímků, cílících spíše na skupinu mládeže do 15 let.

Aktuální Liga spravedlnosti bohužel pokračuje v nastoleném směru, a to i navzdory tomu, že na režisérskou židli usedl talentovaný Zack Snyder (300: Bitva u Thermopyl, Strážci - Watchmen, Sucker Punch). Možná největší slabinou filmu je scénář (Chris Terrio, Joss Whedon), který odpískal jakoukoliv složitější stavbu a strukturování postav. To je patrné zejména u protivníka skupiny superhrdinů, jistého Steppenwolfa a jeho armády křídlatých Paradémonů.

Divák se nedozví, co je příčinou je jednostrunné zavilosti a touhy vše zničit, jestli to bylo nějaké počůrávání v dětství nebo přebraná dívka v mládí. Ostatně, scenáristé si nedali příliš práci ani s Aquamanem, Flashem nebo Cyborgem. Na plátně se tak pohybují spíše karikatury, než plnokrevné figury. Když k tomu přidáme minimum hlášek, zajímavých bojových choreografií, nějakých dějových překvapení, zato povinné politicky korektní vsuvky, tak Liga spravedlnosti v současné době představuje u bohatě prostřeného komiksového stolu chudého příbuzného.

Takto se sice točily komiksové filmy někdy v 90. letech, ale po znamenitých filmech jako Deadpool, X-Men: První třída nebo Logan: Wolverine je takový přístup naprosto trestuhodný.