reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Postprodukční studio PFX pohltilo konkurenci Cinepost

18:15, 21. 11. 2017

Postprodukční studio PFX, specializující se na vizuální efekty a animaci pro reklamní, filmový a herní průmysl, pohltilo konkurenční firmu Barrandov postprodukce (BP). Ta provozuje studio Cinepost.

Majitelé PFX, po třetinách Jiří Mika, Lukáš Keclík a Jan Rybář, získali v BP 75 procent. Zbylých 25 procent drží dosavadní ředitel Cinepostu Tomáš Srovnal. Zatímco PFX se orientuje na zahraniční i Česko, Cinepost je silný hlavně na tuzemském trhu. Spojením vniká skupina, zaměstnávající cca 70 lidí a se širokou škálou služeb. Obě společnosti budou fungovat pod společným brandem PFX, obrat seskupení se pohybuje v řádu desítek milionů ročně.

"Díky spojení jsme teď úplně novým typem postprodukční společnosti. Poskytujeme kompletní škálu služeb a nejnovější digitální technologie. Klientům můžeme nabídnout vizuální efekty, color grading, 3D animaci, augmentovanou realitu, vývoj mobilních her a aplikací, stejně tak jako zázemí certifikovaného postprodukčního kina a DOLBY mixážní haly," uvedl managing partner PFX Keclík.

Studio PFX se podílelo například na vizuálním zpracování animovaného filmu Hurvínek a kouzelné muzeum (screen) nebo lokálních kampaních pro T-Mobile, Škodu, Staropramen či Jägermeister. Cinepost zase pracoval na filmech a seriálech První republika, Habermannův mlýn, Tobruk, Kajínek nebo Vyprávěj. "Z aktuálních tuzemských projektů spolupracujeme například na filmech Palach, Zoufalé ženy dělají zoufalé věci, vánoční televizní pohádce Nejlepší přítel, seriálech První republika, Dáma a Král, Polda a dalších," řekl Srovnal.