reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Lucie Bílá se pokusí prodat 65 tisíc lístků

16:31, 18. 4. 2013
Koncerty Aleš Borovan

Připravované říjnové Černobílé turné Lucie Bílé se stane jednou z největších akcí českého koncertního byznysu v letošním roce. V jeho rámci se zpěvačka  pokusí vyprodat celkovou kapacitu 65 tisíc míst v devíti velkých halách v Česku a na Slovensku. Číslo ještě není konečné, podle informací Borovan.cz se momentálně jedná o přidání dalšího koncertu. 

Při ceně lístku od 400 do 1300 korun by souhrnné maloobchodní tržby z prodeje vstupenek mohly překročit 55 milionů korun. Šňůru koncertu organizuje společnost Sick Art, kterou vlastní Renata Štupáková (65 procent) a Nogup agency (35 procent). Bílá za svou kariéru prodala na 2,1 milionu hudebních nosičů a skoro 210 tisíc videodisků.

V letošním roce by Bílé mohly co do návštěvnosti konkurovat koncerty Kabátu, který na konci dubna vyjede na turné zahrnující deset obřích akcí v Česku a na Slovensku, včetně PrahyBrna a Bratislavy. V únoru absolvovala úspěšné turné kapela Kryštof, která ve čtyřech halách prodala na 35 tisíc lístků.

V loňském roce se jednoznačně největší koncertní akcí stalo turné Karla Gotta, které podle nepotvrzených informací navštívilo až 80 tisíc diváků. Tato koncertní šňůra se ale při porovnání s Černobílým turné odehrála ve větším počtu hal - v šestnácti.