reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Agentura Live Nation se přiblížila půl miliardě

13:41, 18. 7. 2013
Koncerty Aleš Borovan

Češi hojně utráceli za importované koncerty globálních hudebních hvězd a velká showbyznysová představení, za kterými stojí česká pobočka největší koncertní agentury Live Nation.

Ta v roce 2012 skokově zvedla výkon: tržby meziročně poskočily z 240 milionů na 430 milionů korun. To je nejvyšší číslo za posledních osm let. Zisk vzrostl o 8,3 procenta na 11,8 milionu korun. Šéfovi agentury Robertovi Porkertovi se tak vyplácí sázka na kombinaci velkých koncertů pro desítky tisíc posluchačů a dovezených divadelních spektáklů se silným brandem.

V uplynulém roce Live Nation do Česka dovezli kupříkladu koncert Muse, Coldplay (foto), Red Hot Chili Peppers, Foo Fighters, Bruce Springsteena, Pearl Jam nebo Metallicu. Velká část těchto akcí se odehrála v libeňské Aréně s kapacitou 18 tisíc diváků, část kapel a umělců (například Coldplay, Red Hot Chili Peppers, Metallica) vystoupila v pražském Edenu, kam se vejde skoro 30 tisíc diváků. Agentura rovněž uspořádala představení Batman Live nebo koňskou show Apassionata.