reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Lucie prodala desítky tisíc lístků, přidává koncerty

17:02, 25. 9. 2013

Byznys kolem obnovené kapely Lucie se roztáčí na čím dál rychlejší obrátky. Díky vysokému zájmu fanoušků se turné, počítající původně s pěti zastávkami v roce 2014, rozšiřuje o další vystoupení.

Kapela již na počátku srpna přidala další koncert v Praze (libeňská Aréna). Nyní se přidává druhý koncert na 5. června i v brněnské hale Kajot. Je velmi pravděpodobné, že v hlavním městě se odehraje i třetí přidaný koncert (celkem by už v Praze byly tři vystoupení za sebou). Zástupci Bestsport Arena dokonce odhadují, že do Prahy by se "vešlo" až šest koncertů Lucie.

Na celé turné, které sponzoruje Komerční banka, se doposud prodalo na 45 tisíc vstupenek. Maloobchodní tržby z prodeje lístků se tak mohou pohybovat mezi 35 až 40 miliony korun. V Praze se doprodává druhá polovina ze 14ti tisícové kapacity druhého koncertu. V hlavním městě se zatím prodalo přes 21 tisíc vstupenek. V Košicích tři tisíce, v Bratislavě skoro čtyři tisíce.

Ruku v ruce s koncertním byznysem jdou nahoru i prodeje desek. Universal Music za léto registruje prodej jednoho tisíce digitálních desek Lucie na iTunes. Gramofirma na podzim vydá luxusní box se všemi sedmi deskami kapely v ceně 1500 korun. Následovat bude podobný box i s videonahrávkami. Na jaře 2014 se pak objeví reedice jednotlivých desek jak na CD, tak i na vinylu. V Edici České televize by pak měla vyjít doplněná biografická kniha Lucie.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Burda Praha: vydavatelství startuje nový magazín Loving, zaměřený na millennials. Šéfredaktorkou titulu s půlroční periodicitou je Stanislava Lindenthalová Pecková, která je zároveň ředitelkou publicistiky v časopise Marie Claire.

  • Media Bohemia: velká mediální skupina může získat majoritu v Hitrádiu Vysočina 94,3 FM. Vysílací rada nyní povolila převod 20 procentního podílu od spolumajitele Petra Dvořáka (nejedná se o šéfa ČT, pozn. aut.) na Media Bohemia. Ta doposud v rádiu držela 50 procent.

  • Hlidacipes.org: menší zpravodajsko-publicististický portál rozšiřuje obsah o dvě regionální mutace - pro Ústecký a pro Olomoucký kraj. Server na to od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (podnikatelé Cichoň, Hák, Kaucký, Winkler nebo Silke Horáková) dostal 1,78 milionu korun.

Hit dne

Další, téměř dvouminutový trailer k sedmé řadě Game of Thrones. Nová řada startuje v červenci.

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Autor libreta a hudby nového muzikálu Iago Janek Ledecký pořádá první casting, který se uskuteční ve čtvrtek 16. února v pražském divadle Hybernia.

Recenze

Rammstein: Paris

Přestože v posledních době čas od času problesknou zprávy, že němečtí industriální metalisté Rammstein pomalu chystají novou studiovou desku (údajně mají několik desítek skladeb v různém stádiu rozpracovanosti), obří manažerský/byznysový/vydavatelský stroj kolem kapely jede dál ve stejných kolejích. Stále na lačné fanoušky chrlí množství merchandisingu a při absenci vydaného nového materiálu i řadu hudebních/obrazových nosičů.

A tak nedlouho po živáku Rammstein in Amerika (nahráno 2010 v Madison Square Garden, vydáno 2015) je tu další živé (video)album Paris. To se nahrávalo ve dvou dnech v roce 2012 v pařížské aréně Palais Omnisports de Paris-Bercy. Pro všechny, kteří před několika dny minuli dva pražské koncerty Rammstein, je Paris docela slušnou náhražkou. Obzvláště, když si lze vybrat z opravdu bohatého rejstříků edic s nejrůznějšími bonusy.

Znalci by měli zastříhat ušima již při znalosti faktu, že režisérem živého záznamu z Paříže se stal renomovaný Jonas Åkerlund. Ten pro skupinu natočil například videoklipy Mann gegen Mann nebo Pussy. Kromě toho spolupracoval i s Madonnou, Metallicou, U2, Britney Spears, Blink-182 nebo Lady Gaga. A hlavně, kdysi dávno v 80. letech hrál v kultovní švédské blackmetalové kapele Bathory.

Åkerlund arénu zaplnil 25 kamerami, narval je mezi diváky, k muzikantům na pódium, na strop, kde se dalo. Samotný záznam pak není pouhým sestřihem jednotlivých záběrů, ale je i obohacen řadou nejrůznějších triků, dotáček, vsunutých sekvencí, zpomalovaček. Paris tak působí vysoce dynamickým dojmem plus tentokráte promo tirády opravdu nelhaly, divák se ke kapele dostane skutečně mimořádně blízko. Stejně jako u Rammstein in Amerika i zde platí: kvalitně udělaný produkt.