reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Lucie prodala desítky tisíc lístků, přidává koncerty

17:02, 25. 9. 2013

Byznys kolem obnovené kapely Lucie se roztáčí na čím dál rychlejší obrátky. Díky vysokému zájmu fanoušků se turné, počítající původně s pěti zastávkami v roce 2014, rozšiřuje o další vystoupení.

Kapela již na počátku srpna přidala další koncert v Praze (libeňská Aréna). Nyní se přidává druhý koncert na 5. června i v brněnské hale Kajot. Je velmi pravděpodobné, že v hlavním městě se odehraje i třetí přidaný koncert (celkem by už v Praze byly tři vystoupení za sebou). Zástupci Bestsport Arena dokonce odhadují, že do Prahy by se "vešlo" až šest koncertů Lucie.

Na celé turné, které sponzoruje Komerční banka, se doposud prodalo na 45 tisíc vstupenek. Maloobchodní tržby z prodeje lístků se tak mohou pohybovat mezi 35 až 40 miliony korun. V Praze se doprodává druhá polovina ze 14ti tisícové kapacity druhého koncertu. V hlavním městě se zatím prodalo přes 21 tisíc vstupenek. V Košicích tři tisíce, v Bratislavě skoro čtyři tisíce.

Ruku v ruce s koncertním byznysem jdou nahoru i prodeje desek. Universal Music za léto registruje prodej jednoho tisíce digitálních desek Lucie na iTunes. Gramofirma na podzim vydá luxusní box se všemi sedmi deskami kapely v ceně 1500 korun. Následovat bude podobný box i s videonahrávkami. Na jaře 2014 se pak objeví reedice jednotlivých desek jak na CD, tak i na vinylu. V Edici České televize by pak měla vyjít doplněná biografická kniha Lucie.

reklama
Share on Facebook10Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • UPC Česká a Slovenská republika: do marketingového oddělení kabelového operátora nastoupili Jindřich Rampulka (rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy) a Tomáš Janovec (online kampaně B2B pro malé a střední podniky ).

  • Publicis One: jedna z mediálních agentur skupiny mění celosvětově název z Mediavest/Spark na Spark Foundry. Během léta dojde k rebrandingu i české lokální pobočky.

  • AMI Communications: PR agentura získala nového klienta, letos těžce zkoušenou e-sámošku Rohlik.cz (kauza se zaměstnáváním Ukrajinců), pro kterou zajistí služby produktové a korporátní komunikace. Za Rohlik.cz doposud mluvila Michala Gregorová.

Hit dne

Nový story trailer k chystané PC/konzolové hře Kingdom Come: Deliverance (launch únor 2018).

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Po strništi bos

Dlouho očekávaný prequel ke slavné Obecné škole se všemi svými přednostmi i nectnostmi. S tím, že těch druhých bohužel poněkud převažuje. Zatímco u Školy se mělký příběh, spíše volně nahozený sled scének, díky skvělým dialogům, přehršli vtipů a výborným hereckým výkonům ještě snesl, u dějového předfilmu Po strništi bos absence nějakého výraznějšího děje už hodně dráždí.

A to nejen vzhledem k výrazně menšímu počtu laskavě humorných scének, povedených hlášek atd, ale i kvůli způsobu vzniku scénáře. Film nezapře, že vznikl jako "sesypaný" scenáristický pelmel ze stejnojmenné, autobiograficky laděné povídkové knížky Zdeňka Svěráka. Vydobytí místa v klukovské partě na malém městě nebo náhled do dávné rodinné historie (jejíž pointu navíc divák odhadne dávno před koncem filmu) jsou sice hezké náměty pro několik "bakalářských" povídek, samy o sobě však rozsáhlý prostor celovečerního filmu neunesou.

A tak hlavními devizami novinky Jana Svěráka jsou povedené výkony herců, zejména představitelů dětských rolí. Především Alois Grec coby "malý Zdeněk Svěrák" září - je roztomilý, nikoliv přeslazený, a rozhodně se nenechá zastínit plejádou slavných hereckých kolegů (Tereza Voříšková, Oldřich Kaiser, Hynek Čermák, novou polohu dědečka ukázal Jan Tříska). Jedinou výjimkou je nadaný Ondřej Vetchý, který v roli tatínka působí poněkud bezkrevně a zakřiknutě.

I přes mělkost příběhu se však dá čekat, že se na Po strništi bos pohrnou davy. Oba Svěráci totiž vše dokázali (ostatně jako u několika předchozích snímků) umně zaobalit jakousi aurou hřejivých a nostalgických vzpomínek na dětství/předchozí roky, které jsou univerzální pro všechny.