reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Nový ředitel Wolde dovedl televizi Óčko k mírnému zisku

11:36, 30. 9. 2013

Nástup nového ředitele televize Óčko Štěpána Woldeho v dubnu 2012 (vystřídal Jiřího Balvína) se vydavatelství Mafra vyplatil.

Stanice za loňský rok skončila v plusu půl milionu korun, což je první kladný výsledek od roku 2008. Rovněž tržby meziročně narostly o osm milionů na 89 milionů korun. I přes loňský pozitivní trend provozovatel, společnost Stanice O, za posledních devět let zůstává v kumulativním prodělku 34 milionů, neuhrazená ztráta minulých let celkem činí 59 milionů.

Wolde v loňském roce přikročil k několika zásadním změnám: Óčko se od července vrátilo k celoplošnému vysílání, což vedlo ke zdvojnásobení sledovanosti a lepším výkonům obchodního zastoupení Atmedia a přímých prodejů. Změnilo se a zlevnilo programové schéma. Nově se definovaly cílové skupiny a stanice postupně od podzimu 2012 nasadila nový design.

Změny pokračovaly i v letošním roce, kdy se majitelem celé Mafry stal miliardář Andrej Babiš. Stanice O od června odstartovala druhý program Óčko Gold, zaměřený na české umělce 60. až 90. let, a od září Óčko Expres (moderní angloamerická hudba).