reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Popron Média expanduje do partnerských trafik Mediaprint & Kapa Pressegrosso

17:56, 1. 10. 2013

Záměr zásilkového obchodu Popron Média budovat síť kamenných výdejních míst pro vlastní e-shop se rozrůstá do obřích rozměrů.

Zatímco ještě loni majitel Popron Média Peter Schier (foto) počítal s vybudováním cca 200 výdejních míst, nyní bude koncovým stavem rozsáhlého projektu Popron Partner na dva tisíce míst, která kromě prostého výdeje zboží poradí zákazníkům s výběrem zboží, nabídnou nový katalog a je zde možné učinit i objednávku. V současném době síť čítá 350 prodejních partnerů (týdně přibývá cca 20 nových míst), kteří doposud vydali na 100 tisíc zásilek.

Popron Partner (PP) je společným projektem Popron Média a distribuční společnosti Mediaprint & Kapa Pressegrosso, kterou vlastní velcí printoví vydavatelé Mladá fronta (osm procent), Bauer Media Praha (19,7 procenta), PK 62 (17,775 procenta) nebo Burda Media 2000 (11,775 procenta). Díky této spolupráci se výdejní/prodejní místa Popronu rozšířila i do trafik. Ty momentálně tvoří 90 procent všech prodejních míst PP.

"Dnes máme místy PP pokryta téměř všechna města s počtem obyvatel nad čtyři a půl tisíce. Samozřejmě v krajských městech výdejních míst funguje několik, v Praze dokonce několik desítek," uvedl marketingový ředitel Popron Média Petr Sedlák.