reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Popron Média expanduje do partnerských trafik Mediaprint & Kapa Pressegrosso

17:56, 1. 10. 2013

Záměr zásilkového obchodu Popron Média budovat síť kamenných výdejních míst pro vlastní e-shop se rozrůstá do obřích rozměrů.

Zatímco ještě loni majitel Popron Média Peter Schier (foto) počítal s vybudováním cca 200 výdejních míst, nyní bude koncovým stavem rozsáhlého projektu Popron Partner na dva tisíce míst, která kromě prostého výdeje zboží poradí zákazníkům s výběrem zboží, nabídnou nový katalog a je zde možné učinit i objednávku. V současném době síť čítá 350 prodejních partnerů (týdně přibývá cca 20 nových míst), kteří doposud vydali na 100 tisíc zásilek.

Popron Partner (PP) je společným projektem Popron Média a distribuční společnosti Mediaprint & Kapa Pressegrosso, kterou vlastní velcí printoví vydavatelé Mladá fronta (osm procent), Bauer Media Praha (19,7 procenta), PK 62 (17,775 procenta) nebo Burda Media 2000 (11,775 procenta). Díky této spolupráci se výdejní/prodejní místa Popronu rozšířila i do trafik. Ty momentálně tvoří 90 procent všech prodejních míst PP.

"Dnes máme místy PP pokryta téměř všechna města s počtem obyvatel nad čtyři a půl tisíce. Samozřejmě v krajských městech výdejních míst funguje několik, v Praze dokonce několik desítek," uvedl marketingový ředitel Popron Média Petr Sedlák.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Burda Praha: vydavatelství startuje nový magazín Loving, zaměřený na millennials. Šéfredaktorkou titulu s půlroční periodicitou je Stanislava Lindenthalová Pecková, která je zároveň ředitelkou publicistiky v časopise Marie Claire.

  • Media Bohemia: velká mediální skupina může získat majoritu v Hitrádiu Vysočina 94,3 FM. Vysílací rada nyní povolila převod 20 procentního podílu od spolumajitele Petra Dvořáka (nejedná se o šéfa ČT, pozn. aut.) na Media Bohemia. Ta doposud v rádiu držela 50 procent.

  • Hlidacipes.org: menší zpravodajsko-publicististický portál rozšiřuje obsah o dvě regionální mutace - pro Ústecký a pro Olomoucký kraj. Server na to od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (podnikatelé Cichoň, Hák, Kaucký, Winkler nebo Silke Horáková) dostal 1,78 milionu korun.

Hit dne

Další, téměř dvouminutový trailer k sedmé řadě Game of Thrones. Nová řada startuje v červenci.

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Autor libreta a hudby nového muzikálu Iago Janek Ledecký pořádá první casting, který se uskuteční ve čtvrtek 16. února v pražském divadle Hybernia.

Recenze

Rammstein: Paris

Přestože v posledních době čas od času problesknou zprávy, že němečtí industriální metalisté Rammstein pomalu chystají novou studiovou desku (údajně mají několik desítek skladeb v různém stádiu rozpracovanosti), obří manažerský/byznysový/vydavatelský stroj kolem kapely jede dál ve stejných kolejích. Stále na lačné fanoušky chrlí množství merchandisingu a při absenci vydaného nového materiálu i řadu hudebních/obrazových nosičů.

A tak nedlouho po živáku Rammstein in Amerika (nahráno 2010 v Madison Square Garden, vydáno 2015) je tu další živé (video)album Paris. To se nahrávalo ve dvou dnech v roce 2012 v pařížské aréně Palais Omnisports de Paris-Bercy. Pro všechny, kteří před několika dny minuli dva pražské koncerty Rammstein, je Paris docela slušnou náhražkou. Obzvláště, když si lze vybrat z opravdu bohatého rejstříků edic s nejrůznějšími bonusy.

Znalci by měli zastříhat ušima již při znalosti faktu, že režisérem živého záznamu z Paříže se stal renomovaný Jonas Åkerlund. Ten pro skupinu natočil například videoklipy Mann gegen Mann nebo Pussy. Kromě toho spolupracoval i s Madonnou, Metallicou, U2, Britney Spears, Blink-182 nebo Lady Gaga. A hlavně, kdysi dávno v 80. letech hrál v kultovní švédské blackmetalové kapele Bathory.

Åkerlund arénu zaplnil 25 kamerami, narval je mezi diváky, k muzikantům na pódium, na strop, kde se dalo. Samotný záznam pak není pouhým sestřihem jednotlivých záběrů, ale je i obohacen řadou nejrůznějších triků, dotáček, vsunutých sekvencí, zpomalovaček. Paris tak působí vysoce dynamickým dojmem plus tentokráte promo tirády opravdu nelhaly, divák se ke kapele dostane skutečně mimořádně blízko. Stejně jako u Rammstein in Amerika i zde platí: kvalitně udělaný produkt.