reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Popron Média expanduje do partnerských trafik Mediaprint & Kapa Pressegrosso

17:56, 1. 10. 2013

Záměr zásilkového obchodu Popron Média budovat síť kamenných výdejních míst pro vlastní e-shop se rozrůstá do obřích rozměrů.

Zatímco ještě loni majitel Popron Média Peter Schier (foto) počítal s vybudováním cca 200 výdejních míst, nyní bude koncovým stavem rozsáhlého projektu Popron Partner na dva tisíce míst, která kromě prostého výdeje zboží poradí zákazníkům s výběrem zboží, nabídnou nový katalog a je zde možné učinit i objednávku. V současném době síť čítá 350 prodejních partnerů (týdně přibývá cca 20 nových míst), kteří doposud vydali na 100 tisíc zásilek.

Popron Partner (PP) je společným projektem Popron Média a distribuční společnosti Mediaprint & Kapa Pressegrosso, kterou vlastní velcí printoví vydavatelé Mladá fronta (osm procent), Bauer Media Praha (19,7 procenta), PK 62 (17,775 procenta) nebo Burda Media 2000 (11,775 procenta). Díky této spolupráci se výdejní/prodejní místa Popronu rozšířila i do trafik. Ty momentálně tvoří 90 procent všech prodejních míst PP.

"Dnes máme místy PP pokryta téměř všechna města s počtem obyvatel nad čtyři a půl tisíce. Samozřejmě v krajských městech výdejních míst funguje několik, v Praze dokonce několik desítek," uvedl marketingový ředitel Popron Média Petr Sedlák.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • UPC Česká a Slovenská republika: do marketingového oddělení kabelového operátora nastoupili Jindřich Rampulka (rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy) a Tomáš Janovec (online kampaně B2B pro malé a střední podniky ).

  • Publicis One: jedna z mediálních agentur skupiny mění celosvětově název z Mediavest/Spark na Spark Foundry. Během léta dojde k rebrandingu i české lokální pobočky.

  • AMI Communications: PR agentura získala nového klienta, letos těžce zkoušenou e-sámošku Rohlik.cz (kauza se zaměstnáváním Ukrajinců), pro kterou zajistí služby produktové a korporátní komunikace. Za Rohlik.cz doposud mluvila Michala Gregorová.

Hit dne

Nový story trailer k chystané PC/konzolové hře Kingdom Come: Deliverance (launch únor 2018).

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Po strništi bos

Dlouho očekávaný prequel ke slavné Obecné škole se všemi svými přednostmi i nectnostmi. S tím, že těch druhých bohužel poněkud převažuje. Zatímco u Školy se mělký příběh, spíše volně nahozený sled scének, díky skvělým dialogům, přehršli vtipů a výborným hereckým výkonům ještě snesl, u dějového předfilmu Po strništi bos absence nějakého výraznějšího děje už hodně dráždí.

A to nejen vzhledem k výrazně menšímu počtu laskavě humorných scének, povedených hlášek atd, ale i kvůli způsobu vzniku scénáře. Film nezapře, že vznikl jako "sesypaný" scenáristický pelmel ze stejnojmenné, autobiograficky laděné povídkové knížky Zdeňka Svěráka. Vydobytí místa v klukovské partě na malém městě nebo náhled do dávné rodinné historie (jejíž pointu navíc divák odhadne dávno před koncem filmu) jsou sice hezké náměty pro několik "bakalářských" povídek, samy o sobě však rozsáhlý prostor celovečerního filmu neunesou.

A tak hlavními devizami novinky Jana Svěráka jsou povedené výkony herců, zejména představitelů dětských rolí. Především Alois Grec coby "malý Zdeněk Svěrák" září - je roztomilý, nikoliv přeslazený, a rozhodně se nenechá zastínit plejádou slavných hereckých kolegů (Tereza Voříšková, Oldřich Kaiser, Hynek Čermák, novou polohu dědečka ukázal Jan Tříska). Jedinou výjimkou je nadaný Ondřej Vetchý, který v roli tatínka působí poněkud bezkrevně a zakřiknutě.

I přes mělkost příběhu se však dá čekat, že se na Po strništi bos pohrnou davy. Oba Svěráci totiž vše dokázali (ostatně jako u několika předchozích snímků) umně zaobalit jakousi aurou hřejivých a nostalgických vzpomínek na dětství/předchozí roky, které jsou univerzální pro všechny.