Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Robert PorkertEsa

manažer, producent
20.3.1965
Vzdělání:
  • pedagogická fakulta University Karlovy, obor učitelství pro první stupeň
Kariéra:
  • začínal jako lepič plakátů a bedňák
  • poté nastoupil do koncertní agentury Pragokoncerts jako produkční
  • v roce 1993 stál u zrodu agentury Interkoncerts
  • v roce 2004 do ní oficiálně vstoupila globální agentury Clear Channel (dnes Live Nation)
  • díky tomuto napojení do Česka vozí největší globální hvězdy - Madonnu, Depeche Mode, Metallicu, Stinga, Red Hot Chili Peppers, Pearl Jam, Prodigy, Rihannu, Tinu Turner, Iron Maiden. Na největší koncert - The Rolling Stones na Letné v roce 2003 - přišlo skoro 90 tisíc lidí
  • obrat firmy se pohybuje okolo 400 milionů korun ročně
  • v posledních letech diverzifikuje byznys, kromě koncertů sází i na výstavy typu Tutanchamonova hrobka, Bodies.
  • česká Live Nation organizuje obří turné obnovené Lucie 2014
Záliby:
  • sport - badminton, squash
Zvláštní poznámka:
  • dvě děti
Odkazy:
Chcete-li doplnit některý z údajů, neváhejte a napište nám na info@borovan.cz
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Newcast: contentová agentura, která je součástí komunikační skupiny Publicis One, spouští v Česku platformu Leaders (ta vzníkla v Izraeli v roce 2009) zaměřující se na práci s influencery na sociálních sítích.

  • Česká lékařská komora: spouští vlastní online magazín na doméně Nasezdravotnictvi.cz, který se bude věnovat zdravotnickým tématům. Šéfredaktorem magazínu je David Garkisch (ex-TV Nova, ex-MF Dnes).

  • Kašpar PR: PR agentura Pavla Kašpara získala nového klienta, síť realitních kanceláří Century 21.

Hit dne

Chystaná marvelovská pecka: trailer k Black Panther.

  • Na turné

    Kabát
    11. 10.28. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Blade Runner 2049

Hypotetická situace: získal by Blade Runner 2049 stejně kultovní postavení jako jednička, pokud by byl právě on prvním filmem série a byl by uveden ve stejném roce, tedy v roce 1982 (když odhlédneme od samotného vývoje filmových technologií)? Pokud by šlo jen o vizuální složku, tak bezpochyby ano. Noir atmosféra a dokonalé scenérie dystopického světa, tuna efektů, výprava a krásná kamera Rogera Deakinse vytvářejí pastvu pro divácké oči. A bodují i dnes, kdy si divák může vybrat z řady podobně laděných filmů. Co teprve před 35 lety.

Palec nahoru si povětšinou zaslouží i herecké výkony. Důstojník losangeleské policie K Ryana Gosliga je silným nástupcem Ricka Deckarda Harrisona Forda (který se zde rovněž objeví). Škoda jen, že autoři Goslingovi nevytvořili stejně úchvatného protihráče, jakým byl Rutger Hauer v "jedničce". Pochvala platí i pro podmanivou hudbu hypertalentovaného Hanse Zimmera.

A tak hlavním místem, kde Blade Runner 2049 oproti předchůdci kulhá či, kde má největší rezervy, je režijní rukopis. Režisér Denis Villeneuve (rozpačitá sci-fi Příchozí, povedený film Zmizení atd.) není tak sebejistý, invenční, vizionářský a inteligentní autor jako Ridley Scott. A nutno dodat, že mu příliš nepomáhá ani autor scénáře Hampton Fancher (podílel se i na scénáři k prvnímu Blade Runnerovi), který z velké části opakuje témata nahozená před třiceti a který se občas nevyhnul nelogičnostem v ději. Natažení filmu na téměř tři hodiny je tak místy drobnou zkouškou divákovy koncentrace.

Sečteno podtrženo: Blade Runner 2049 coby úvodní snímek "runnerovského" světa by měl slušnou šanci na získání podobně výsostné pozice. Takto je třeba zatleskat solidně vymyšlené a vyrobené "dvojce", která by většinu fanoušků Blade Runnera neměla zklamat.