reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Agentura Nydrle zakládá se Šopovem datový tým Navidator Hráči dne

21:02, 27. 8. 2017
Reklama/PR Aleš Borovan

Šéfem nově založeného datového týmu Navidator agentury Nydrle se stal Boril Šopov (foto). Samostatný útvar se bude zabývat aplikací statistického modelování, strojového učení a umělé inteligence v marketingu. Navidator nyní tvoří skupina expertů na datovou analytiku. Samotný Šopov dříve pracoval ve finančním sektoru, kde se osm let věnoval vývoji softwaru a řízením rizik, mimo jiné pro Deutsche Börse či ČSOB.

Prvním společným projektem Šopova a Nydrle byla automatizace e-mailingových kampaní pro řetězec IKEA, kde se díky využití prodejních dat a informací ze zákaznického programu IKEA Family povedlo zvýšit efektivitu e-mailingových kampaní o desítky procent.