reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

V aktuálním souboji o využívání médií ve svůj prospěch zatím vítězí Zeman Hráči dne

06:29, 5. 5. 2017
Aleš Borovan

V aktuálním pestrém a zajímavě rozehraném souboji politiků o to, kdo lépe využije česká masová média ve svůj prospěch (mimochodem v jednom z nejhezčích v letošním roce), zatím vítězí prezident Miloš Zeman (foto). Když už to vypadalo, že se zpravodajské tituly masově chytí vypuštěného kompra na Andreje Babiše týkající se údajného ovlivňování zpravodajství Mafry, starý lišák Zeman médiím nabídl divadlo na Hradě, ve kterém zesměšnil premiéra Bohuslava Sobotku (včetně svým způsobem ikonické fotografie s napřaženou holí). Zemanovi soupeři by teď museli nasadit hodně třeskuté tajné nahrávky, aby to přebili.

Celá situace současně ukazuje do značné míry nesmyslnost miliardových investic do velkých vydavatelských domů z hlediska kupování si vlivu či nastolování agendy. Stejnou práci mohou zastat i malé weby typu Echo24.cz, Hlidaciopes.org nebo Neovlivni.cz, které fungují doslova za pár drobných. Křetínskému, Babišovi či Pentě tak v této situaci nezbývá doufat, že když už za miliardy nezískají mediální vliv, že jim vydavatelské domy budou alespoň trochu vydělávat/nebudou příliš prodělávat.