reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Češi utrácejí desítky milionů za animáky Hledá se Dory a Doba ledová: Mamutí drcnutí Hráči dne

17:02, 19. 7. 2016
Aleš Borovan

Stejně jako loni v létě i letos velká filmová studia a kinodistributoři nalákali filmové diváky hlavně na animované velkofilmy. Při premiéře solidně zabodovalo pokračování Doby ledové: Mamutí drcnutí (20th Century Fox). Za první týden promítání si diváci koupili kinolístky za více než 17 milionů korun. Návštěvnost vyskočila na 122,5 tisíce diváků. Další velký hit Hledá se Dory (Walt Disney) má za pět týdnů promítání na kontě kinotržby v objemu přes 43 milionů korun , návštěvnost dosáhla 312 tisíc diváků.

Vaší pozornosti doporučujeme:

Doba ledová: Mamutí drcnutí