reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Česká televize vymáčkla ze sponzoringu a product placementu u poslední StarDance o desítky procent více Hráči dne

22:32, 18. 5. 2016
Aleš Borovan

Trochu starší číslo, které by ale nemělo zapadnout: obchodní oddělení České televize pod vedením obchodního ředitele Hynka Chudárka dokázalo zvednout celkové výnosy u poslední řady StarDance VII (foto; podzim/zima 2015) o 67 procent v porovnání s předchozí řadou v roce 2013 při zachování tří sponzorských pozic. ČT inkasovala jak ze sponzoringu, tak i z product placementu, výnos se pohyboval v řádu milionů korun. Partnery sedmé řady se staly společnosti jako Komerční banka, Porsche, Pražská plynárenská, Stock Plzeň-Božkov, Preciosa nebo Lagardére Active.

Kavčím horám sponzoring, barterové rezervy a PP loni celkem vynesly 178 milionů korun, v meziročním srovnání o 9 milionů více.