reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Digitální prodeje Lagardére Active má navýšit Heřmanová Hráči dne

02:36, 15. 3. 2017
Aleš Borovan

Mediální dům Lagardére Active spojuje prodej digitální reklamy a e-commerce do jednoho týmu. Za všechny tyto příjmové digitální aktivity od března zodpovídá Lenka Heřmanová (foto), která obsadila nově vytvořenou pozici head of digital commerce, podřízenou řediteli digitálních aktivit firmy Jiřímu Sládkovi. Heřmanová a její tým zodpovídá za příjmy z klasické webové reklamy, reklamy v digitálních streamech, z programatického prodeje, speciálních digitálních operací a z e-commerce.

Jde tedy o penězovody ze všech aktivit online portfolia Lagardere Active, které zahrnuje weby Evropa2.cz, Frekvence1.czYouradio.cz, Humr.cz, Koule.cz, Zet.cz či Pigy.cz a další, sociální sítě spjaté s těmito značkami a také několik obchodně zastupovaných webů. Heřmanová předtím v Lagardére pracovala jako head of business development, dříve působila i v Centrum Holdings a McKinsey & Company.