reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Digitální prodeje Lagardére Active má navýšit HeřmanováHráči dne

15. 3. 2017

Mediální dům Lagardére Active spojuje prodej digitální reklamy a e-commerce do jednoho týmu. Za všechny tyto příjmové digitální aktivity od března zodpovídá Lenka Heřmanová (foto), která obsadila nově vytvořenou pozici head of digital commerce, podřízenou řediteli digitálních aktivit firmy Jiřímu Sládkovi. Heřmanová a její tým zodpovídá za příjmy z klasické webové reklamy, reklamy v digitálních streamech, z programatického prodeje, speciálních digitálních operací a z e-commerce.

Jde tedy o penězovody ze všech aktivit online portfolia Lagardere Active, které zahrnuje weby Evropa2.cz, Frekvence1.czYouradio.cz, Humr.cz, Koule.cz, Zet.cz či Pigy.cz a další, sociální sítě spjaté s těmito značkami a také několik obchodně zastupovaných webů. Heřmanová předtím v Lagardére pracovala jako head of business development, dříve působila i v Centrum Holdings a McKinsey & Company.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn12

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Newcast: contentová agentura, která je součástí komunikační skupiny Publicis One, spouští v Česku platformu Leaders (ta vzníkla v Izraeli v roce 2009) zaměřující se na práci s influencery na sociálních sítích.

  • Česká lékařská komora: spouští vlastní online magazín na doméně Nasezdravotnictvi.cz, který se bude věnovat zdravotnickým tématům. Šéfredaktorem magazínu je David Garkisch (ex-TV Nova, ex-MF Dnes).

  • Kašpar PR: PR agentura Pavla Kašpara získala nového klienta, síť realitních kanceláří Century 21.

reklama

Hit dne

Chystaná marvelovská pecka: trailer k Black Panther.

  • Na turné

    Kabát
    11. 10.28. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Blade Runner 2049

Hypotetická situace: získal by Blade Runner 2049 stejně kultovní postavení jako jednička, pokud by byl právě on prvním filmem série a byl by uveden ve stejném roce, tedy v roce 1982 (když odhlédneme od samotného vývoje filmových technologií)? Pokud by šlo jen o vizuální složku, tak bezpochyby ano. Noir atmosféra a dokonalé scenérie dystopického světa, tuna efektů, výprava a krásná kamera Rogera Deakinse vytvářejí pastvu pro divácké oči. A bodují i dnes, kdy si divák může vybrat z řady podobně laděných filmů. Co teprve před 35 lety.

Palec nahoru si povětšinou zaslouží i herecké výkony. Důstojník losangeleské policie K Ryana Gosliga je silným nástupcem Ricka Deckarda Harrisona Forda (který se zde rovněž objeví). Škoda jen, že autoři Goslingovi nevytvořili stejně úchvatného protihráče, jakým byl Rutger Hauer v "jedničce". Pochvala platí i pro podmanivou hudbu hypertalentovaného Hanse Zimmera.

A tak hlavním místem, kde Blade Runner 2049 oproti předchůdci kulhá či, kde má největší rezervy, je režijní rukopis. Režisér Denis Villeneuve (rozpačitá sci-fi Příchozí, povedený film Zmizení atd.) není tak sebejistý, invenční, vizionářský a inteligentní autor jako Ridley Scott. A nutno dodat, že mu příliš nepomáhá ani autor scénáře Hampton Fancher (podílel se i na scénáři k prvnímu Blade Runnerovi), který z velké části opakuje témata nahozená před třiceti a který se občas nevyhnul nelogičnostem v ději. Natažení filmu na téměř tři hodiny je tak místy drobnou zkouškou divákovy koncentrace.

Sečteno podtrženo: Blade Runner 2049 coby úvodní snímek "runnerovského" světa by měl slušnou šanci na získání podobně výsostné pozice. Takto je třeba zatleskat solidně vymyšlené a vyrobené "dvojce", která by většinu fanoušků Blade Runnera neměla zklamat.