reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Digitální prodeje Lagardére Active má navýšit HeřmanováHráči dne

15. 3. 2017

Mediální dům Lagardére Active spojuje prodej digitální reklamy a e-commerce do jednoho týmu. Za všechny tyto příjmové digitální aktivity od března zodpovídá Lenka Heřmanová (foto), která obsadila nově vytvořenou pozici head of digital commerce, podřízenou řediteli digitálních aktivit firmy Jiřímu Sládkovi. Heřmanová a její tým zodpovídá za příjmy z klasické webové reklamy, reklamy v digitálních streamech, z programatického prodeje, speciálních digitálních operací a z e-commerce.

Jde tedy o penězovody ze všech aktivit online portfolia Lagardere Active, které zahrnuje weby Evropa2.cz, Frekvence1.czYouradio.cz, Humr.cz, Koule.cz, Zet.cz či Pigy.cz a další, sociální sítě spjaté s těmito značkami a také několik obchodně zastupovaných webů. Heřmanová předtím v Lagardére pracovala jako head of business development, dříve působila i v Centrum Holdings a McKinsey & Company.

reklama
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn12

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Česká spořitelna: z týmu externí komunikace odchází Kristýna Havligerová a Klára Pačesová. Vedením útvaru a funkcí mluvčího Spořitelny byl dočasně pověřen František Bouc.

  • Euromedia Group: změny v orgánech knižního obra - v představenstvu vystřídal Michala Marinova Lukáš Novák (E-commerce Holding), v dozorčí radě místo Štěpána Rázgy zasedl Robert Chmelař (investment partner Rockaway; Rockaway je nový vlastník).

  • Kanzelsberger: jeden z největších knihkupeckých řetězců (majitel Jan Kanzelsberger) za rok 2015 navýšil tržby z 326 milionů na 355 milionů korun. Čistý zisk vyskočil z milionu na 6,6 milionu korun.

reklama

Hit dne

Další, téměř dvouminutový trailer k sedmé řadě Game of Thrones. Nová řada startuje v červenci.

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Transformers: Poslední rytíř

Nové pokračování filmové frančízy Transformers více než kdy jindy vypadá, jako by bylo financováno z dotací Evropské unie - je nesnesitelně přešlehané nákladnými digitálními triky, nesmyslné a zhola zbytečné. A to i v kontextu předchozích autobotích "trháků" režiséra Michaela Baye.

Pod nánosem monstrózních akčních scén se nadobro vytrácí i náznak toho dobrého, co kdy v sérii o Transformerech bylo a co kdy mohla přinést. Samozřejmě, pokud přijmeme diskutabilní tezi, že tam kdy něco takového bylo. A přitom například předchozí Bayův film 13 hodin: Tajní vojáci z Benghází ukazuje, že tento tvůrce umí točit chytře a nápaditě. A to i v případě, že děj je napěchován bojovými akcemi. Jen mít v ruce kvalitní a inteligentní scénář a moc ho nepokazit.

To bohužel není případ Posledního rytíře. I ti, kdo nad předchozími filmy Transformers zlomili hůl, budou tentokrát překvapeni explozí nesmyslnosti, která se z plátna na diváka vyřine jako jarní bystřina. Základní konflikt hodní Transformeři versus zlí Transformeři je nyní nešťastně znepřehledněn vstupem dalších hráčů do děje (zde dávní Transformeři z minulosti, král Artuš a Merlin nebo jakási člověčí polopovstalecká organizace, která je ovšem pro jakoukoliv naraci absolutně zbytečná).

Jednotlivé figurky mizí a zase se objevují zarputile nahodile či bizzarně, občas někdo změní stranu a uprostřed takové skrumáže pak divákovi ani nevadí chaotičnost jednání jednotlivých postav. Bay nenabídne zhola nic, žádný styl, nápaditost režijní rukopisu, moderní způsob vyprávění. Dokonce tu chybí i základní koření v podobě hustých/vtipných hlášek. Jen přehuštěné a předem odhadnutelné scény na efekt, mířící na první signální soustavu. Ovšem, že to bude zase byznysová bomba, o tom žádná.