reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Mediální dům Mafra navýšil podíl ve ztrátovém provozovateli obrazovek LED Multimedia Hráči dne

10:19, 7. 11. 2017

Vydavatelství Mafra (na fotce ředitel Štěpán Košík) ze svěřenského fondu Andreje Babiše v uplynulých týdnech navýšilo podíl ve ztrátovém provozovateli reklamních velkoplošných obrazovek LED Multimedia. Až doposud zde mediální dům vlastnil 51 procent, nyní se jeho podíl zvýšil na 85 procent. Prodávali dosavadní vlastníci Tomáš Snášel a částečně David Snášel (tomu zbylo 15 procent). LED Multimedia v roce 2016 utržila 17 milionů korun, v meziročním srovnání o 3 miliony více. Loňská ztráta činila 4,6 milionu korun, odpisy byly na úrovni 3,8 milionu.