reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

V Praze startuje kampaň proti údajným politickým podporovatelům billboardového byznysu Hráči dne

16:58, 4. 10. 2017
Reklama/PR Aleš Borovan

Nezdravá závislost prosperity billboardového byznysu na rozhodování politiků a veřejné správy opět před volbami předpokládaně vyhřezla na povrch. Na pražských citylightech (paradoxně) v těch dnech startuje kampaň "17 zaprodanců bigboardů" (viz foto). Reklama (konkrétně třeba na OOH plochách JCDecaux) ukazuje tváře a politickou příslušnost 17 senátorů, kteří se nedávno obrátili na Ústavní soud s návrhem na zrušení části zákona o pozemních komunikacích. Ta ukládala vlastníkům reklamních zařízení u dálnic a silnic 1. třídy jejich odstranění do počátku září.

Mezi údajné "zaprodance" kampaň zařadila například senátora Jaroslava Kuberu (ODS), Karla Kratochvíle (ČSSD) nebo Václava Chaloupku (Občané patrioti). Existuje i stejnojmenný, nepříliš přehledný web 17zaprodanců.cz, který má registrována firma HAB Consulting. Ta však není registrována v českém obchodním rejstříku.