reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Přechod na nové Aukro: NetMonitor ukazuje pokles návštěvnosti a pageviews i díky výpadku měřících kódů Hráči dne

10:00, 13. 10. 2017

První delší časová řada, dokumentující manažersky a programátorsky nezvládnutý přechod aukčního portálu Aukro.cz (podrobněji viz odkaz pod textem) na novou technologickou platformu na počátku srpna: podle NetMonitoru portál v červenci navštívilo 1,065 milionu reálných uživatelů (RU), v srpnu to bylo jen 252 tisíc RU (!!). Podle informací Borovan.cz ale Aukro v osmém měsíci nemělo oproti červenci nasazeno měřící kódy na všech stránkách, tudíž část poklesu jde na vrub této změně. Nejedná se tedy o porovnatelná čísla. V září se Aukro podle NetMonitoru začalo trochu vzpamatovávat s 640 tisíci RU. Podobně vývoj vypadá i při porovnání počtu zobrazených stránek: červenec 26,5 milionu, srpen 0,517 milionu (!), září 3,5 milionu. Opět: vzhledem k výpadků části měřících kódů ne zcela porovnatelné cifry.

Aukro (na fotce jeden z nových spolumajitelů Václav Liška) ani dva měsíce po přechodu ještě není stále plně funkční, kupříkladu nechodí emaily o ukončených aukcích. Majitelé pro povzbuzení obchodování vyhlásili v říjnu poplatkové prázdniny (poplatek je za vystavení nabídky nula Kč), na druhou stranu zachovali poměrně vysoké provize za uskutečněné obchody. Šance Sbazar.cz, Bazos.cz nebo Hyperinzerce na masivním převzetí zákazníků Aukra stále trvá.