reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Velké rádiové zastupitelství Radiohouse (Lagardére + Media Bohemia) skončilo v desetimilionovém prodělku Hráči dne

Mediální zastupitelství Radiohouse, které je joint venture Regie Radio Music (RRM, majitel Lagardére Active) a Media Marketing Services (MMS, Media Bohemia), skončilo v roce 2016 v mínusu 42 milionů korun. O rok dříve firma vykázala zisk 2 miliony korun. Radiohouse rovněž v uplynulých týdnech vyměnilo statutáry - jednateli se staly těžké váhy Michal Fleischmann (foto; prezident Lagardére) a Daniel Sedláček (spolumajitel Media Bohemia). Ti nahradili Davida Koderu a Michaela Mizeru.

Radiohouse prodává reklamní prostor na rádiích a webech obou majitelů, pracuje zde na 200 obchoďáků. MMS a RRM získávají samostatné tržby na internetu, z mediálních partnerství vlastních médií a z dalších zdrojů. Tržby Radiohouse Group (Radiohouse+RRM+MMS) v roce 2015 dosáhly 1,47 miliardy korun.