reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Krátce

  • NetMonitor: projekt měření internetové návštěvnosti přešel od 1. července na novou metodiku Overnight, která přináší kompletní denní data hned druhý den po skončení měřeného období. Další novinkou je přesnější model výpočtu reálných uživatelů napříč platformami včetně sociodemografického profilu nebo podrobnější dělení koncových zařízení.

  • AdHackers: kreativní/reklamní agentura Jana Řeháka v roce 2016 (první ucelený rok fungování) utržila 5,3 milionu korun, čistý zisk činil 700 tisíc korun.

  • Seznam.cz: internetový obr v souvislosti s držením vlastních akcií v majetku společnosti snížil základní kapitál o 1,116 milionu na 2,604 milionu korun. Cílem operace je následné zrušení těchto akcií.

  • Moneta Money Bank: novou media manažerkou banky se od července stala Kateřina Pokorná. Ta dříve dělala v České pojišťovně a mediálce v OMD Czech.

  • PerformicsB2BGroup: do výkonnostní agentury nastoupili na pozice account manager Radek Šoltys (ex-MarketUp) a Tomáš Legát (ex-Seznam.cz).

  • CME Services: novým jednatelem servisní organizace se stal Sanjay Prasad, zástupce CFO mateřské CME. Nahradil manažerku Sarah Price.

  • Brutal Assault: největší metalový festival ve střední Evropě dopiloval line-up, k největším tahákům letošního ročníku patří kapely Emperor, Opeth, Amorphis, Front Line Assembly, Mayhem a Devin Townsend Project.

  • reklama
  • AMI Communications: velká PR agentura získala nového klienta STV Group, který je největším českým výrobcem munice a podniká v oblasti generálních oprav vojenské techniky. AMI od července poskytuje především služby v oblasti korporátní komunikace, ale podpoří i dílčí obchodní a interní projekty (např. náborovou kampaň).

  • Zenith: mediální agentura ze skupiny Publicis One začala využívat zázemí nově vytvořeného regionálního centra sdílených služeb Re: Sources Poland umístěného v Polsku. To poskytuje administrativní služby reklamním agenturám a mediálkám uvnitř Publicis Groupe.

  • BigMedia: mediazastupitelství ze skupiny BigBoard Praha podle vlastních slov ukončilo spolupráci s agenturou MyBillboards. "Bohužel se opakují případy, kdy MyBillboards nabízí naše plochy za námi neschválených podmínek a bez našeho vědomí našim stávajícím klientům," uvedl CEO BigMedia Marek Pavlas.

  • Mladá fronta: vydavatelství Františka Savova pustilo na trh nový dětský časopis Puntík, který je určen pro čtenáře od dvou do šesti let. První číslo bude v prodeji v měsících červenec a srpen, a pak bude titul vycházet s měsíční periodicitou. Úvodní náklad je 20 tisíc kusů.

  • Bookretail: firma ze skupiny Euromedia Group (od jara 2017), která provozuje e-shop Levneucebnice.cz, za rok 2016 utržila 182 milionů, v meziročním srovnání o 27 milionů méně. Bookretail loni spadla do ztráty 3,3 milionu oproti zisku 5,5 milionu korun.

  • Lipstick Productions: producentka Alexandra Moravčíková založila novou produkční společnost, zaměřenou na výrobu reklam a filmů. Moravčíková dělala dříve v Dawson Production a Sirena Film.

  • TV Nova: stanice Nova Sport 1 a Nova Sport 2 nebudou pro zákazníky operátora O2 od 2. července dostupné z důvodu ukončení smlouvy o distribuci. Vyjádření O2: "Pokračujeme i nadále v jednáních o smlouvě na sportovní kanály Nova Sport. Je ovšem fakt, že cena, kterou požaduje Nova za práva na vysílání, je s ohledem na velmi omezený exkluzivní obsah sportovních kanálů, který se v čase zmenšuje, neúměrně vysoká."

  • Performics B2B Group: do výkonnostní agentury nastoupili dva noví account manažeři - Marek Walder (ex-oXy Online) a Milo Katlovský (ex-L’Oréal).

  • Konektor Social: agentura získala nového klienta - značku čokolády Figaro obřího koncernu Mondelēz, pro kterou bude zajišťovat komunikaci na sociálních sítích.

  • Česká spořitelna: z týmu externí komunikace odchází Kristýna Havligerová a Klára Pačesová. Vedením útvaru a funkcí mluvčího Spořitelny byl dočasně pověřen František Bouc.

  • Euromedia Group: změny v orgánech knižního obra - v představenstvu vystřídal Michala Marinova Lukáš Novák (E-commerce Holding), v dozorčí radě místo Štěpána Rázgy zasedl Robert Chmelař (investment partner Rockaway; Rockaway je nový vlastník).

  • Kanzelsberger: jeden z největších knihkupeckých řetězců (majitel Jan Kanzelsberger) za rok 2015 navýšil tržby z 326 milionů na 355 milionů korun. Čistý zisk vyskočil z milionu na 6,6 milionu korun.

  • Obscure Promotion: koncertní agentura v listopadu přiveze do prahy slovinské konceptualisty a hudební provokatéry Laibach. Hrát budou z nového alba Also Sprach Zarathustra, které má vyjít v červenci.

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Radiohouse: antimonopolní úřad povolil těsnější spojení soutěžitelů Media Marketing Services (Media Bohemia) a Regie Radio Music (Lagardere) na straně jedné, a jejich joint venture Radiohouse na straně druhé. "Ke spojení soutěžitelů dochází tak, že společnost Radiohouse, která je navrhovateli společně kontrolována, má naplnit znaky společně kontrolovaného soutěžitele, který bude dlouhodobě plnit všechny funkce samostatné hospodářské jednotky, jež dosud neplnil."

  • Česká televize: na podzim zařadí do programu nakoupené zahraniční seriály Happy Valley, Trapped, Hotel Sacher, SS-GB: Hitler v Británii, Rozdělené nebe nebo Boj o těžkou vodu, který se točil i v Česku.

  • OMD Czech: nový ředitel Petr Nešpůrek nastoupil i do představenstva velké mediální agentury. To kromě něj tvoří Šárka Vránová, Jan Bartoš a Martin Šebesta.

reklama

Hit dne

Trailer k chystanému blockbusteru Thor: Ragnarok.

  • Na turné

    Chinaski
    24. 10.16. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Dunkerk

Pan Mistr Christopher Nolan se vrací do kin. Novinku Dunkerk, která vznikla na základě skutečných událostí kolem evakuace britského expedičního sboru z francouzského pobřeží v roce 1940, provázela řada očekávání: je to první Nolanův film z reálného světa, podle skutečné historie. Ze světa, ve kterém si nemůže vypomáhat vesmírnými koráby, černými děrami, superhrdiny nebo výlety do světa snů. Dle očekávání Nolan odvedl brilantní práci a Dunkerk se řadí mezi TOP třídu válečných filmů (na špičce přitom stále zůstává Das Boot a Apokalypsa).

Kromě skvělých hereckých výkonů, kamery atd. stojí Dunkerk hlavně na dvou pilířích, které pečlivě vystavěli dlouholetí Nolanovi spolupracovníci. Na nervní, až nesnesitelně drásající hudbě Hanse Zimmera a brilantním střihu Lee Smitha (Spectre, Interstellar, X-Men: První třída, Temný rytíř atd.). Především z těchto materií Nolanova mistrovská režie uhnětla dílo až někde na hranici fyzického prožitku.

Obzvláště diváci v IMAXU (film se točil na 70 mm filmovou kopii) se dostanou tak blízko válce, jak to jen jde. Vše je takřka na dosah: zoufalství mužů na pobřeží, hrůza nešťastníků z potápěných lodí nebo prostá civilní statečnost majitelů bárek a jachet, kteří britské vojáky dostali zpátky na ostrovy. Škoda jen závěrečných leteckých scén, ve které příznivci letectví trochu nelibě sledují skoro donekonečna poletujícího Spitfira s došlým palivem (i za této situace dokázal sestřelit nepřátelskou Stuku atd., ehm). To nic ale nemění na výjimečném filmovém zážitku.