reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Krátce

  • Kiwi.com: vyhledávač letů a prodejců letenek spouští v mobilní aplikaci novou sekci s turistickým obsahem. Spolupracuje s cestovatelským plánovačem Sygic Travel, nabídka obsahuje turistickou mapu, 20 milionů výletních míst, 2 miliony hotelů a 70 tisíc prohlídek a vstupenek.

  • TV Barrandov: Soukupova televize se rozloučila s moderátorskou a autorskou dvojicí Aleš Cibulka a Michal Jagelka. Ti působili jednotlivě v pořadech Můžu dál?, Roztoč to, Aféry a Život na houpačce.

  • Seznam.cz: ode dneška spouští mobilní aplikaci Seznam Zprávy (iOS a Android). Kromě zpravodajství umožní divákům také vyjádřit názory k daným zprávám formou videokomentářů.

  • Proboston Creative: digitalní full-service agentura (majitelé Přemysl Líbal, Filip Líbal a Judita Líbalová) v roce 2016 utržila 34 milionů korun, v meziročním srovnání o 12 milionů více. Čistý zisk vyskočil ze 4,7 milionu na 7,3 milionu korun.

  • Milk and Honey Pictures: filmová a TV produkce Tomáše Krejčího a Radomíra Dočekala skončila loni v zisku 6,4 milionu korun. O rok dříve profit činil 5,4 milionu. V roce 2016 se podílela na výrobě titulů Cook Up a Storm, The Adventurers nebo Father.

  • Státní fond kinematografie: na uvolněné místo v Radě fondu po producentovi Janovi Svěrovákovi míří kinař a odborník na digitalizaci kin Petr Vítek. Ten již v radě před lety působil.

  • Concept One: komunikační agentuře, zacílené na sportovní segment, v roce 2016 klesly meziročně tržby ze 76 milionů na 43 milionů korun. Firma spadla do účetní ztráty ve výši 4 milionů korun.

  • reklama
  • Konektor Social: do digitální agentury nastoupil Jan Vrobel. Na pozici konzultant sociálních médií se bude starat o klienty jako je HBO nebo Sazka.

  • R2B2: společnost, provozující programatickou reklamní síť Multiscreen (internetový obsah plus 8 českých televizních stanic) začala nabízet obsahové cílení reklamy v HbbTV.

  • FTV Prima: od 14. září (22:30) začne vysílat novou seznamovací show Take Me Out. Moderují Jakub Prachař a Milan Junior Zimnýkoval.

  • CME: majitel televize Nova se připojil do sdružení European Media Alliance. To zahrnuje kupříkladu vysílatele ProSiebenSat.1 (Německo), TVN (Polsko), TF1 (Francie), Channel 4 (Velká Británie) nebo MTG (Švédsko). Aliance se zaměřuje na vyhledávání příležitostí pro investice do digitálního byznysu a vytváření strategických aliancí svých členů.

  • Klido.cz: e-commerce hráč v rámci nově založeného inovačního think-tanku podpoří méně známé, lokální turistické atrakce nebo se bude snažit vyjednat lepší podmínky pro domácí cestování hromadnou dopravou či s pomocí carsharingu. V následujících letech chce prostřednictvím think-thanku do rozvoje vlastních projektů nainvestovat desítky milionů.

  • B2B Group: výkonnostní agentura (kampaně pro lokální  klienty O2, Notino, Raiffeisenbank, Nay, Mobelix atd.) pod Publicis One mění brand. Od 1. září nese obchodní jméno Performics.

  • České Radiokomunikace: jejich serverhousing pro svá data využije velký e-shop Alza.cz miliardáře Aleše Zavorala. Jde o služby v rámci datového centra DC Tower v Praze na Žižkově.

  • Česká televize: dětský kanál ČT:D chystá na podzim 2017 patnáct původních novinek - zábavnou historickou talk show DějePIC!, kurz italštiny s kuchařem Emanuelem Ridim Čau Bambini nebo pokračování sitcomu pro dětské publikum Mazalové.

  • Economia: vedoucím nově vznikajícího multimediálního hubu (sociální média, videoobsah a a digitální grafika) ve vydavatelství Zdeňka Bakaly se od 1. září stal Filip Černý (ex-Česká televize).

  • TV Nova: internetový portál Nova Plus na podzim rozšiřuje programovou nabídku o nové pořady vlastní výroby - Nova Taxi, zábavní pořad Nova Stars a Jak se vede, Malé lásky?.

  • Okko Production: produkční agentura Marca Jennyho v roce 2016 utržila přes 3 miliony korun, o rok dříve to bylo 240 milionů (natáčení francouzského filmu Návštěvníci 3: Revoluce). Zisk spadl ze 3,3 milionů na 300 tisíc korun.

  • Signal Productions: produkční agentura Martina Pošty (festival Signal) v roce 2016 navýšila tržby o více než 7 milionů na 22,5 milionu korun. Čistý zisk vyrostl z 200 tisíc na 400 tisíc korun.

  • epravo.cz: provozní společnost stejnojmenného elektronického deníku (vydává rovněž i tištěné magazíny) v roce 2016 zvedla tržby o 4 miliony na 21 milionů korun. Ztráta ve výši 1,7 milionu se snížila na prodělek 60 tisíc korun.

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Zonky: novou PR agenturou Kellnerovy a Šmejcovy služby se stala ADison. Vystřídala předchozí agenturu McShakespeare.

  • Miroslav Krobot: jeho nový film Kvarteto ještě před kinopremiérou v 30. listopadu zamíří na filmové festivaly v USA (Chicago International Film Festival, Denver Film Festival) a v Evropě (Muces ve španělské Segovii). Producentem filmu je Ondřej Zima z Evolution Films.

  • Cartoon Network: animovaný TV kanál ze skupiny Time Warner pro dětské diváky od 6 do 12 let začal ode dneška pro český a slovenský trh vysílat v českém jazyce. Součástí programu jsou například seriály Ben 10, Raketové holky nebo seriálové novinky Zataženo, občas trakaře a OK K.O.! Let´s Be Heroes (od listopadu). Cartoon Network se objeví u operátorů Digi TV nebo UPC.

reklama

Hit dne

Nový story trailer k chystané PC/konzolové hře Kingdom Come: Deliverance (launch únor 2018).

  • Na turné

    Kabát
    11. 10.28. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Po strništi bos

Dlouho očekávaný prequel ke slavné Obecné škole se všemi svými přednostmi i nectnostmi. S tím, že těch druhých bohužel poněkud převažuje. Zatímco u Školy se mělký příběh, spíše volně nahozený sled scének, díky skvělým dialogům, přehršli vtipů a výborným hereckým výkonům ještě snesl, u dějového předfilmu Po strništi bos absence nějakého výraznějšího děje už hodně dráždí.

A to nejen vzhledem k výrazně menšímu počtu laskavě humorných scének, povedených hlášek atd, ale i kvůli způsobu vzniku scénáře. Film nezapře, že vznikl jako "sesypaný" scenáristický pelmel ze stejnojmenné, autobiograficky laděné povídkové knížky Zdeňka Svěráka. Vydobytí místa v klukovské partě na malém městě nebo náhled do dávné rodinné historie (jejíž pointu navíc divák odhadne dávno před koncem filmu) jsou sice hezké náměty pro několik "bakalářských" povídek, samy o sobě však rozsáhlý prostor celovečerního filmu neunesou.

A tak hlavními devizami novinky Jana Svěráka jsou povedené výkony herců, zejména představitelů dětských rolí. Především Alois Grec coby "malý Zdeněk Svěrák" září - je roztomilý, nikoliv přeslazený, a rozhodně se nenechá zastínit plejádou slavných hereckých kolegů (Tereza Voříšková, Oldřich Kaiser, Hynek Čermák, novou polohu dědečka ukázal Jan Tříska). Jedinou výjimkou je nadaný Ondřej Vetchý, který v roli tatínka působí poněkud bezkrevně a zakřiknutě.

I přes mělkost příběhu se však dá čekat, že se na Po strništi bos pohrnou davy. Oba Svěráci totiž vše dokázali (ostatně jako u několika předchozích snímků) umně zaobalit jakousi aurou hřejivých a nostalgických vzpomínek na dětství/předchozí roky, které jsou univerzální pro všechny.