Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

(dále jen VOP)

Aleš Borovan

Korespondenční adresa: Aleš Borovan, Poste restante, Kafkova 102/19, Praha 6, 16000

IČ: 68361092

dále jen Provozovatel

 

1. Obecná ustanovení

1.1. Provozovatel je oprávněn poskytovat zájemcům prostor pro reklamu na internetovém serveru Borovan.cz, dostupném na adrese www.borovan.cz, na jeho verzi pro mobilní telefony, popřípadě na dalších serverech, spravovaných Provozovatelem (dále Servery).

1.2. Zadavatel reklamy (dále jen Zadavatel) reklamní kampaně je fyzická nebo právnická osoba, přímý zákazník nebo reklamní i mediální agentura, objednávající prostor pro reklamu na Serverech Provozovatele.

1.3. Ceník Provozovatele je seznam inzertních ploch umístěných na Serverech a jejich cen. Ceník inzerce je přístupný na adrese www.borovan.cz

1.4. Agresivní reklamní formát je formát reklamy, které uživateli Serverů technicky zabraňuje v obvyklém využití internetového serveru, například v čtení článků.

1.5. Erotická reklama je jakákoliv komerční komunikace erotických služeb a jiných erotických produktů, poskytovaných prostřednictvím internetu i mimo něj.

1.6. Klamavou reklamou se rozumí jakákoliv komerční komunikace prostřednictvím médií, která záměrně uvádí uživatele v omyl. Kupříkladu výherní bannery, , bannery ztvárněné systémovými hláškami a podobně. Klamavá reklama je rovněž definovaná v příslušném ustanovení § 45 zák. č. 513/1991 Sb. obchodní zákoník v platném znění. Cílem klamavé reklamy je proklik uživatele Serverů přes reklamní prostor na cílové stránky pomocí záměrného uvedení uživatele v omyl.

1.7. Reklamní podklady (dále jen Podklady ) jsou technické podklady poskytnuté Zadavatelem, které musí splňovat náležitosti uvedené v těchto VOP. Musí obsahovat zejména název reklamní kampaně, reklamní prostor, který je definován v Ceníku, začátek a konec kampaně, bannery ve formátech požadovaných na danou reklamní pozici a URL, na které mají bannery odkazovat.

1.8. Vyšší moc jsou pro účely těchto VOP okolnosti nezaviněné Provozovatelem.

 

2. Zadávání reklamy

2.1. Zadávání reklamy se uskutečňuje výhradně na základě písemné nebo emailové objednávky Zadavatele. Zadavatel ji musí zaslat Provozovateli minimálně 5 dní před začátkem umístění reklamy na Servery Provozovatele. Objednávka je závazná až po zpětném potvrzení Provozovatelem, zejména po potvrzení termínu, rozsahu a ceny reklamní kampaně.

2.2. Objednávka musí být v souladu s těmito VOP.

2.3. Objednávka musí obsahovat:

a) přesnou specifikace zadávané reklamy (začátek a konec reklamní kampaně, definici reklamního prostoru, formát reklamy, cenu za reklamu umístěnou na Servery Provozovatele)

b) veškeré identifikační údaje Zadavatele, především IČ, DIČ, fakturační adresu, poštovní adresu, je-li odlišná od fakturační adresy, kontatní údaje (telefon, email)

2.4. Za včasné dodání a bezchybné dodání Podkladů, stejně jako za jejich odpovídající a dojednanou kvalitu, za formální a obsahovou stránku reklamního sdělení, a za soulad reklamy Zadavatele s právním řádem České republiky je plně odpovědný Zadavatel. Zadavatel rovněž dodáním podkladů dává souhlas s šířením obsahu reklamy či reklamního sdělení a potvrzuje, že je oprávněn k výkonu veškerých potřebných práv související s reklamou, zejména že je oprávněn k výkonu práv autorských, k užití ochranných známek a dalších prvků, které jsou předmětem ochrany průmyslového nebo duševního vlastnictví.

2.5. Veškeré následky vyplývající z porušení ustanovení v odstavci 2.4. nese Zadavatel. Zadavatel je v takovém případě povinen uhradit vzniklou škodu Provozovateli a oprávněným osobám.

2.6. Podklady musí být Provozovateli doručeny minimálně 4 dny před zahájením reklamní kampaně.

2.7. Provozovatel si vyhrazuje právo vrátit Podklady k přepracování, zejména pokud budou obsahovat agresivní reklamní formáty, erotickou reklamu, klamavou reklamu. Provozovatel odmítne všechny Podklady, u nichž vzniká důvodné podezření, že jsou v rozporu s právním řádem České republiky, dobrými obchodními mravy, stejně jako Podklady, které mohou poškodit dobré jméno Provozovatele.

2.8. Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit, odmítnout nebo pozastavit reklamní kampaň. O těchto případech bude informovat Zadavatele bez zbytečných odkladů. V případě zrušení reklamní kampaně bude Provozovatel Zadavateli fakturovat je poměrnou část z ceny kampaně.

2.9. Na základě potvrzené objednávky se Provozovatel zavazuje umístit na Serverech reklamní sdělení Zadavatele podle sjednaných podmínek zadání reklamy a v rámci kapacitních možností reklamních ploch Serverů.

2.10. Změny ze strany Zadavatele v potvrzených objednávkách nebo probíhajících reklamních kampaní realizuje Provozovatel podle svých možností v nejbližším možném termínu. Změny nesmí být v rozporu s těmito VOP. Nové podklady musí splňovat stejné podmínky a mít parametry shodné s původními podklady.

2.11. Veškeré podklady ke změně musí Zadavatel Provozovateli dodat čtyři dny před datem zamýšlené změny. Pokud tak Zadavatel neučiní, Provozovatel neodpovídá za včasnou změnu objednávky.

 

3. Finanční podmínky

3.1. Cena reklamní kampaně je kalkulována na základě ceníku reklamy Provozovatele, platného v den závazné objednávky a zveřejněného na adrese www.borovan.cz. Ceny uvedené v ceníku neobsahují DPH, která je účtována podle platného zákona o dani z přidané hodnoty.

3.2. Dohodnutá platba za reklamní kampaň může být požadována jako platba předem, popřípadě platba zálohou z dohodnuté ceny. Požadovaná částka musí být připsána na účet Provozovatele minimálně den předem před datem zahájení reklamní kampaně. Pokud tak nenastane, Provozovatel není povinen objednanou reklamní kampaň realizovat a nenese za nezahájení kampaně žádnou odpovědnost.

3.3. Speciální nebo atypické reklamní kampaně se rezalizují za smluvní cenu dohodnutou s Provozovatelem.

3.4. Příslušné faktury se vystavují do 14 dnů po skončení reklamní kampaně. Obvyklá splatnost faktury je 14 dní. V případě prodlení s úhradou faktury je zprostředkovatel oprávněn požadovat po zadavateli za každý započatý den prodlení smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky. Uhrazením smluvní pokuty nezaniká nárok zprostředkovatele na zákonný úrok z prodlení.

3.5. Stornovat objednávku Zadavatelem je možné písemně nebo emailem.

3.6. Pokud Zadavatel zruší již potvrzenou objednávku 9 dní a více před datem startu reklamní kampaně, pak musí Provozovateli uhradit storno poplatek ve výši 50 procent sjednané ceny v dané objednávce.

3.7. Při zrušení potvrzené objednávky 8 a méně dní před datem startu kampaně, je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100 procent dohodnuté částky v dané objednávce. Stejná povinnost zadavateli vzniká i v případě stornování v průběhu již realizované reklamní kampaně.

 

4. Reklamace

4.1. Vady reklamní kampaně může Zadavatel uplatňovat výhradně písemnou cestou na adresu Provozovatele, a to maximálně do 10 dnů od skončení kampaně. Nejpozději však do 10 dnů od zjištěného pochybení.

4.2. Reklamace musí obsahovat: identifikaci Zadavatele, název reklamní kampaně, objednanou reklamní pozici, začátek a konec kampaně a důvody pro reklamaci.

4.3. V případě uznání vady reklamní kampaně je Zadavatel oprávněn požadovat přiměřenou náhradu. Přiměřenou náhradou se rozumí sleva z ceny původní objednávky nebo plnění nad rámec původní objednávky.

4.4. Na náležitě podané reklamce si Provozovatel vyhrazuje lhůtu 30 dní na jejich vyřízení.

4.5. Pochybením na straně Provozovatele se rozumí nefunkčnost zobrazování reklamního sdělení po dobu delší než 5 hodin během jednoho kalendářního dne.

4.6. Provozovatel nenese odpovědnost za vady nebo nefunkčnost reklamní kampaně způsobené vyšší mocí.

4.7. Námitky vůči vystaveným fakturám musí Zadavatel vyjádřit maximálně do 7 dní od doručení faktury. Námitky musí vyjádřit písemně na adresu Provozovatele.

 

5. Závěrečná ustanovení

5.1. Tyto VOP jsou nedílnou součástí potvrzené objednávky Zadavatele Provozovatelem.

5.2. Provozovatel si vyhrazuje právo měnit jakoukoliv část VOP, a to i bez předchozího upozornění.

5.3. Veškeré vztahy neupravené těmito VOP se řídí platnými zákony České republiky, především obchodním zákoníkem.

5.4. Smluvní strany se zavazují nesdělovat údaje a informace, získané v rámci spolupráce, třetím osobám, s výjimkou zveřejnění údajů v rámci Borovan.cz. A to včetně údajů, které by mohly být považovány za osobní údaj. Zadavatel souhlasí a potvrzením těchto VOP potvrzuje souhlas se zpracováním uvedených údajů.

5.5. Zadavatel ani Provozovatel nejsou oprávněni převést závazky a povinnosti, vyplývající z objednávky, na jiný subjekt bez předchozí písemné dohody s druhou smluvní stranou.

5.6. Jakékoliv dodatky k těmto VOP je možné sjednat pouze písemnou formou, a je třeba je odsouhlasit Zadavatelem i Provozovatelem.

5.6. Tyto VOP jsou účinné a platné od 17.2. 2013.

 

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Newcast: contentová agentura, která je součástí komunikační skupiny Publicis One, spouští v Česku platformu Leaders (ta vzníkla v Izraeli v roce 2009) zaměřující se na práci s influencery na sociálních sítích.

  • Česká lékařská komora: spouští vlastní online magazín na doméně Nasezdravotnictvi.cz, který se bude věnovat zdravotnickým tématům. Šéfredaktorem magazínu je David Garkisch (ex-TV Nova, ex-MF Dnes).

  • Kašpar PR: PR agentura Pavla Kašpara získala nového klienta, síť realitních kanceláří Century 21.

Hit dne

Chystaná marvelovská pecka: trailer k Black Panther.

  • Na turné

    Kabát
    11. 10.28. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Blade Runner 2049

Hypotetická situace: získal by Blade Runner 2049 stejně kultovní postavení jako jednička, pokud by byl právě on prvním filmem série a byl by uveden ve stejném roce, tedy v roce 1982 (když odhlédneme od samotného vývoje filmových technologií)? Pokud by šlo jen o vizuální složku, tak bezpochyby ano. Noir atmosféra a dokonalé scenérie dystopického světa, tuna efektů, výprava a krásná kamera Rogera Deakinse vytvářejí pastvu pro divácké oči. A bodují i dnes, kdy si divák může vybrat z řady podobně laděných filmů. Co teprve před 35 lety.

Palec nahoru si povětšinou zaslouží i herecké výkony. Důstojník losangeleské policie K Ryana Gosliga je silným nástupcem Ricka Deckarda Harrisona Forda (který se zde rovněž objeví). Škoda jen, že autoři Goslingovi nevytvořili stejně úchvatného protihráče, jakým byl Rutger Hauer v "jedničce". Pochvala platí i pro podmanivou hudbu hypertalentovaného Hanse Zimmera.

A tak hlavním místem, kde Blade Runner 2049 oproti předchůdci kulhá či, kde má největší rezervy, je režijní rukopis. Režisér Denis Villeneuve (rozpačitá sci-fi Příchozí, povedený film Zmizení atd.) není tak sebejistý, invenční, vizionářský a inteligentní autor jako Ridley Scott. A nutno dodat, že mu příliš nepomáhá ani autor scénáře Hampton Fancher (podílel se i na scénáři k prvnímu Blade Runnerovi), který z velké části opakuje témata nahozená před třiceti a který se občas nevyhnul nelogičnostem v ději. Natažení filmu na téměř tři hodiny je tak místy drobnou zkouškou divákovy koncentrace.

Sečteno podtrženo: Blade Runner 2049 coby úvodní snímek "runnerovského" světa by měl slušnou šanci na získání podobně výsostné pozice. Takto je třeba zatleskat solidně vymyšlené a vyrobené "dvojce", která by většinu fanoušků Blade Runnera neměla zklamat.