Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

(dále jen VOP)

Aleš Borovan

Korespondenční adresa: Aleš Borovan, Poste restante, Kafkova 102/19, Praha 6, 16000

IČ: 68361092

dále jen Provozovatel

 

1. Obecná ustanovení

1.1. Provozovatel je oprávněn poskytovat zájemcům prostor pro reklamu na internetovém serveru Borovan.cz, dostupném na adrese www.borovan.cz, na jeho verzi pro mobilní telefony, popřípadě na dalších serverech, spravovaných Provozovatelem (dále Servery).

1.2. Zadavatel reklamy (dále jen Zadavatel) reklamní kampaně je fyzická nebo právnická osoba, přímý zákazník nebo reklamní i mediální agentura, objednávající prostor pro reklamu na Serverech Provozovatele.

1.3. Ceník Provozovatele je seznam inzertních ploch umístěných na Serverech a jejich cen. Ceník inzerce je přístupný na adrese www.borovan.cz

1.4. Agresivní reklamní formát je formát reklamy, které uživateli Serverů technicky zabraňuje v obvyklém využití internetového serveru, například v čtení článků.

1.5. Erotická reklama je jakákoliv komerční komunikace erotických služeb a jiných erotických produktů, poskytovaných prostřednictvím internetu i mimo něj.

1.6. Klamavou reklamou se rozumí jakákoliv komerční komunikace prostřednictvím médií, která záměrně uvádí uživatele v omyl. Kupříkladu výherní bannery, , bannery ztvárněné systémovými hláškami a podobně. Klamavá reklama je rovněž definovaná v příslušném ustanovení § 45 zák. č. 513/1991 Sb. obchodní zákoník v platném znění. Cílem klamavé reklamy je proklik uživatele Serverů přes reklamní prostor na cílové stránky pomocí záměrného uvedení uživatele v omyl.

1.7. Reklamní podklady (dále jen Podklady ) jsou technické podklady poskytnuté Zadavatelem, které musí splňovat náležitosti uvedené v těchto VOP. Musí obsahovat zejména název reklamní kampaně, reklamní prostor, který je definován v Ceníku, začátek a konec kampaně, bannery ve formátech požadovaných na danou reklamní pozici a URL, na které mají bannery odkazovat.

1.8. Vyšší moc jsou pro účely těchto VOP okolnosti nezaviněné Provozovatelem.

 

2. Zadávání reklamy

2.1. Zadávání reklamy se uskutečňuje výhradně na základě písemné nebo emailové objednávky Zadavatele. Zadavatel ji musí zaslat Provozovateli minimálně 5 dní před začátkem umístění reklamy na Servery Provozovatele. Objednávka je závazná až po zpětném potvrzení Provozovatelem, zejména po potvrzení termínu, rozsahu a ceny reklamní kampaně.

2.2. Objednávka musí být v souladu s těmito VOP.

2.3. Objednávka musí obsahovat:

a) přesnou specifikace zadávané reklamy (začátek a konec reklamní kampaně, definici reklamního prostoru, formát reklamy, cenu za reklamu umístěnou na Servery Provozovatele)

b) veškeré identifikační údaje Zadavatele, především IČ, DIČ, fakturační adresu, poštovní adresu, je-li odlišná od fakturační adresy, kontatní údaje (telefon, email)

2.4. Za včasné dodání a bezchybné dodání Podkladů, stejně jako za jejich odpovídající a dojednanou kvalitu, za formální a obsahovou stránku reklamního sdělení, a za soulad reklamy Zadavatele s právním řádem České republiky je plně odpovědný Zadavatel. Zadavatel rovněž dodáním podkladů dává souhlas s šířením obsahu reklamy či reklamního sdělení a potvrzuje, že je oprávněn k výkonu veškerých potřebných práv související s reklamou, zejména že je oprávněn k výkonu práv autorských, k užití ochranných známek a dalších prvků, které jsou předmětem ochrany průmyslového nebo duševního vlastnictví.

2.5. Veškeré následky vyplývající z porušení ustanovení v odstavci 2.4. nese Zadavatel. Zadavatel je v takovém případě povinen uhradit vzniklou škodu Provozovateli a oprávněným osobám.

2.6. Podklady musí být Provozovateli doručeny minimálně 4 dny před zahájením reklamní kampaně.

2.7. Provozovatel si vyhrazuje právo vrátit Podklady k přepracování, zejména pokud budou obsahovat agresivní reklamní formáty, erotickou reklamu, klamavou reklamu. Provozovatel odmítne všechny Podklady, u nichž vzniká důvodné podezření, že jsou v rozporu s právním řádem České republiky, dobrými obchodními mravy, stejně jako Podklady, které mohou poškodit dobré jméno Provozovatele.

2.8. Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit, odmítnout nebo pozastavit reklamní kampaň. O těchto případech bude informovat Zadavatele bez zbytečných odkladů. V případě zrušení reklamní kampaně bude Provozovatel Zadavateli fakturovat je poměrnou část z ceny kampaně.

2.9. Na základě potvrzené objednávky se Provozovatel zavazuje umístit na Serverech reklamní sdělení Zadavatele podle sjednaných podmínek zadání reklamy a v rámci kapacitních možností reklamních ploch Serverů.

2.10. Změny ze strany Zadavatele v potvrzených objednávkách nebo probíhajících reklamních kampaní realizuje Provozovatel podle svých možností v nejbližším možném termínu. Změny nesmí být v rozporu s těmito VOP. Nové podklady musí splňovat stejné podmínky a mít parametry shodné s původními podklady.

2.11. Veškeré podklady ke změně musí Zadavatel Provozovateli dodat čtyři dny před datem zamýšlené změny. Pokud tak Zadavatel neučiní, Provozovatel neodpovídá za včasnou změnu objednávky.

 

3. Finanční podmínky

3.1. Cena reklamní kampaně je kalkulována na základě ceníku reklamy Provozovatele, platného v den závazné objednávky a zveřejněného na adrese www.borovan.cz. Ceny uvedené v ceníku neobsahují DPH, která je účtována podle platného zákona o dani z přidané hodnoty.

3.2. Dohodnutá platba za reklamní kampaň může být požadována jako platba předem, popřípadě platba zálohou z dohodnuté ceny. Požadovaná částka musí být připsána na účet Provozovatele minimálně den předem před datem zahájení reklamní kampaně. Pokud tak nenastane, Provozovatel není povinen objednanou reklamní kampaň realizovat a nenese za nezahájení kampaně žádnou odpovědnost.

3.3. Speciální nebo atypické reklamní kampaně se rezalizují za smluvní cenu dohodnutou s Provozovatelem.

3.4. Příslušné faktury se vystavují do 14 dnů po skončení reklamní kampaně. Obvyklá splatnost faktury je 14 dní. V případě prodlení s úhradou faktury je zprostředkovatel oprávněn požadovat po zadavateli za každý započatý den prodlení smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky. Uhrazením smluvní pokuty nezaniká nárok zprostředkovatele na zákonný úrok z prodlení.

3.5. Stornovat objednávku Zadavatelem je možné písemně nebo emailem.

3.6. Pokud Zadavatel zruší již potvrzenou objednávku 9 dní a více před datem startu reklamní kampaně, pak musí Provozovateli uhradit storno poplatek ve výši 50 procent sjednané ceny v dané objednávce.

3.7. Při zrušení potvrzené objednávky 8 a méně dní před datem startu kampaně, je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100 procent dohodnuté částky v dané objednávce. Stejná povinnost zadavateli vzniká i v případě stornování v průběhu již realizované reklamní kampaně.

 

4. Reklamace

4.1. Vady reklamní kampaně může Zadavatel uplatňovat výhradně písemnou cestou na adresu Provozovatele, a to maximálně do 10 dnů od skončení kampaně. Nejpozději však do 10 dnů od zjištěného pochybení.

4.2. Reklamace musí obsahovat: identifikaci Zadavatele, název reklamní kampaně, objednanou reklamní pozici, začátek a konec kampaně a důvody pro reklamaci.

4.3. V případě uznání vady reklamní kampaně je Zadavatel oprávněn požadovat přiměřenou náhradu. Přiměřenou náhradou se rozumí sleva z ceny původní objednávky nebo plnění nad rámec původní objednávky.

4.4. Na náležitě podané reklamce si Provozovatel vyhrazuje lhůtu 30 dní na jejich vyřízení.

4.5. Pochybením na straně Provozovatele se rozumí nefunkčnost zobrazování reklamního sdělení po dobu delší než 5 hodin během jednoho kalendářního dne.

4.6. Provozovatel nenese odpovědnost za vady nebo nefunkčnost reklamní kampaně způsobené vyšší mocí.

4.7. Námitky vůči vystaveným fakturám musí Zadavatel vyjádřit maximálně do 7 dní od doručení faktury. Námitky musí vyjádřit písemně na adresu Provozovatele.

 

5. Závěrečná ustanovení

5.1. Tyto VOP jsou nedílnou součástí potvrzené objednávky Zadavatele Provozovatelem.

5.2. Provozovatel si vyhrazuje právo měnit jakoukoliv část VOP, a to i bez předchozího upozornění.

5.3. Veškeré vztahy neupravené těmito VOP se řídí platnými zákony České republiky, především obchodním zákoníkem.

5.4. Smluvní strany se zavazují nesdělovat údaje a informace, získané v rámci spolupráce, třetím osobám, s výjimkou zveřejnění údajů v rámci Borovan.cz. A to včetně údajů, které by mohly být považovány za osobní údaj. Zadavatel souhlasí a potvrzením těchto VOP potvrzuje souhlas se zpracováním uvedených údajů.

5.5. Zadavatel ani Provozovatel nejsou oprávněni převést závazky a povinnosti, vyplývající z objednávky, na jiný subjekt bez předchozí písemné dohody s druhou smluvní stranou.

5.6. Jakékoliv dodatky k těmto VOP je možné sjednat pouze písemnou formou, a je třeba je odsouhlasit Zadavatelem i Provozovatelem.

5.6. Tyto VOP jsou účinné a platné od 17.2. 2013.

 

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Depeche Mode: své turné Global Spirit Tour, které letos projede Evropu včetně České republiky a Severní Ameriku, rozšíří v roce 2018 na stadiony v Mexiku, Peru, Kolumbii, Chile, Brazílii a v Argentině. Promotérem je Live Nation.

  • CET 21: natáčí druhou řadu dokumentární série Holky pod zámkem. Titul přináší pohled do soukromí a duší žen, které si odpykávají trest v ženských věznicích ve Světlé nad Sázavou, Opavě a Velkých Přílepech.

  • Antimonopolní úřad: začal v těchto dnech projednávat navrhované byznysové spojení čínské CEFC, Ivana Jakaboviče a Josefa Tkáče, navrhovatelé mají získat možnost společně kontrolovat společnost J&T Finance Group.

Hit dne

Nový klip Zrní: Jiskřící raketa TOTO.

  • Na turné

    Divokej Bill
    25. 5.02. 9.
  • Castingy

    Autor libreta a hudby nového muzikálu Iago Janek Ledecký pořádá první casting, který se uskuteční ve čtvrtek 16. února v pražském divadle Hybernia.

Recenze

Depeche Mode: Spirit

Tahle kapela snad nedokáže natočit špatné album. Ne, že by se o to někdy nesnažila. Zejména v období kolem alba Ultra (1997), kdy uvnitř Depeche Mode eskalovaly neshody a drogové excesy zpěváka Davea Gahana, to bylo pořádně nahnuté. Výsledkem byla ovšem "jen" velmi slušná, nadprůměrná deska. Od té doby však skupina dokázala najít ideální modus vivendi - nahrávky vydává v poklidném tempu jednou za čtyři roky a jen v případě vysoké kvality výsledného materiálu.

Rozsáhlá turné, navštěvovaná miliony věrných fanoušků, mají stále aureolu hudebního svátku. A co hlavně, do skladatelského procesu se vedle dříve výhradního autora Martyho Gorea (mimochodem, subjektivně asi nejlepšího autora popové hudby na světě, pozn. aut.) postupně zapojil i frontman Gahan (který mimochodem natočil i dvě velmi slušné sólovky). Na čerstvé nahrávce Spirit nechal Gahan svůj podpis na čtyřech skladbách z celkového počtu 12 (základní edice). Ku prospěchu věci.

Podobně jako v případě několika předešlých desek posluchač dostává dramaturgicky pestrou kolekci propracovaných hitů, z nichž některé lze označit za drahokamy temného popu. Oproti předchozí nahrávce Delta Machine (2013) ubylo (elektro)bluesového feelingu. Kapela jako by se více otočila do svého silného období na konci 80. let a zdůraznila elektronický základ Depeche Mode. Neztratila přitom cit pro podmanivé, nikoliv však laciné melodie a aranže. Výsledkem je silné a nadčasové album, které zúročuje dlouhá léta kapely na hudební scéně. Přitom se však neopakuje a nevykrádá sebe samu.

Příběh Depeche Mode byl, je a bude výjimečný. Když pomineme úsměvné popové začátky v 80. letech, nikdy se nezpronevěřili kreativní svobodě a vysoké laťce kvality. Z de facto alternativního bandu, vydávajícího u alternativní gramofirmy (Mute), se stal celosvětový kolos a jedna z nejúspěšnějších kapel na světě, která rozdává radost desítkám milionů. A novinkové album Spirit hlásá: oheň kreativity a fascinujícího umění DM hoří dál.