reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Podnikatel Komár se přestal „schovávat“ za Mediaresearch

14:11, 10. 12. 2012
Televize Aleš Borovan

Někdejší spolumajitel Novy a nynější podnikatel s minerálkami a kosmetikou Vladimír Komár se poprvé výrazně přihlásil k vazbám na společnost Mediaresearch, která kromě jiného zajišťuje měření televizní sledovanosti. Před několika týdny byl v obchodním rejstříku zapsán jako předseda dozorčí rady.

Podle zdrojů Borovan.cz je Komár zároveň jedním z majitelů firmy, vedle  ředitele britské společnosti Admosphere (bezprostřední vlastník Mediaresearch) Iaina Rugheimera a českých manažerů Terezy ŠimečovéMichala Jordana

Vladimír Komár se dříve spolu s Jiřím Šmejcem a Janem Gernerem podílel prostřednictvím své firmy MEF Holding na financování a spoluvlastnictví skupiny kolem CET 21. Svůj podíl poté prodali PPF v roce 2004. V MEF Holding Komár nějaký čas podnikal se současným ředitelem České televize Petrem Dvořákem

A právě Komárovy vazby na někdejší manažery či spolumajitele PPF rozprostřené v médiích děsí rumunského supermanažera a prezidenta CME Adriana Sarbua. Je to i jeden z důvodů, proč CET 21 vehementně vystupovala proti výběru Mediaresearch jako nového realizátora měření televizní sledovanosti. Firma získala zakázku na měření v letech 2013 až 2017, objem zakázky se pohybuje něco nad 290 milionů korun. CET 21 v reakci na to začala pracovat na projektu vlastního měření. První data by mohl přinést na konci roku 2013 nebo v roce 2014.

Vaší pozornosti doporučujeme:

Tereza Šimečková