reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Velkým printovým vydavatelům zmizelo souhrnně přes půl miliardy

19:44, 14. 1. 2014
Vydavatelství Aleš Borovan

Pokles českého tiskového trhu v uplynulém období nebyl tak dramatický, jak se mohlo zdát z některých dílčích výsledků jednotlivých hráčů, a oproti předchozímu roku významně zpomalil.

Dva domy - Business Media CZ a skupina Burda - dokonce vykázaly nárůst obratu, do hry se zapojil i nováček AGF Media. Souhrn tržeb největších vydavatelství (bez RF Hobby a Bauer Media) se v roce 2012 pohyboval okolo 11 miliard korun (k výsledku byla dopočtena přibližná cifra Mladé fronty za zbytek roku 2012). O rok dříve to přitom bylo 11,674 miliardy korun, což představuje meziroční pokles o 5,77 procenta (viz tabulka, údaje v milionech korun):

vydavatelství 2012 2 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pro srovnání: souhrn tržeb výše uvedených vydavatelů za rok 2010 činil 12, 937 miliardy, pokles 2011/2010 tak dělal 1,26 miliardy korun.