reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Prima a TV Barrandov prodloužily reklamní spolupráci

12:21, 7. 2. 2014

Největší komerční televize Prima a TV Barrandov Jaromíra Soukupa (na fotce ředitelé Martin Konrád a Vladimír Železný) se dohodly na prodloužení spolupráce při prodeji reklamního času.

Dosavadní smlouva počítala loni se společným prodejem na jeden rok v mediazastupitelství Media Club, které ze 100 procent vlastní FTV Prima Holding. Nyní byl kontrakt prodloužen o další rok. Podle informací Borovan.cz došlo k mírné úpravě podmínek spolupráce, mimo jiné vzhledem ke změnám v podílech stanic na sledovanosti. TV Barrandov v uplynulém roce podstatně klesl podíl na 4,39 procenta oproti 5,20 procenta v roce 2012 (skupina 15+, celý den).

Počáteční rozdělení reklamních investic v rámci spolupráce počítalo v lednu 2013 s těmito čísly: TV Barrandov 14 procent, hlavní Prima 68 procent, Prima Cool 12 procent a Prima love 6 procent. Tato čísla ještě pozměnil kanál Prima Zoom, který odstartoval v únoru 2013.