reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Koncertní a eventová divize Lagardére Active ztrojnásobila tržby

18:05, 8. 2. 2014

Vstup velkého mediálního hráče Lagardére Active ČR (LA) do koncertního a eventového byznysu se povedl.

Zatímco v roce 2012 příslušná divize LA No Limits získala tržby ve výši 2,9 milionu, loni to bylo už 9,2 milionu korun. Počet akcí se přitom za dané období zdvojnásobil na 61. No Limits, která nyní čerstvě patří do útvaru marketingové komunikace pod vedením Pavla Renčína, kupříkladu uspořádala turné Dalibora Jandy, koncerty Richarda Müllera, Charlie Straight, Davida Kollera a Tublatanky (foto) nebo Roadshow Frekvence 1 – Hospodu Jirky Pomeje.

Milionové tržby No Limits se doposud na celkových příjmech Lagardére Active podílejí ani ne jedním procentem. Spíše spolu expanzí na internet (Koule.cz, radio Pigy.cz, portál Zet.cz) ukazují diverzifikaci a další cestu byznysu někdejšího výhradně rádiového obra.