Každoroční drobné světýlko v záplavě nepříznivých zpráv pro českou pobočku UPC (majitel Liberty Global).
Za poslední čtvrtletí 2013 (stejně jako za předchozí 4Q) firmě díky marketingovým akcím a slevám po několikaletém kontinuálním úpadku mírně narostl souhrnný počet televizních předplatitelů - kabelových a satelitních. Zatímco na konci září 2013 jich bylo 565 700, na konci celého roku číslo vzrostlo na 567 600. Stalo se tak především díky nárůstu předplatitelů analogové televize o 3600 a satelitní televize freeSat o 1000. Naopak počty zájemců o digitální terestrickou televizi klesl o 2700 na 379 200.
Navzdory tomuto nárůstu UPC Česká republika v meziročním srovnání vykázala pokles skoro o 17 tisíc televizních předplatitelů. Několikaletý vývoj celkového počtu televizních předplatitelů viz graf. Firma tak v posledních letech čím dál více sází na internet (440 tisíc předplatitelů) a telefon (181,4 tisíce).