reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Příjmy agentury Čechomoru klesly na 16 milionů

12:04, 18. 2. 2014
Hudba Koncerty Aleš Borovan

Kapela Čechomor dlouhodobě zůstává jedním z nejlépe vydělávajících hráčů na trhu tuzemských interpretů a hudebních umělců.

Nemění na tom ani pokles tržeb a mikroskopický prodělek pár tisíc v posledním období. Firma Czechomor Agency (CA), kterou vlastní ústřední duo Čechomoru Karel Holas (55 procent) a František Černý (45 procent; oba viz foto) za rok 2012 vykázala propad tržeb o čtyři miliony na 16,5 milionu korun. To je třetí nejhorší výsledek od vzniku společnosti v roce 2005. Na vrcholu v letech 2008 a 2009 dosahovala obratu přes 21 milionů.

Skupina v roce 2012 vydala živé album Čechomor v Národním (Universal Music), rovněž dojížděly příjmy z prodejů alb Místečko a Čechomor na hradě Loket (obě v roce 2011, Universal). Celkový kumulativní zisk společnosti za posledních osm let překročil 12 milionů. Firma se zabývá organizací turné, koncertů a VIP akcí, rovněž produkcí CD, DVD a klipů. Je výhradním byznysovým zastoupením Čechomoru. Vývoj tržeb v grafu: 

čechomor příjmy 2